Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت‌الاسلام رضا صادقی  مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به برنامه‌های اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان برای تحویل سال نو اظهار داشت: در استان اصفهان برنامه " آرامش بهاری" ویژه تحویل سال نو در کنار ۳۱۹ بقعه متبرکه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: برای برگزاری این برنامه از تمام مردم به ویژه جوانان دعوت می‌شود تا سال جدید خود را در کنار امام‌زادگان پر خیر و برکت آغاز کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ارتباط با ویژه برنامه‌های این مراسم عنوان کرد: حضور مبلغین از قم و اصفهان، برگزاری نماز جماعت، ادعیه خوانی به هنگام تحویل سال، چیدن سفره هفت سین و پخش پیام نوروزی مقام معظم رهبری در اماکن متبرکه از ویژه برنامه‌های ما می‌باشد.

وی ادامه داد: ویژه برنامه‌های مربوط به شعار سال در ایستگاه‌های معرفت، ایستگاه‌های صلواتی و "ما همه واقف باشیم"، مشاوره‌های خانواده و پاسخگویی به مسائل شرعی جوانان، برگزاری مسابقه همراه با اعطای جوایز به نونهالان از برنامه‌های فرهنگی این مراسم است.

صادقی در ارتباط با هزینه‌های پرداختی برای برگزاری این برنامه بیان کرد: برای برگزاری برنامه "آرامش بهاری" بالغ بر ۱۰۰ میلیون تومان هزینه پرداخت شده است. 

وی از اقدامات انجام شده توسط سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه تعدادی از اماکن متبرکه نیازمند اقدامات عمرانی بوده است، در این مدت به منظور انجام خدمات تعطیل بوده‌اند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان افزود: بازرسی مسئولان و بازرسی‌های ویژه و شیفت بندی سازمان اوقاف اصفهان برای بررسی خدمات از دیگر اقدامات ما است.

وی از ظرفیت اسکان زائران در مهمانسرا‌های اطراف امام‌زادگان خبر داد و تصریح کرد: مهمانسرا‌های اطراف اماکن متبرکه ظرفیت اسکان ۸ هزار مسافر را دارد و اسکان‌های موقت زائران نیز در چادر‌ها و خیمه‌ها انجام می‌شود.

صادقی در ارتباط با نمایشگاه‌های مجاور اماکن متبرکه اظهار داشت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر حمایت از تولید داخلی، در جوار امام زادگان فروشگاه‌هایی برای فروش اجناس ایرانی به قیمت مناسب برپا می‌شود.

وی از برگزاری برنامه‌های ویژه در طول نوروز توسط اداره کل اوقاف و امور خیریه اصفهان خبر داد و گفت: پخش زنده با حضور کارشناس در کنار امام زاده شمس‌الدین علویجه، دعوت از سخنرانان و مداحان کشوری برای مراسم‌های پیش‌رو، مباحث مشاوره‌ای و پاسخگویی به مسائل اخلاقی و اعتقادی از ویژه برنامه‌های ما در طول نوروز است.    انتهای پیام/م   برنامه های سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان برای تحویل سال نو

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان اوقاف نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۸۳۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید

امید بی‌نظیر قائم مقام مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا در حاشیه تحویل ۲۲ دستگاه اتوبوس درون شهری به شهرداری تهران گفت: شرکت اسنا از معدود تولید کنندگان اتوبوس‌های شهری است که نسبت به اجرای تعهدات خود در موعد مقرر جدیت دارد. وی در همین رابطه یادآور شد، تحویل 22 دستگاه اتوبوس به دلیل مجوزهای حمل و نقلی بوده و روند تحویل در هفته‌ها و ماههای آتی ادامه دارد.

بی‌نظیر در خصوص برنامه شرکت برای انعقاد قرار داد با دیگر شهرها گفت: با تعداد شهرداری‌های شهرهای بزرگ برای تامین و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی وارد مذاکره و امضا تفاهمنامه و حتی عقد قرارداد شده‌ایم و همواره توانسته‌ایم بموقع به تعهدات خود عمل کنیم.
تبریز و اصفهان و تهران از جمله‌ کلانشهرهایی که با قرارداد بسته و طبق قرارداد اتوبوس تحویل داده شده است. با کلانشهرهای دیگر هم تفاهمنامه و‌مذاکرات داشته  که امیدواریم تبدیل به قراردادهای اجرایی شود.

وی گفت: شرکت اسنا آمادگی دارد اتوبوس‌های تک کابین 12 متری، اتوبوس دو کابین BRT و تک کابین برقی مورد نیاز شهرداری‌ها را تامین کند و به سرعت نیاز فوری شهرداری‌ها را برطرف کند.

به گفته قائم مقام مدیرعامل شرکت اسنا، اتوبوس‌های 12 متری از سال گذشته بعد از تبریز تحویل کلانشهر تهران شده و این روند در خصوص شهرداری‌های اصفهان و تهران ادامه خواهد داشت. اتوبوس‌های BRT اسنا از سالیان گذشته همواره به مردم شهرهای تبریز، اصفهان و تهران خدمات ارائه می‌دهند و شهروندان این کلانشهرها علیرغم گذشته سالیان طولانی بکارگیری و فعالیت رضایت دارند.

بی‌نظیر در خصوص قرارداد این شرکت با شهرداری اصفهان گفت: قرارداد نسل جدید اتوبوسهای دوکابین BRT تولیدی اسنا نیز با شهرداری اصفهان امضا شده و تا پایان اردیبهشت بخشی از این قرارداد به شهرداری اصفهان تحویل داده می‌شود.

شرکت اسنا مدرن‌ترین و با امکانات‌ترین انواع اتوبوس ۱۲ و ۱۸ متری را تولید می‌کند. محصولات این شرکت از امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، امکانات ویژه افراد کم‌توان و سالمند و فناوری‌های پیشرفته ایمنی از مسافران برخوردار بوده و با اتکا به توان مهندسان و کارگران ایرانی طراحی و تولید شده‌اند. 
تمامی صندلی‌های این اتوبوس‌ها پورت اختصاصی شارژ USB دارند و مسافران تا رسیدن به مقصد می‌توانند تلفن خود را نیز شارژ کنند. همچنین در اتوبوس‌ها از سیستم شبیه‌ساز سه بعدی همه جانبه برای حفظ ایمنی در مسیرهای پرتردد استفاده شده است. زیبایی ظاهری اتوبوسهای اسنا و رنگ‌های متنوع باعث زیبایی دکوراسیون شهری و مورد توجه هموطنان قرار گرفته است.

دیگر خبرها

  • روند روبه‌رشد تولیدات حوزه کشاورزی لرستان
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • جزئیات برگزاری دور دوم اردوی زیارت‌اولی‌ها ویژه دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار
  • ارسال سند محتوایی ۲۰ برنامه‌ آستان قدس رضوی برای عتبات
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • برگزاری مراسم ویژه شهادت امام جعفرصادق (ع) در ۱۶۲ بقعه متبرکه گیلان
  • ۳۰۰ بقعه متبرکه استان میزبان عزاداران امام جعفر صادق (ع)
  • اجتماع عزاداران امام صادق (ع) در ۳۰۰ بقعه متبرکه استان
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • برگزاری ویژه برنامه سپاس معلم در زابل + تصاویر