Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: تغییر و تحولات کنونی در جمهوری قزاقستان و انتقال قدرت، در چهارچوب قانون اساسی این کشور صورت گرفته ولذا ما از آن حمایت می کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به استعفای رئیس جمهور قزاقستان گفت: آقای نظربایف سیاستمداری برجسته، تأثیرگذار و هوشمند در جمهوری قزاقستان است و در دوران ریاست جمهوری ایشان روابط ایران و قزاقستان، همواره روابطی دوستانه و رو به رشدی بوده است؛ تغییر و تحولات کنونی در جمهوری قزاقستان و انتقال قدرت، در چارچوب قانون اساسی این کشور صورت گرفته و لذا ما از آن حمایت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی افزود: به آقای قاسم ژومارت توکایف که پس از کناره گیری جناب آقای نظربایف و تا انتخابات بعدی، عهده دار وظایف و اختیارات ریاست جمهوری قزاقستان خواهند بود نیز تبریک گفته و برای ایشان آرزوی موفقیت می‌کنیم و اطمینان داریم که دوستی و برادری میان دو ملت و دو کشور ایران و قزاقستان همچون گذشته ادامه خواهد یافت.

سخنگوی وزارت امور خارجه در پایان ضمن تبریک فرارسیدن نوروز به دولت و ملت قزاقستان افزود: مردم قزاقستان هم همانند بسیاری از کشورهای های منطقه، نوروز را جشن می‌گیرند و نوروز بخشی از فرهنگ و آداب و رسوم این کشور نیز هست و لذا هم‌زمانی تصمیم آقای نظربایف با عید نوروز، که آغاز تغییر و دگرگونی در جهان طبیعت است را به فال نیک می‌گیرم و برای ملت و دولت قزاقستان سعادت، صلح و رفاه هر چه بیشتر آرزو می‌کنم.

منبع: مهر

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت از اعلام آمادگی وزارت بهداشت ایران برای همکاری در زمینه تقویت زیرساخت‌‌‌های نظام سلامت در قاره آفریقا خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، دکتر احمد نجاتیان در نشست تخصصی سلامت اجلاس ایران ـ آفریقا با اشاره به توانمندی‌‌های جمهوری اسلامی ایران در توسعه زیرساخت‌های نظام سلامت ازجمله ایجاد 16 هزار تخت بیمارستانی و توسعه مراکز بهداشتی و درمانی، شرکت‌های بیمارستان‌سازی و انجمن تخصصی مربوطه را یکی از ظرفیت‌های اساسی کشور برای صدور خدمات فنی و مهندسی در قالب ساخت بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی دانست.

وی در ادامه تاب‌آوری را از مؤلفه‌های اصلی نظام سلامت ایران عنوان کرد و گفت: وزارت بهداشت جمهوری اسلامی ایران با 600 هزار نیرو در شرایط و بحران‌های مختلف وظیفه تأمین، حفظ و ارتقای سلامت را به‌خوبی انجام داده است.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت بهداشت، از برگزاری 30 میلیون نفر ساعت دوره آموزشی ضمن خدمت در وزارت بهداشت خبر داد و تصریح کرد: ظرفیت‌های آموزشی ایران در حوزه سلامت توسط وزارت بهداشت و مؤسسه عالی توسعه و تربیت مدیران نظام سلامت (معتمد) قابل‌گسترش در قاره آفریقا است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت زیرساخت‌ های نظام سلامت آفریقا
  • آمادگی وزارت بهداشت برای تقویت نظام سلامت در قاره آفریقا
  • عملیات‌های طوفان‌الاقصی و وعده صادق، تحولات عظیمی را در دنیا ایجاد کردند
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: بیانیه‌ های تکراری، هیچ حقی برای دولت کویت در مورد میدان آرش ایجاد نخواهد کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه: تکرار ادعاهای یک‌جانبه و بی اساس در مورد میدان «آرش» از سوی طرف کویتی مردود و مایه تاسف است
  • کنعانی: صدور بیانیه تکراری هیچ حقی برای کویت ایجاد نمی‌کند
  • مذاکرات دوجانبه صلح جمهوری آذربایجان و ارمنستان در آلماتی
  • افزایش حقوق بازنشستگان قطعی شد؟ /پاسخ سخنگوی دولت
  • پیام سخنگوی وزارت خارجه به مناسبت روز معلم
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است