Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@22:59:41 GMT

بهترین لحظات سال ۹۷ از نظر استقلالی‌ها

تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۱۷۹۷۳۲

بهترین لحظات سال ۹۷ از نظر استقلالی‌ها

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، استقلالی‌ها در آستانه آغاز سال نو از بهترین لحظه‌های سال ۹۷ سخن گفتند.

میگوئل کولی مربی استقلال گفت: بهترین لحظه من در سال ۱۳۹۷، زمانی است که توانستیم قهرمان شویم. زیرا استقلال یعنی قهرمانی و ما باید همیشه به این موفقیت‌ها برسیم. بهترین لحظه من زمانی بود که قهرمانی جام حذفی را گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلیپ ون مونستر، مربی بدنساز استقلال گفت: بهترین لحظه برای من در ایران در سال ۱۳۹۷، شرایط ورزشگاه و دیدن استادیوم پُر از تماشاگر بود با ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تماشاگر فوق العاده استقلالی که بسیار زیبا بود.

مهدی رحمتی گفت: بهترین لحظه سال ۹۷ زمانی بود که به عنوان کاپیتان جام قهرمانی استقلال را بالا بردم و دل هواداران تیممان شاد شد.

اصغر حاجیلو سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: بهترین لحظه زندگی من خوشحالی شفر، بازیکنان و هواداران است و وقتی آن‌ها شاد هستند من هم بهترین لحظات را سپری می‌کنم.

انتهای پیام/

استقلالی ها از لحظات شاد سال ۹۷ سخن گفتند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه استقلال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۷۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان

به گزارش “ورزش سه”، استقلال ملاثانی در یکی از بازی‌های حساس جام حذفی عصر روز جمعه میزبان سپاهان اصفهان خواهد بود.

علی کردانی دروازه بان استقلال ملاثانی در مسابقه حساس عصر جمعه است و قبل از بازی خود یک هدیه ارزشمند را از سیدحسین حسینی دریافت کرده است.

کاپیتان استقلال در آستانه دیدار با سپاهان یک جفت دستکش و یک جفت کفش استوک خود را به علی کردانی هدیه کرده تا او بتواند با شرایط روحی بهتری مقابل سپاهان بازی کند.

کردانی دروازه‌بان جوان تیم لیگ یکی استقلال ملاثانی در این فصل به عنوان یک دروازه‌بان کم تجربه عملکرد خوبی را ارائه کرده و حالا قبل از بازی با سپاهان با هدیه ویژه سید حسین حسینی مواجه شده است.

این دروازه‌بان عصر روز جمعه با دستکش‌ها و کفش اهدایی کاپیتان استقلال مقابل سپاهان بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ۳ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • سپاهان مثل استقلال؛ شانس قهرمانی این دو تیم کم شد!
  • این ستاره استقلالی را منچسترسیتی می‌خواست!
  • لحظات واگذاری استقلال و پرسپولیس
  • جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم | فوتبال تدافعی هوادار ندارد
  • انتظاری:آلومینیم حریف چغری برای پرسپولیس است/ وقتی استقلالی‌ها صدرنشین هستند چطور می‌گویند نمی‌خواهند قهرمان شویم؟
  • علی نعمتی: جواب استقلالی‌ها را در زمین می‌دهیم