Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@06:33:55 GMT

استاندار فارس سال نو را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۲۵۳۲

استاندار فارس سال نو را تبریک گفت

به گزارش ایکنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۳۹۸ شمسی پیام تبریکی را صادر کرد و در آن ابراز امیدواری کرد که سال پیش‌رو، سالی سرشار از موفقیت در زمینه‌های اقتصادی، رفاهی و عمرانی باشد.
در این پیام آمده است: «سال 97 را در حالی به پایان می‌بریم که از یک سو شاهد تلاش‌های گسترده دولت‌مردان و کارگزاران نظام اسلامی در استان فارس برای خدمت به مردم  بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاشی که با توجه به فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی رنگ و بوی دیگری پیدا کرده و ابعاد وسیع‌تر و گسترده‌تری به خود گرفته بود.
همچنین از سوی دیگر مردم قدردان و موقعیت‌شناس و ولایی استان فارس با حضور در مراسم‌ها و مناسبت‌های ملی، مذهبی و انقلابی به ویژه راهپیمایی 22 بهمن و جشن‌های باشکوه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زهر ناکامی را به جان دشمنان و بدخواهان ایران عزیز ریختند و صفحه زرینی را در تاریخ حضور حماسی خود رقم زدند که همواره در یادها خواهد ماند.
در زمینه ارائه خدمات زیربنایی، اقتصادی وعمرانی و ...به مردم شریف استان در سال 97 شاهد بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگی بودیم که تاثیر زیادبر روند توسعه و پیشرفت استان برجای گذاشت و موجب امیدواری مردم و علاقه‌مندان به آبادانی استان شد.
شاخص‌های اقتصادی در سال 97 نشان می‌دهد استان فارس در مقایسه با سایر مناطق کشور در برخی زمینه‌ها مانند بهبود فضای کسب و کار و افزایش صادرات عملکرد قابل توجهی داشته است و باید تلاش کنیم این روند با سرعت روزافزونی تقویت شود.
همچنین سال جدید برای استان فارس نوید بهره‌برداری از برخی طرح‌های بسیار بزرگ و موثر در توسعه اقتصادی و عمرانی استان را به همراه دارد. طرح‌هایی در حوزه‌های صنعتی و تولیدی و همچنین برخی از طرح‌های مهم راهسازی و خدمات‌رسانی که موجب تحول در مسیر بالندگی فارس خواهد شد.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی پیام تبریک نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۲۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا شهاب زاده عصر سه شنبه در نشست با دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی بخش مرکزی و لوندویل آستارا اظهار کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ترفندی از جمله اختلاف انداختن بین اهل تسنن و شیعه و هزینه‌های کلان در این زمینه برای ضربه زدن به کشور عزیزمان ایران استفاده می‌کنند.

فرماندار آستارا بر اهتمام دهیاران و شوراها به مسائل روز تاکید کرد و گفت: باید هرگونه اختلاف سلیقه را کنار گذاشته و تنها به خدمت به مردم و رفع مشکلات روستا توجه داشت و مشکلات روستاییان را رصد و بر انعکاس مشکلات آنها اهتمام ورزند.

وی افزود: وظیفه دهیاران دفاع از دستاوردهای نظام و دولت است و در راستای تحقق این مهم باید در جهت اطلاع رسانی خدمات ارائه شده توجه ویژه داشته باشند.

شهاب زاده بابیان اینکه بخشداران باید به عملکرد دهیاران نظارت لازم را داشته باشند افزود: دهیاران باید با تهیه گزارش از پیگیری‌ها و اقدامات خود در روستا و انعکاس مشکلات و موانع موجود به بخشداری، زمینه حل و فصل و ارائه راهکارهای لازم را فراهم سازند.

در این جلسه بخشداران بخش مرکزی و لوندویل و همچنین دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان به بیان گزارش اقدامات کاری انجام شده پرداختند.

کد خبر 6087078

دیگر خبرها

  • ️اقتصاد باید بر پایه مشارکت مردم باشد
  • کار قرارگاهی، زمینه‌ساز حرکت صحیح و اثرگذار در عرصه فرهنگ
  • فراهم کردن زمینه تحصیل و ازدواج از مهم‌ترین اهداف کمیته است
  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • هیچ دولتی بدون مشارکت مردم توسعه پذیر نیست
  • استفاده از ظرفیت مردم در راستای جهش تولید، از مهم‌ترین راهبردهای کمیته امداد فارس
  • توسلی : رفتار دولت با مردم در بحث خودرو توهین‌آمیز است/ مجلس نظارت جدی بر عملکرد دولت در زمینه خودرو را پیگیری می‌کند + فیلم
  • اهتمام دهیاران و شوراها در انعکاس مشکلات مردم ضروری است
  • کارآفرینان با همکاری اتاق بازرگانی مشارکت فعالانه مردم در اقتصاد را زمینه‌سازی کنند
  • گره‌گشایی با دیپلماسی اقتصادی در دولت سیزدهم