Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@00:39:31 GMT

یک مهاجر دیگر در مرز آمریکا جان باخت

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۰۵۹

یک مرد مهاجر ۴۰ ساله مکزیکی در مرکز مرزی آمریکا جان خود را از دست داد تا آمار مهاجران کشته‌شده در مراکز مرزی ایالات متحده در ماه‌های اخیر به ۴ نفر افزایش یابد.

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، در حالی که انتقادهای بین‌المللی درباره شرایط زندگی مهاجران مستقر در مراکز و اردوگاه‌های مرزی آمریکا ادامه دارد، رسانه‌های این کشور از جان باختن یک مهاجر مکزیکیِ دیگر در یکی از این مراکز خبر می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر گزارش شبکه «سی‌ان‌ان»، این مرد ۴۰ ساله و مهاجر مکزیکی در یک مرکز وابسته به «اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا» در شهر «ال پاسو» تگزاس جان خود را از دست داده است.این رسانه آمریکایی خبر داد که با مرگ این مهاجر مکزیکی، این چهارمین بار است که در ماه‌های اخیر یک مهاجر در اردوگاه‌ها و مراکز وابسته به دولت آمریکا جان می‌دهد.

اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا اعلام کرده که ماموران این نهاد، روز یکشنبه این تبعه مکزیکی را به دلیل ورود غیرقانونی به آمریکا بازداشت کرده بودند.به ادعای این نهاد آمریکایی، بعد از بازداشت مهاجر مکزیکی علائم آنفلوآنزا، نارسایی کبدی و نارسایی کلیوی در او دیده شد و وی به مرکز بهداشتی منتقل شد، اما او روز دوشنبه در این مرکز به دلیل بیماری جان خود را از دست داد.

اداره گمرک و محافظت مرزی آمریکا نام این مهاجر مکزیکی درگذشته را منتشر نکرده، اما مدعی شده که مقام‌های این اداره رفتاری انسانی با او داشتند و تلاش خود را برای درمان او انجام دادند.در ماه فوریه هم یک مرد مکزیکی ۴۵ ساله بعد از بازداشت توسط ماموران گشت مرزی در «ریو گراند ولی» و انتقال به بیمارستان، جان باخته بود.

پیش از آن هم، دو کودک اهل گوآتمالا در مراکز نگهداری مرزی آمریکا جان خود را از دست داده بودند.«فیلیپه گومز آلونزو» دختر هشت ساله گوآتمالایی، ۲۵ دسامبر ۲۰۱۸ بعد از دو بار انتقال و ترخیص از یک مرکز پزشکی وابسته به اداره گمرک آمریکا جان خود را از دست داد.

هشتم دسامبر ۲۰۱۸ هم «ژاکلین کال ماکین» دختر هفت ساله مهاجر گوآتمالایی دو روز در یک مرکز درمانی مرزی آمریکا درگذشت.پیش از این، سازمان‌های بین‌المللی بارها از شرایط مراکز نگهداری مهاجران و همچنین اقدامات دولت آمریکا در زمینه جداسازی اجباری کودکان مهاجر از والدینشان و خشونت علیه آنها انتقاد کرده بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آمریکا مرز مکزیک مهاجران غیر قانونی مرگ مهاجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان

غلامعلی فتحی  با اشاره به آمادگی مراکز خرید تعاون روستایی لرستان برای دریافت گندم مازاد بر نیاز کشاورزان، اظهار کرد: در حال حاضر مقدمات راه اندازی ۲۶ مرکز خرید تضمینی گندم و ۹ مرکز خرید کلزا در سطح استان فراهم شده است.
وی گفت: با توجه به نزول رحمت الهی و کیفیت مناسب مزارع در استان پیش بینی می‌شود سال زراعی خوبی برای کشاورزان این خطه باشد.
مدیرکل تعاون روستایی لرستان با بیان اینکه لرستان یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در کشور است افزود: امیدواریم در سال‌جاری با برنامه ریزی مناسب مشکلی از لحاظ خرید محصولات کشاورزان از جمله گندم و دانه روغنی کلزا نداشته باشیم.
فتحی گفت: بازدید از مراکز خرید گندم با تشکیل تیم‌های نظارتی مختلف انجام می‌شود تا شاهد کمترین مشکل در کمیسیون‌های خرید باشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ابر دولت در قطب مرکز داده پیام راه اندازی می‌شود
  • ابر دولت در مرکز داده پیام راه‌اندازی می‌شود
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • آمادگی ۳۵ مرکز خرید تضمینی گندم و کلزا در لرستان
  • طراحی مد با الهام از یک غذای مکزیکی! (عکس)
  • باخت تیلور بار روانی را از تیم ملی کشتی کم کرد
  • نقش‌آفرینی مراکز نوآوری در حفظ قانون جهش دانش‌بنیان
  • افزایش ۴۶ درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه
  • افزایش ۴۶درصدی جابجایی مسافر ازطریق پایانه‌های مرزی میلک ومیرجاوه