Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@01:05:32 GMT

شهادت یک فلسطینی دیگر به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۱۱۰۹

شهادت یک فلسطینی دیگر به ضرب گلوله صهیونیست‌ها

نظامیان صهیونیست یک جوان فلسطینی دیگر را به ضرب گلوله به شهادت رساندند. ۰۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۸ بین الملل آسیای غربی بیداری اسلامی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از فلسطین الیوم، عصر چهارشنبه یک شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در ایست وبازرسی "النشاش" در ورودی جنوبی شهرک "الخضر" واقع در غرب بیت لحم به شهادت رسید و سه نفر نیز زخمی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاهدان عینی گفتند که نظامیان صهیونیست به یک خودروی حامل یک خانواده فلسطینی تیراندازی کردند که بر اثر آن یک نفر به شهادت رسید و سه نفر نیز زخمی شدند.

نیروهای رژیم صهیونیستی شامگاه سه‌شنبه به خودروی دو جوان فلسطینی در نزدیکی مرقد حضرت یوسف(ع) در شرق نابلس تیراندازی کرده و آنها را به شهادت رساندند.

جهاد اسلامی: عملیات "سلفیت" مرحله جدیدی را آغاز کرده است/ فلسطین تنها از راه مقاومت آزاد می‌شودواکنش گروه‌های فلسطینی به عملیات‌ جدید مقاومت در کرانه باختری

شاهدان عینی گفتند که نظامیان صهیونیست مانع امدادرسانی به این دو جوان فلسطینی شدند تا اینکه بر اثر شدت خونریزی به شهادت رسیدند.

از سوی دیگر عمر ابولیلی عامل عملیات سلفیت در شمال کرانه باختری که سه روز بعد از این عملیات موفق شده بود از دست نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی فرار کند، در نهایت به‌دست نظامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

فرار این مجاهد فلسطینی از صحنه عملیات و موفقیت وی در مخفی شدن به‌مدت سه روز گرچه نتوانست در نهایت جان او را نجات دهد، اما نشان‌دهنده شکست سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی در بازداشت سریع وی بعد از این عملیات بود.

انتهای پیام/

R36348/P/S8,90,1115/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "فلسطین"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار فلسطین اخبار فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای جدیدترین آمار شهیدان و زخمی‌های حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه را اعلام کرد.

بنا بر این بیانیه، ارتش رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر سال گذشته میلادی تاکنون ۳۴ هزار و ۳۰۵ فلسطینی را به شهادت رسانده است.

همچنین وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی در جریان حمله‌های خود به نوار غزه ۷۷ هزار و ۲۹۳ فلسطینی را زخمی کرده است.

علاوه بر این بر اساس بیانیه وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه رژیم اشغالگر صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته ۵ جنایت و کشتار را در حق فلسطینیان ساکن نوار غزه مرتکب شده است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه تاکید کرد که در جریان جنایت‌های ۲۴ ساعت گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در نوار غزه ۴۳ فلسطین به شهادت رسیده‌اند و ۶۴ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

کد خبر 6088474

دیگر خبرها

  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است
  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ تن رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح/ شمار شهدای نوار غزه به ۳۴ هزار و ۳۰۵ نفر رسید
  • نشست کابینه جنگ اسرائیل برای حمله به رفح
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • شهادت زن جوان فلسطینی به ضرب گلوله صهیونیست‌ها در الخلیل
  • حزب الله: مرکز تجمع دشمن صهیونیست را در حرش نطوعه هدف قرار دادیم
  • شهادت زن فلسطینی در نزدیکی الخلیل به ضرب گلوله صهیونیست‌ها+ فیلم