Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@03:57:26 GMT

علیخانی ویژه برنامه سال تحویل امسال را متفاوت آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۰۱۰

علیخانی ویژه برنامه سال تحویل امسال را متفاوت آغاز کرد

باشگاه خبرنگاران جوان: احسان علیخانی همانند سال‌های گذشته اجرای ویژه‌برنامه تحویل سال شبکه سه سیما را به عهده دارد. امشب هم، همزمان با نزدیک شدن به لحظه تحویل سال ویژه برنامه عصر جدید آغاز شد.

علیخانی ویژه برنامه سال تحویل امسال را متفاوت آغاز کرد و از اقوام مختلف، سالمندان، بچه‌های کار به برنامه دعوت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ابتدای برنامه شاهد حضور گروه موسیقی از استان لرستان بودیم که با هیجان خاصی آهنگ‌های شادی را تقدیم مخاطبان کردند.

در ادامه اولین مهمان این ویره برنامه سید مجید بنی فاطمه مداح اهل بیت (ع) به همراه پسرش در استودیو حضور پیدا کرد.

علیخانی به موکب اربعین امسال و حضور بنی فاطمه در آن اشاره کرد. بنی فاطمه گفت: مسیر نجف تا کربلا سال‌های گذشته اینگونه نبود، اما امروزه شاهد حضور زائران از کشور‌های دیگر هستیم. توفیق داریم دو سالی است که در موکب‌ها حضور داریم، الحمدلله جمعیت امسال بسیار بود. ما آنجا هتل پنج ستاره داشتیم و شب‌ها روی خاک می‌خوابیدیم. حتی یکسری از رفقا بودند که در پر قو می‌خوابیدند تعجب کردند که ما آنجا بخوابیم، اما بعد از چند شب حال معنوی آن‌ها تغییر کرد.

سپس علی پسر بنی فاطمه نسبت به اخلاق پدرش گفت: پدرم سخت گیر نیست، فقط یک بار تذکر می‌دهد.

در بخشی از برنامه بنی فاطمه مدحی پیرامون امام علی (ع) خواند. بنی فاطمه سپس گفت: مردم فضای هئیت را در روضه و چند شب جشن می‌بیتند، اما باید بگویم که بیشتر اختلافات زیر پرچم امام حسین (ع) حل می‌شود.

در بخش دوم برنامه شاهد حضور بازیگران و عوامل فیلم سینمایی ۲۳ نفر بودیم. فرآورده تهیه کننده این فیلم گفت: ساخت کار سینمایی سختی خاص خود را دارد، اما فیلم ۲۳ نفر به خاطر اینکه آن ۲۳ نفر واقعی حضور دارند کار را سخت می‌کرد و ما فقط سه ماه از زندگی این عزیزان را به تصویر کشیدیم.

ملاصالح یکی از اسرایی که در فیلم ۲۳ نفر حضور داشت، گفت: خداروشکر می‌کنم که دوباره کنار هم جمع شدیم. ما روز‌های سختی را سپری کردیم و از دیدن فیلم ۲۳ نفر راضی بودم و قدردان عوامل هستم.

فرآورده درباره اکران فیلم ۲۳ نفر گفت:: اکران فیلم‌سینمایی ۲۳ نفر به خاطر اینکه مخاطب آن دانش آموزان و دانشجو‌ها هستند، پاییز ۹۸ خواهد بود.

منبع: فردا

کلیدواژه: احسان علیخانی ویژه برنامه تحویل سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۰۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند

کبری علیخانی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در دیدار مسئول امور بانوان نظام مسائل کشور گفت: متاسفانه در گذشته مسائل اصلی بانوان جامعه به کنار گذاشته می‌شد و موضوعاتی مطرح می‌شد که در اولویت این جامعه نبود، اما اکنون با تدوین سند تحول حوزه بانوان و خانواده موضوعات و مسائل اصلی بانوان شناسایی شده است.

وی اضافه کرد: برای حل مشکلات حوزه بانوان باید از از تمامی ظرفیت‌های اجرایی و علمی کشور استفاده کرد و با بهره گیری از هیات‌های اندیشه ورز مردمی به دنبال راهکار‌های عملی و میدانی باشیم.

علیخانی با بیان اینکه برای رصد و بررسی مسائل حوزه بانوان باید از ظرفیت نیرو‌های متخصص با تجربه کاری بهره‌مند شد، ادامه داد: بانوانی که در حوزه‌های مختلف دارای تجربه و تخصص هستند باید در راس برنامه ریزی و تصمیم سازی حوزه بانوان و خانواده قرار گیرند.

به گفته مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین، آموزش مهارت‌های زندگی از نوجوانی تا چند سال اول پس از ازدواج یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که می‌تواند به توانمندی افراد در جامعه کمک کرده و زندگی مشترک زوجین را از آسیب مصون دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • روزگار متفاوت زنان اراکی
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تصاویری متفاوت و عجیب از کنکور امسال
  • واکنش متفاوت حسن یزدانی به حذف تیلور از المپیک
  • بزرگترین دورهمی فرهنگی تربیتی دختران مازندران برگزار شد
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • آغاز اولین طرح فروش فوق‌العاده سایپا؛ نام خودرو، قیمت و زمان تحویل
  • جایزه ویژه توانیر برای مشترکان کم مصرف
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • حل مشکلات اصلی بانوان را نباید به حاشیه راند