Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@05:01:52 GMT

قدیمی‌ترین زندانی غیرعمد تهران آزاد شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۲۳۶

قدیمی‌ترین زندانی غیرعمد تهران آزاد شد

مهندس ورشکسته‌ای که ۲۰ سال حبس را به خاطر ۱۴۵ میلیون تومان تحمل کرده، با مدد خیران نیکوکار، نوروز امسال دیگر در زندان نخواهد بود.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی نمایندگی ستاد دیه استان تهران ، مدیر کل زندانهای استان و نایب رییس هیات امنای نمایندگی ستاد دیه استان تهران از آزادی قدیمی ترین زندانی بدهکار غیر عمد استان پس از تحمل 20 سال حبس با کمک خیرین در شب میلاد مولی الموحدین (ع ) و در آستانه نوروز 98 خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

عفو رهبری شامل چند زندانی شد؟

مصطفی محبی با اعلام این خبر گفت : مهندس محمدرضا در یکی از شهرستانهای استان گیلان کارخانه تولید دستمال کاغذی داشت به دلیل نوسانات بازار دچار ورشکستگی مالی شد که در نهایت بانک جهت دریافت مطالبات خویش  مبادرت  به توقیف و ضبط کارخانه و اموال وی کرد.

محبی در ادامه افزود :محمدرضا که با وجود شکات فراوان و میلیادها تومان بدهی توان بازپرداخت و جلب رضایت آنان را نداشت طی 20 سال زندانی بودن ؛ همسرش نیز جدا شده و عملا کسی پیگیر نجاتش نبود اما مددکاران زندان با پیگیریهای مکرر و کسب رضایت شکات آزادی این مددجو را رقم زدند.

مدیرکل زندانهای استان و نایب رییس هیات امنای ستاد دیه استان خاطرنشان کرد : با پرداخت مبلغ 145 میلیون تومان از سوی خیرین محمدرضا 67 ساله نام خویش را در کنار اعلام آزادی از بلندگوهای بازداشتگاه های اوین شنید تا بتواند در این لحظات اعیاد مذهبی و ملی در کنار خانواده خویش آزادی خود را جشن بگیرد.

عزیزان نیکوکار جهت اهدای هدایای کمک های مالی برای زندانیان جرایم غیر عمد می توانند از طریق تماس با شماره تلفن 88861870 و یا مراجعه حضوری به نشانی خیابان کریم خان زند- خ سنایی – نبش اعرابی 6 پلاک 25 طبقه سوم و همچنین به سایت www.tehipro.ir اقدام کنند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی آزادی زندانیان اخبار حوادث زندانی ستاد دیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۲۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند

ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: در طول ۳ سال گذشته، کمک‌های خیران به جشن‌های‌گلریزان افزایش ۵۵ برابری داشته که نشان از اعتماد مردم به مجموعه دستگاه قضایی استان است.

وی افزود: از محل کمک‌های‌مردمی جمع‌آوری شده پارسال ۷۷۵ محکوم مالی و جرایم غیرعمد از زندان‌های سطح استان آزاد شدند و امید است با کمک‌های مردمی به ستاد دیه در جشن‌های‌گلریزان امسال در قدم اول ۲۵۰ نفر از ۶۰۰ زندانی جرایم غیرعمد و مالی استان تا پایان اردیبهشت‌ماه از زندان آزاد شود و به کانون گرم خانواده بازگردند.

عتباتی در پایان از انجمن حمایت از زندانیان هم خواست تا اقدامات خود را درزمینه حرکت به سمت درآمد زایی مستمر و پایدار برای خانواده‌های زندانیان نیازمند سوق دهند.

در جشن‌گلریزان امسال خیران در میاندوآب مبلغ ۷ میلیارد و ۲۸۰ میلیون تومان به صورت نقد به حساب ستاد دیه واریز کردند.

همچنین شاکیان نیک سیرت هم به میزان ۳ میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان در ماه‌رمضان از حق خود گذشت کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران
  • رهاورد ۱۶ جشن گلریزان ستاد دیه استان فارس اعلام شد
  • آزادی ۲ زندانی جرایم غیرعمد به همت اهالی رسانه
  • زندانی جرایم غیرعمد با حمایت دادستان اردبیل آزاد شد
  • دانش آموزان اردبیلی آزادی یک زندانی غیرعمد را رقم زدند
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۵۰ زندانی در آذربایجان‌غربی آزاد می‌شوند