Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@13:12:30 GMT

بایرن مونیخ هم وارد کورس گریزمان شد

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۳۲۲

بایرن مونیخ هم وارد کورس گریزمان شد

تیم های بزرگ اروپا به دنبال جذب آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید هستند.

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل آنتوان گریزمان، ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید به جدایی از این تیم بعد از نتایج ضعیف روخی بلانکوس در لیگ قهرمانان و لالیگا منتشر شده و به همین دلیل، تیم های متمول برای خرید وی دست به کار شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اگرچه در ابتدا از بارسلونا به عنوان مقصدی احتمالی گریزمان یاد می شد، اما به نظر می رسد این تیم تمایل چندانی به خرید گریزمان ندارد و دیلی میل مدعی شد بایرن مونیخ به صف تیم های خواهان او پیوسته است و شاید مونیخ مقصد بعدی ستاره ناراضی فرانسوی باشد.

 

به نظر می رسد باواریایی ها قصد دارند در تابستان امسال بازیکنان بزرگی را در خط حمله جذب کنند و بعد از انتشار اخباری در مورد احتمال خرید گرت بیل و نیکولاس په په از لیل، حالا آنتوان گریزمان نیز به گزینه های آنها اضافه شده است.

 

با پرداخت رقمی در حدود 120 میلیون یورو، احتمال خرید ستاره ارزشمند و 28 ساله اتلتیکومادرید وجود دارند و به نظر می رسد بایرن مونیخ یا پاری سن ژرمن از شانس بیشتری برای خرید گریزمن نسبت به دیگر رقبا برخوردارند.

اتلتیکو مادرید آنتون گریزمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند

باواریایی‌ها قصد دارند خیال خود را به طور بلند مدت از حفظ پدیده این‌ فصل‌شان، حفظ کنند. 

بایرن مونیخ تمایل دارد تا قرارداد جدیدی با الکساندر پاولوویچ امضا کند. 

طرفداری | به گزارش بیلد، قرارداد فعلی این بازیکن که حدود ۵ ماه قبل امضا شد، تا سال ۲۰۲۷ اعتبار دارد ولی تمدید آن، مزایای اقتصادی بیشتری برای این هافبک جوان به همراه خواهد آورد. پاولوویچ که حتی توسط یولیان ناگلزمان به تیم ملی آلمان هم دعوت شده است، پاییز گذشته اولین قرارداد حرفه‌ای خود را امضا کرد. پاولوویچ ۱۹ ساله که محصول آکادمی بایرن مونیخ است، در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا در ۱۵ مسابقه به میدان رفته است. او همچنین ۲ بازی در لیگ قهرمانان انجام داده و در مجموع این ۱۷ بازی، ۲ گل زده و ۲ پاس گل هم فرستاده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • واکنش بایرلورکوزن به علاقه بایرن مونیخ به جذب یوناتان تا
  • دردسر توخل: غیبت دوباره دو ستاره بایرن مونیخ
  • یولیان ناگلزمان: صحبت‌های ابرل؟ من کینه‌ای از بایرن مونیخ ندارم
  • الاهلی به دنبال هافبک جوان اتلتیکومادرید
  • جمال موسیالا یا مانوئل نویر؟ واکنش زیبای ستاره جوان آلمانی در تمرینات بایرن مونیخ / فیلم
  • درخواست ژاوی از ستاره بارسا: به بایرن نرو!
  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • ستاره رئال در انتظار بایرن مونیخ پرستاره!
  • ابتلا به یک بیماری عجیب، موراتا را خانه‌نشین کرد
  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم