Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@10:01:44 GMT

نظارت ۲۳۶ نفر بر روند خدمات دهی به گردشگران

تاریخ انتشار: ۱ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۴۳۷۵

نظارت ۲۳۶ نفر بر روند خدمات دهی به گردشگران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علی مالمیر، دبیر ستاد خدمات سفر استان همدان گفت: پیش بینی ما این است که در ایام تعطیلات نوروز، روزانه ۱۵ هزار نفر شب گردشگر داشته باشیم که به ازای آن‌ها تخت تدارک دیده ایم.

وی با بیان اینکه این افراد در هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، مکان‌های آموزش و پرورش و کمپ‌ها اسکان داده می‌شوند، افزود: این میزان جدای از اسکان گردشگران در خانه مسافر‌ها، مهمانسرا‌های ادارات و جا‌هایی است که چادر نصب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر ستاد خدمات سفر استان همدان ادامه داد: برای خانه مسافر‌هایی که مجوز فعالیت گرفته اند تبلیغات لازم صورت می‌گیرد تا گردشگران با خیالی آسوده از آن‌ها استفاده کنند.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان همچنین گفت: محل‌هایی برای نصب چادر گردشگران و در صورت بارش و سرما سالن‌های ورزشی نیز در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ص.ف

نظارت ۲۳۶ نفر بر روند خدمات دهی به گردشگران نوروزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز 98 گردشگر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سرپرست معاونت ورزشی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت:  بزرگترین طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی در قالب طرح شهید سعید شبان در استان آغاز شده است.

حبیب اله قربانی افزود: در قالب این طرح، گروه‌های مشخص شده هر پنجشنبه از باشگاه‌های سطح استان بازدید و بر روند اصولی و وضعیت آنها در راستای ارتقای سلامت و کیفیت خدمات نظارت خواهندداشت.

وی ادامه داد: با توجه به دستورالعمل های ابلاغی و مصوبات کمیسیون ماده ۵ باشگاه‌های ورزشی دارا بودن مجوز، عضویت ورزشکاران در فدراسیون پزشکی ورزشی (بیمه ورزشی) به منظور برخورداری از خدمات درمانی و افزایش ورزشکاران سازمان یافته، حضور مربیان واجد شرایط، رعایت استانداردهای محیطی، مسایل بهداشتی، رعایت تعرفه‌های مصوب بر اساس طرح رتبه بندی و ممنوعیت خرید و فروش مواد نیروزا  در اولویت بازرسین این طرح در مراجعه به باشگاه‌های ورزشی قرار دارد.

قربانی گفت: این طرح به نام شهید شاخص ورزش کشور، شهید سعید شبان نام‌گذاری شده و تلاش خواهدشد با اجرای آن شاهد ارتقای هر چه بهتر شاخص های سلامت باشگاه‌های ورزشی در استان باشیم.

 

دیگر خبرها

  • بهورزان خط مقدم ارائه خدمات بهداشتی در روستا‌ها
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • شناسایی بیش از ۴ هزار انشعاب غیر مجاز آب در همدان
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز