Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: یک زن راز شوهر خیانتکار و زن همسایه را فاش کرد. عکس‌های پنهانی و یک نوار ضبط شده از خلوت‌های این مرد و زن همسایه آنها را شوکه کرد.

به گزارش اختصاصی رکنا، وقتی تیمی از ماموران پلیس پای در خانه ای گذاشتند که زن و شوهری دعوای شدیدی با هم داشتند  در تحقیقات خود از همسر  مرد عصبانی شنیدند که مچ  بهنام را  زمانی که اوبا زن همسایه به نام منصوره در خانه خلوت کرده بودند  گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شوهر ثریا در برابر پلیس زنش را دروغگو و بددل معرفی کرد و ثریا در این مرحله ضبط و میکروفونی که در خانه شان جاسازی کرده بود را در اختیار پلیس قرار داد و راز رابطه شوهر وزن همسایه را فاش کرد.. بهنام و منصوره دستگیر شدند و ثریا در افشاگری بیشتر به ماموران گفت: سال گذشته وقتی به رابطه پنهانی شوهرم با زن جوان پی بردیم آنها را وقتی در یکی از باغ‌های لواسان خلوت کرده بودند به دام انداختیم و شوهرم تعهد داد دیگر از این کارها نکند اما باور نداشتم و در خانه میکروفون و ضبط کار گذاشتم و با پسرانم به کمین نشستیم و دیدیم منصوره از خانه شان خارج شد و به خانه ما رفت بعد دست به کارشدیم و درحالیکه پلیس را خبر کرده بودیم به داخل خانه رفتیم اما منصوره فرار کرد و بهنام باز زورگویی کرد در حالیکه ما کلی عکس هم از کثافت کاری های او داریم و خواهان مجازاتش هستیم.

پرونده در دادسرا پیگیری می شود تا پس از صدور کیفرخواست در دادگاه پیش روی قضات قرار گیرد. 

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث بازی شوهر شوک شیطنت یک زن عکس چهارشنبه سوری جوان فیلم حوادث چهارشنبه سوری تهران تهران حوادث چهارشنبه سوری حادثه چهارشنبه سوری تهران نوروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم

سهراب سپهری نویسنده، نقاش و از مهم‌ترین و برجسته‌ترین شاعران معاصر ایران است. بسیاری از اشعار سپهری به زبان‌های مختلف برگردانده شده و آثار او همچنان مورد استقبال گسترده دوست‌داران وی است.

«صدای پای آب» و «مسافر» از پرآوازه‌ترین کتاب‌های او هستند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • زیارت خانه خدا پس از ۹ سال وقفه
  • سرقت ۱۵ هزار دلار توسط سرایدار خانه
  • خانه سهراب سپهری؛ شاعری از جنس طبیعت + فیلم
  • لزوم عزم همگانی برای پیشگیری از بیماری‌های منتقله از آب و غذا
  • باید برای رفع تعهد ارزی از کشورهای همسایه ریال را به رسمیت بشناسیم
  • اکسپو وعده صادق ۲ بود/ لزوم اصلاح رفع تعهد ارزی از ۳ کشور همسایه
  • دیپلماسی انرژی دولت سیزدهم، راهبردی برای توسعه روابط ایران با همسایگان
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • گروگانگیری ۳۰ روزه برای اخاذی ۱۰ میلیاردی | راز ناپدید شدن یک ماهه جوان گمشده فاش شد