Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@04:20:07 GMT

پویایی اقتصاد کشور در گرو رونق تولید است

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۰۸۰۶

پویایی اقتصاد کشور در گرو رونق تولید است

قزوین - ایرنا - رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: پویایی اقتصاد کشور و گره گشایی از مشکلات این حوزه در گرو تحقق شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری 'رونق تولید' نام گذاری شد، است.

داوود محمدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی یک دهه اخیر از نام گذاری سال ها پی می بریم که مقام معظم رهبری نگاه خود را به مسایل اقتصادی کشور معطوف کرده اند چرا که این حوزه به حربه ای برای فشارهای اقتصادی دشمنان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر خواهان حفظ استقلال کشور و پیشبرد اهداف نظام جمهوری اسلامی هستیم ناگزیریم تا مشکلات اقتصادی خود را مرتفع و در این حوزه به یک اقتدار و جایگاه مناسب دست پیدا کنیم.
وی از تولید به عنوان شاه بیت اقتصاد کشور نام برد و گفت: اگر تولید به معنای واقعی و آنطور که مقام معظم رهبری انتظار دارند راه بیافتد بدون شک شاهد پویایی اقتصاد کشور و حل مشکل بیکاری جوانان و کمرنگ شدن مشکلات معیشتی مردم خواهیم بود.
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: وقت آن رسیده که همه مسئولان و گروه ها و جریان های سیاسی با کمک فعالان اقتصادی و اقشار و گروه های مختلف جامعه با اتحاد و همدلی بیشتر و پرهیز از تلاش برای مخدوش سازی چهره یکدیگر برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه های اقتصادی به شکل جهادی و بیش از هر زمان دیگری تلاش کنند.
نماینده مردم قزوین،آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: کشور ما پس از انقلاب شکوهمند اسلامی در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی، علمی و فناوری و بنیه دفاعی به دستاوردها و پیشرفت های چشم گیر و خیره کننده دست یافته و باید پازل این پیشرفت با رونق تولید و اقتصاد پرشود.
محمدی با بیان اینکه سال گذشته بواسطه تحریم های ظالمانه دشمن و ایجاد تورم شاهد کاهش قدرت خرید مردم و ایجاد مشکلات معیشتی بویژه برای اقشار ضعیف و متوسط و همچنین حقوق بگیران ثابت بودیم، افزود: امیدواریم در سایه وحدت و همدلی امسال برای تحقق شعار سال گام برداشته و به این ترتیب بخش بزرگی از مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع سازیم.
3013

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد سال رونق تولید پویایی اقتصاد رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۰۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی

 به گزارش تابناک، به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکترمحمدباقرقالیباف

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام؛

همانگونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته ) درپیام شهادت دانشمند شهید دکترمحسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت» ، تصریح فرموده بودند، که به موازات اهتمام وزارت دفاع وحمایت های ستادکل نیروهای مسلح ودولت مردمی برای تحقق این فرمان،مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که باهمفکری این شهید اندیشمند تهیه شده  بود را دردستورکار قرار دا دو باتاکید جناب عالی ونقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی وهمراهی و رای قاطع  نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرادر صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

باقدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی درتقویت بنیه دفاعی کشوربه ویژه دررسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای  تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین ودر راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا بارویکرد «تولید علم، شکستن مرزهای دانش و نوآوری»  و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می باشد ،لازم است از حمایت های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد دکتر محمدرضا آشتیانی

دیگر خبرها

  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • فیاضی: مجلس آینده باید مشکلات کارگران را تا حد امکان کاهش دهد
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • رییس اتاق اصفهان خواستار توجه به مَضرات اقتصادی تعطیلی پنجشنبه‌ها شد
  • جهانگیری: از نظر توسعه و اقتصاد، نصف ترکیه و عربستان شده‌ایم
  • اجرای قانون مالیات بر سوداگری در مهار نرخ ارز،مسکن،خودرو و طلا موثر است/مصوبه مجلس به رونق بورس کمک می کند
  • جهش تولید را در حوزه های مختلف اقتصادی باید دنبال کرد
  • قانون مالیات بر سوداگری منجر به تشویق بخش واقعی اقتصاد می‌شود