Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدحسین شهدی نژاد روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمارستان 200 تختخوابی حضرت رسول اکرم (ص) رشت، پلی کلینیک تخصصی شماره یک رشت و پلی کلینیک تخصصی انزلی (دریا) به صورت شبانه روزی فعال و آماده ارایه خدمات درمانی مورد نیاز هم استانی ها و مسافران نوروزی است.
وی افزود : مراکز درمانی تخصصی رودسر، لنگرود، تالش، آستارا، لاهیجان و مراکز عمومی فومن ، اسالم و لوشان نیز در تعطیلات نوروزی آماده ارایه خدمات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر درمان تامین اجتماعی استان گیلان خاطر نشان کرد: دفتر رسیدگی به اسناد پزشکی برای تایید داروهای تخصصی مورد نیاز بیمه شدگان نیز در این ایام صبح ها فعال است.
وی بیان داشت: ستاد مدیریت درمان به منظور پاسخگویی به نیازهای مراکز درمانی، مسافران و بیمه شدگان هر روز از ساعت هشت صبح تا 15 در محل مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گیلان فعال است و شماره تلفن 33339535 آماده پاسخگویی است.
استان گیلان دارای دو و نیم میلیون نفر جمعیت است . بر اساس آخرین آمار، 408 هزار بیمه شده اصلی با افراد تحت تکفل آنها از خدمات تامین اجتماعی استان گیلان بهره می برند.
7286 /6030
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تامین اجتماعی تعطیلات نوروز تعطیلات نوروزی درمان شبانه روزی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است

دریافت 278 MB دریافت 278 MB کد خبر 6088828

دیگر خبرها

  • برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت و بدون نقص تامین شد
  • تامین برق مراکز برگزاری آزمون سراسری با موفقیت انجام شد
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • تامین برق پایدار حوزه‌های برگزاری کنکور سراسری در استان یزد
  • پرداخت ۲۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مراکز دانشگاهی طرف قرارداد تامین‌اجتماعی
  • آبگیری ۳۰ درصد از تالاب کجی نمکزار نهبندان
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • هشدار درباره انتقال بیمار از مراکز دولتی به بیمارستان‌های خصوصی!/ باید چرخه پرگلایه «بیمه» اصلاح شود/ متاسفانه از اولویت نخست یعنی بهداشت غفلت شده است
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!