Web Analytics Made Easy - Statcounter

ببه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، ارش برف وکولاک شدید و بسته شدن راه‌ها، خدمت رسانی نیرو‌های امدادی مختل کرده و موجب شده قطع برق در کالپوش که از روز‌های پایانی سال ۹۷ آغاز شده همچنان ادامه داشته باشد.

امروز روابط عمومی شرکت گاز استان سمنان هم اعلام کرد به علت بارش شدید برف احتمال قطع گاز هم در این منطقه وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بخش کالپوش با بیش از ۲۵ هزار تن جمعیت دارای ۱۲ روستاست.

احمد ملایری سرپرست فرمانداری میامی ضمن بیان اینکه قطع برق بر اثر کولاک شدید برای دومین روز پیاپی برخی روستا‌های کالپوش را در خاموشی فرو برده است، گفت: برق در دو روستا همزمان با ظهر پنج شنبه وصل شده، اما برخی روستا‌های دیگر همچنان با مشکلاتی روبرو هستند.

وی با بیان اینکه قطع برق در روز‌های گذشته سبب بروز مشکلات عدیده‌ای برای مردم برخی روستا‌های کالپوش شده است، افزود: تیم‌های فنی در محل هستند، اما کولاک و برف شدید سبب بروز دشواری‌هایی شده که باید رفع شوند لذا از صبر مردم سپاسگزاریم.

انتهای پیام / گ

وصل برق ۲ روستا در کالپوش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هواشناسی مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد

صادق دادالله پور گفت: بارش دیشب باران که به صورت نقطه ای و تگرگ بود، راه ۱۵ روستا را مسدود کرد و همچنین باعث آبگرفتگی ۱۰ منزل شد. 

او افزود: بارش بیشتر در منطقه تهرود ابارق روستاهای خانه خاتون، شمس آباد، نگور، محود آباد، آنچه، سبزوییه، پابنه، کشیت، امیس و ابارق با بارش بسیار بالا و نقطه ای همراه بود.

معاون عمرانی فرماندار بم بیان داست: با کمک دستگا ه های کمک رسان هلال احمر ، راهداری و بخشداری خوشبختانه راه ۱۵ روستا بازگشایی شد و هم اکنون مشکلی در منطقه وجود ندارد. 

وی تصریح کرد: دستگاه‌های ارزیاب جهادکشاورزی، هلال احمر، فرمانداری و بخشداری در حال ارزیابی برآورد خسارت هستند. 

ددالله پور بیان داشت: بارش باران و تگرگ، باعث طغیان رودخانه های اسپیکان و خواجه عسکر تمیک شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • راه ۱۵ روستا در بم بازگشایی شد
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • (تصاویر) بارش شدید باران در حرم شاهچراغ(ع)
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • (تصاویر) بارش شدید باران و آبگرفتی در یزد
  • ادامه انسداد ۱۰۱ راه روستایی در جنوب سیستان و بلوچستان براثر بارندگی‌ اخیر
  • بارش شدید باران در این شهر سیل راه انداخت