Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر جهاد کشاورزی اعلام کرد که هیچ مشکلی در تأمین کالاهای اساسی مورد نیاز شب عید مردم وجود ندارد و قیمت و بازار شکر که طی روزها و هفته‌ها با نوساناتی همراه شده بود کنترل شد و هم اکنون آرامش بر بازار این محصول حاکم شده است. آفتاب‌‌نیوز : طی هفته‌های گذشته وزارت جهاد کشاورزی به نمایندگی از دولت اقدام به تأمین بازار کالاهای اساسی از محل واردات و تولید داخلی کرده است که در این راستا یزدان فیض مدیر عامل شرکت بازرگانی دولتی ایران به خبرنگار ایسنا این گونه توضیح داد که از ابتدای امسال تاکنون بالغ بر ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیون تن برنج و بیش از ۳۵۰ هزار تن شکر به کشور وارد شده که حدود ۳۰ درصد از آن سهم بخش دولتی بوده است.
وی تصریح کرد: هم اکنون در تأمین کالاهای اساسی هیچ مشکلی وجود ندارد و نوساناتی که اخیر در بازار شکر به وجود آمد از طریق واردات و تولید داخلی کنترل شده و هم اکنون شاهد حاکم شدن آرامش بر بازار این محصول هستیم.
فیض ادامه داد: ممکن است یک تا چند فروشنده سودجویی کنند و شکر را به قیمت‌های بیش از نرخ مصوب به مردم بفروشند اما کلیت بازار شکر وضعیت بهتری پیدا کرده و براساس آخرین آمارهای سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان میانگین قیمت شکر در کشور ۴,۷۳۰ تومان بوده است که فاصله چندانی با نرخ مصوب ۴۲۰۰ تومانی این کالای اساسی ندارد.
مدیرعامل شرکت بازرگانی دولتی ایران تاکید کرد: واردات کالاهای اساسی مثل برنج و شکر تا تنظیم شدن بازار آنها همچنان ادامه دارد و شرکت بازرگانی دولتی ایران به نمایندگی از وزارت جهاد کشاورزی تنها وظیفه تأمین این کالاهای اساسی مانند برنج، روغن و شکر را دارد که هم اکنون هیچ مشکلی در تأمین آنها وجود ندارد.
ایسنا 

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کالای اساسی قیمت شکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۷۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا چیذری، در نامه‌ای به رئیس کل بانک مرکزی عنوان داشته است: زنجیره تأمین کالای سلامت محور را دریابید و ارز مورد نیازش را با کمترین نرخ تأمین کنید.

کد خبر 6087652 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • هرگونه افزایش قیمت در حوزه کالا‌های اساسی گرانفروشی است
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • تشدید گشت های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • فاصله نرخ ارز بازار با نرخ نیمایی را کم کنید؛ وگرنه با خروج سنگین سرمایه روبرو می شوید
  • حدود ۳٫۵ میلیارد دلار ارز برای واردات کالاهای اساسی، صنایع و خدمات تامین شد
  • مجموع تامین ارز برای کالا‌های اساسی به ۳ میلیارد و ۴۶۵ میلیون دلار رسید
  • خانواده اساسی‌ترین رکن جامعه و مدنیت اسلامی است
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • ارز کالای سلامت محور با کمترین نرخ تامین شود
  • همکاری ایران وپاکستان در موضوع کشت قراردادی و تهاتر کالاهای اساسی