Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد عباسپور مسئول اردویی سپاه کربلا مسئول اردویی سپاه کربلا استان مازندران در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: برنامه سال تحویل در اردوگاه شهید بلباسی با حضور راویان برگزار گردید و بحمدالله امسال از ۲۰ تا ۲۹ اسفند، شاهد حضور بیش از ۹ هزار زائران مازندرانی در مناطق عملیاتی دفاع مقدس بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی و نیز حادثه غیرمترقبه سیل در مازندران و امداد رسانی سپاه و بسیج به سیل زدگان افزود: اردوی راهیان نور امسال با استقبال خوب جوانان و نوجوانان بویژه زائر اولی‌ها همراه بود.

مسئول اردویی سپاه کربلا مسئول اردویی سپاه کربلا استان مازندران تعداد زائرینی که از تاریخ ۲۰ اسفند تا امروز چهارشنبه ۲۹ اسنفدماه از مناطق عملیاتی بازدید کردند را ۹ هزار ۱۵۴ زائر اعلام کرد و افزود: از این تعداد ۵ هزار و ۱۰۰ نفر را برادران و چهار هزار و ۵۴ نفر را خواهران تشکیل دادند.

عباسپور از بکارگیری ۲۳۰ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران گفت و ادامه داد: همه زائران در دو اردوگاه شهیدان جعفرزاده اندیمشک و بلباسی خرمشهر اسکان داده شدند و روزانه بیش از ۲۰۰۰ پرس غذا در آشپزخانه اردوگاه بین زائران تهیه و توزیع می‌شود.

به گفته مسئول اردویی سپاه کربلا مازندران، اردوگاه شهید بلباسی پذیرای ۱۰ استان دیگر از جمله خراسان شمالی، سمنان، تهران و بوشهر و ... در مسئله اسکان زائران نیز است.

عباسپور در بخش پایانی سخنان خود به برنامه سال تحویل اشاره کرد و افزود:برنامه سال تحویل در اردوگاه شهید بلباسی با حضور راویان برگزار شد و سخنان مقام معظم رهبری نیز برای زائران پخش شد.

وی گفت:مازندران در شب میلاد امام علی (ع) میزبان جشنواره ره آورد سرزمین نور بود که به صورت زنده از شبکه‌های ملی پخش شد در این برنامه از چهار خانواده شهید انقلاب، شهید ترور، شهید مدافع حرم و شهید مدافع وطن از مازندران تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/ د

بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهیان نور شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ سردار علی‌اصغر محسن‌شیخی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران گفت: پیکر‌های مطهر شش شهید دوران دفاع مقدس در ایام شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در شهر تهران تشییع و تدفین شود. وی افزود: خاکسپاری پیکر مطهر شهدا در شهرک شهید خرازی، هوافضای سپاه، سازمان زندان‌ها، شهرک دریا و فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و نمایشگاه نزاجا انجام خواهد شد. گفتنی است، پیکر شهدای گمنام از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس تفحص، و در مناسبت‌های مختلف سال به ویژه ایام شهادت اهل بیت (ع) در مناطق مختلف کشور تشییع و تدفین می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تفحص پیکر پاک هفت شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه دهلران
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • پاسداران سرباز ولایت و انقلاب اسلامی هستند
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ۲۳۰ مربی در سپاه و بسیج استان سمنان فعالیت می‌کنند
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است