Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام سید یعقوب حسینی مسئول دفتر نماینده نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج در گفتگوبا خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و حرکت راهیان‌نور از فراموش شدن شهدا جلوگیری می‌کند.

وی با اشاره به اهمیت راهیان‌نور، ادامه داد: به تعبیر مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست و باید یاد و نام شهیدان ما زنده نگه داشته شود و حرکت راهیان‌نور از فراموش شدن شهدا جلوگیری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول دفتر نماینده نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج گفت: شهادت در راه خدا کار بسیار ارزشمند و گرانبهایی است، بر اساس روایات بالاتر از هر خوبی یک خوبی وجود دارد، مگر شهادت و جان دادن در راه خدا که بالاتر از آن هیچ عمل خوب و نیکی پیدا نمی‌شود.

حسینی افزود: مقام معظم رهبری فرمودند که راهیان‌نور یک سنت حسنه است، مردم ما با حضور در حرکت عظیم راهیان‌نور این شعائر و ارزش‌های الهی را زنده نگه می‌دارند و به تعبیر قرآن کریم کسانی که شعائر الهی را بزرگ و عظیم بدانند، دارای تقوای قلب هستند.

وی گفت: راهیان‌نور سبقه‌ای هزاران ساله دارد، در سیره اهل‌بیت به ویژه حضرت زهرا(س) برای زیارت شهیدان اهمیت ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

مسئول دفتر نماینده نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: راهیان‌نور یک حرکت عظیم، پراهمیت و پرثمر است که باید برای آن اهمیت ویژه‌ای قائل شد.

انتهای پیام/ د

حرکت عظیم راهیان‌نور

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: راهیان نور شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۳۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)

در مراسم وداع با پیکر ۲ شهید گمنام که امشب با حضور خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و قشر‌های مختلف مردم در شبستان امام خمینی حرم مطهر کریمه اهل بیت برگزار شد، شرکت کنندگان ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، بر ادامه راه این اسوه‌های ایثار و شجاعت تأکید کردند.

پیکر این دو شهید گمنام عصر فردا چهاردهم اردیبهشت، در آستانه شب شهادت امام جعفر صادق علیه السلام از میدان آل یاسین قم تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در این مکان مقدس به خاک سپرده خواهد شد.

این شهدای والامقام در عملیات‌های کربلای ۵ و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برای حفظ اسلام روحانیون در میدان باشند و با جان خود دفاع کنند
  • برپایی دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله‌ وحید خراسانی در قم
  • دسته عزای شهادت امام صادق (ع) با حضور آیت‌الله خراسانی در قم برپا شد
  • مظلومیت حقوق بشر نزد افکار عمومی جهان مشخص شد
  • ماجرای پخش بی‌بی‌سی از شبکه دو؛ اشتباه یا هک؟ +فیلم
  • اهل سنت بر اساس روش و سیره امام صادق(ع) حرکت کرده است
  • محفلی به نام شهدا در شهر شاهدیه
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد
  • وداع با پیکر ۲ شهید گمنام در حرم حضرت معصومه(س)
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان