Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-26@14:42:25 GMT

انفجار در مراسم عيد نوروز در کابل

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۲۰۷۵

انفجار در مراسم عيد نوروز در کابل

خبرگزاري آريا- منطقه «کارته سخي» - محل برگزاري جشن هاي نوروز - در کابل پايتخت افغانستان صبح امروز پنجشنبه شاهد سه انفجار پياپي بود.
به گزارش خبرگزاري آريا، کارته سخي محل برگزاري جشن نوروز و علم برداري «جهنده» حضرت علي «ع» در زيارتگاه موسوم به سخي هدف حمله انفجاري قرار گرفت و انفجار دوم در جاده دانشگاه که منتهي به همين محل است، رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انفجار سوم نيز بعد از 10 دقيقه در منطقه دانشگاه کابل روي داده است.
تاکنون از تلفات و خسارات احتمالي اين انفجارها خبري منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: انفجار عيد نوروز کابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مهدی لعل بار گفت: طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط ستاد مردمی بیل گردانی شهر نیم‌ور، همچون سال‌های گذشته، نمایش کشاورزی، نمایش لایروبی و رژه بیل‌دار‌ها و بیل گردانی از بخش‌های مراسم سال جاری خواهد بود.

او ادامه داد: به‌منظور ترغیب نسل جوان و پشتوانه‌سازی بیل گردانی برای سال‌های آتی، مسابقات بیل گردانی در سطح نونهالان و نوجوانان برگزار خواهد شد و نفرات اول تا سوم این مسابقات نیز در مراسم امسال بیل گردانی خواهند کرد.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان محلات افزود: علاوه بر ستاد مردمی بیل گردانی، شهرداری، شورای اسلامی شهر نیم‌ور و میراث‌فرهنگی در پاسداشت این مراسم باستانی همکاری و مشارکت دارند.

لعل بار عنوان کرد: این مراسم در فهرست آثار معنوی کشور به ثبت رسیده است و این مراسم هر سال با هدف احیاء ورزش پهلوانی سنتی در اواخر فروردین و یا اوائل اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • برگزاری گرامیداشت یاد و خاطره شهید شفیع زاده در تبریز
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • برگزاری مراسم کهن بیل گردانی در شهر نیم‌ور
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • برگزاری جشنواره سماق درآینده نزدیک باحضور گردشگران داخلی وخارجی
  • طالبان: تلاش کابل-مسکو می‌تواند جلوی تهدیدات را بگیرد
  • روسیه: نشست درباره افغانستان باید در هماهنگی با کابل باشد
  • حکم اعدام برای دو برادر و پسرعمویشان به اتهام تجاوز به ۲ دختر نوجوان