Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس ستاد ارتش الجزایر اعلام کرد: ارتش و حزب حاکم جبه آزادیبخش ملی حمایت خود را از ملت الجزایر اعلام کردند که این مسئله ضربه شدیدی بر «عبدالعزیز بوتفلیقه» بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، «احمد قاید صالح» رئیس ستاد ارتش الجزایر امروز(پنجشنبه یکم فروردین) اعلام کرد: ملت در اعتراض های مخالفت آمیز با خواسته های «عبدالعزیز بوتفلیقه» رئیس جمهور الجزایر، اهداف ناب و شفاف خود را اعلام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درزمانی که حزب جبهه آزادیبخش ملی از حمایت بوتفلیقه دست کشیده است و این مسئله شدیدترین ضربه به رئیس جمهوری از آغاز این اعتراض ها بوده است.

قاید صالح افزود: ماه مارس «ماه شهداست» که در آن اهداف ناب و نیت های شفاف متجلی شد. ماهی که ملت الجزایر خواسته های خود را اعلام کردند.

 

وی در اظهارات خود گفت: ارتش خودش را از بوتفلیقه که از 20 سال پیش در قدرت است، دور می کند.

همچنین حزب جبهه آزادیبخش ملی حاکم پس از نشست مسئولان ارشد، پشتیبانی خود را ملت الجزایر اعلام کردند و به سمت ملت متمایل شدند.

خبرگزاری الجزایر به نقل از «معاذ بوشارب» هماهنگ کننده کل حزب حاکم اعلام کرد: حزب آزایبخش ملی، از حرکت های مردمی پشتیبانی می کند.

 

این حزب همچنین برای تضمین ثبات الجزایر خواستار مذاکرات شد.

بوشارب همچنین بر ضرورت کار با اخلاص و نشستن برسرمیز گفتگو برای دستیابی به اهداف مورد نظر براساس نقشه راه مشخص و ساخت الجزایر جدید دعوت کرد.

بوتفلیقه به خواسته معترضان تن داد و از نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد؛ اما در بیانیه خود انتخابات را به زمان دیگر و پس از تدوین قانون اساسی جدید و اصلاحات موکول کرد که این مسئله به معنای تمدید دوره ریاست جمهوری چهارم وی است.

مردم الجزایر پس از این بیانیه، راهپیمایی های خود را این بار برای اعلام مخالفت دوره چهارم ریاست جمهوری بوتفلیقه ادامه دادند.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف اعتکاف ماه رجب ایام نوروز نوروز شبستان استان بوشهر عید نوروز اعتکاف بوتفلیقه الجزایر ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۵۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، جنبش حماس در بیانیه‌ای از مواضع شجاعانه برادران یمنی در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن در حمایت از ملت فلسطین که در معرض نسل‌کشی و پاکسازی نژادی ارتش جنایتکار و نازی رژیم صهیونیستی قرار دارند، تقدیر کرد.

در این بیانیه آمده است: آنچه برادران ما در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح دلاور یمن در راستای حمایت از ملت و مقاومت فلسطین انجام می‌دهند، ادامه و ترجمه عملی مواضع تاریخی ملت اصیل یمن برای یاری رسانی به ملت فلسطین و دفاع از آن و حمایت از مقامت این ملت در برابر رژیم جنایتکار است.

حماس افزوده است: با افتخار به برادرانمان در جنبش انصار الله و نیروهای مسلح یمن و ملت عزیز یمن با تمامی اقشار و طیف‌های آن که همواره حامی و پشتیبان ملت فلسطین و حق آن در زمینه آزادی و تعیین سرنوشت بودند، درود می‌فرستیم و امت اسلامی و عربی را به یکپارچه‌ سازی تلاش‌های خود در زمینه محاصره دشمن صهیونیستی و همبستگی با ملت فلسطین و حقوق ملی آن به ویژه تشکیل کشور مستقل فلسطین به پایتختی قدس فرامی‌خوانیم.

ارتش یمن در ماه‌های گذشته در حمایت از مقاومت ملت فلسطین در نوار غزه چند کشتی آمریکایی و انگلیسی و صهیونیستی یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را در دریای سرخ و تنگه باب‌المندب هدف قرار داده است.

نیروهای ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که رژیم صهیونیستی حملات خود به غزه را متوقف نکند، کشتی‌های این رژیم یا کشتی‌های عازم سرزمین‌های اشغالی را دریای سرخ هدف قرار دهند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس از مواضع شجاعانه یمنی‌ها در حمایت از فلسطین قدردانی کرد
  • اسپوتنیک: الجزایر خواستار برگزاری نشست شورای امنیت درباره گورهای جمعی در غزه شد
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای دفاع از غزه/«ما آزاد نیستیم!»
  • کمربند انسانی معترضان آمریکایی برای غزه/ «ما آزاد نیستیم!»
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • استوری تند یک استقلالی در حمایت از علی خطیر
  • تصویر دلخراش از جراحت شجاع (عکس)
  • حمله ارتش اوکراین به مناطق مسکونی «کورسک» روسیه