Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا ؛   اسماعیل نجار پس از بازدید از مناطق آسیب دیده از سیلاب در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بازدیدهایی را از شهرستان‌های گنبدکاووس و گمیشان, سد گلستان و تعدادی از روستاهای آسیب دیده داشتیم و این بازدیدها ادامه دارد.

وی افزود: با وجود بارش زیاد باران, خوشبختانه با توجه به اطلاعیه‌های صادر شده و اقدامات انجام شده تلاش شده خسارات به حداقل برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: 3 فروند هلی‌کوپتر هلال‌احمر به منطقه برای امدادرسانی به در راه‌ماندگان به استان گلستان اعزام شد.

نجار اظهار کرد: برق 300 روستای استان قطع شده بود که تنها 40 روستا به علت مشکلات راهی هنوز قطع است و تلاش برای وصل برق آن ادامه دارد.

وی افزود:200 روستا با مشکل قطعی آب مواجه بود که مشکل 150 روستا حل شده و رفع مشکل باقی روستاها در دستور کار است. 130 روستا با مشکل مخابراتی مواجه بودند که اکنون تنها 30 روستا در زمینه تلفن ثابت و 50 روستا در زمینه تلفن همراه باقی مانده و در حال رفع است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور اظهارداشت: 5 میلیارد تومان اعتبار به صورت فوری از سوی دولت برای آسیب‌دیدگان از سیلاب در استان گلستان اختصاص یافت.

نجار گفت: از دستگاه‌ها خواسته شده هرچه سریع‌تر ارزیابی خود را از میزان خسارات وارده اعلام کنند تا بتوانیم با تمهیدات لازم مشکلات مردم را کاهش دهیم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان گلستان برق تلفن همراه مدیریت بحران مشکلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۶۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند

استان‌های اصفهان، یزد، کرمان، فارس، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، سمنان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی و همچنین استان‌های مجاور این استان‌ها شاهد بارش خواهند بود.

به گزارش شفقنا، شدت اصلی بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی، گلستان و شرق مازندران خواهد بود که می‌تواند منجر به وقوع سیلاب و آبگرفتگی معابر عمومی شود.

دیگر خبرها

  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • سیلاب به زیرساخت‌های آب شهرستان زیرکوه خسارت وارد کرد
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل زده
  • توقف قطار تا تخریب پل ثمره بارش‌های بهاری در گلستان
  • چهار محور در استان مسدود است
  • شدت بارش‌ها همچنان ادامه دارند