Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره نامگذاری شعار سال از سوی رهبر انقلاب مبنی بر رونق تولید، اظهار کرد: امیدوارم که مسئولان و ملت شریف ایران در تحقق این شعار منتهای تلاش و کوشش خود را به کار گیرند.

وی افزود: ملت ایران در سال گذشته که به نام حمایت از تولید داخلی مزین بود تمام تلاش خود را به کار بردند تا فرمایش رهبر محقق شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موسوی لارگانی تصریح کرد: اگر بخواهیم شعار سال محقق شود مجلس باید قوانینی که مانع رونق تولید است را فسخ و از روز‌های اولیه سال۹۸  تلاش کند تا زمینه برای تحقق شعار سال فراهم شود.

عضو کمیسیون اقتصادی بیان کرد: دولتمران و بانک مرکزی باید زمینه را برای رونق تولید فراهم کنند و با افزایش سرمایه در گردش، نوسازی ماشین آلات صنعتی و ارائه وام به تولیدکنندگان باعث رونق در تولید شود که به این ترتیب مسیر فعالیت برای ویژه خواران محدود خواهد شد.

وی ادامه داد: ما در بعضی حوزه‌ها بیش از نیاز داخلی اقدام به واردات می‌کنیم که این امر باید در سال جدید در راستای رونق تولیدات داخل کنترل شود.

موسوی لارگانی ادامه داد: اگر رونق تولید محقق شود و بتوانیم علاوه بر تامین بر نیاز‌های داخل صادرات محصولات غیر نفتی را افزایش دهیم، اقتصاد کشور رونق می‌یابد و فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر رونق تولید و افزایش ارزش پول ملی محقق و تهدید‌ها و فشار‌ها علیه کشور خنثی خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی بانک مرکزی رونق تولید رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال

این همایش با هدف همفکری و هم افزایی برای تحقق شعار سال برگزار شد و فعالان اقتصادی به بیان مشکلات در این زمینه پرداختند.

پرهیز از بخشی نگری و ارایه برنامه‌های راهبردی، عملیاتی و طرح محور، تعیین ۱۰ اقدام اساسی برای عینیت بخشی به جهش تولید و مکلف بودن مدیران اجرایی به ارایه راهکار‌های عملیاتی در این زمینه و راه اندازی قرارگاه اقتصادی جهش تولید در استان از جمله محور‌های این همایش بود.

مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی در این همایش از تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان خبر داد و گفت: سازوکاری که در این زمینه تعریف شده، می‌تواند یک قدم ما را به پیش ببرد، اما جهش تولید زمانی محقق می‌شود که بتوانیم الگویی را به کمک بخش خصوصی اجرا کنیم و در این زمینه نیازمند نگاه تحولی، اقدام جهادی و شبانه‌روزی و نظارت میدانی هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • رشد تولید کشاورزی از ارکان تحقق شعار سال است
  • تحقق شعار سال جزو وظایف ارکان نظام اسلامی است
  • توسعه اجتماعی شاخص‌ترین دارایی نظام است
  • شعار سال جاری با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • شعار امسال با انسجام جامعه کارگری محقق خواهد شد
  • ضرورت تسهیل و رفع موانع تولید در تحقق شعار سال
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • تدوین ۱۱ برنامه کشاورزی برای تحقق شعار سال در قزوین
  • پیشگامی آذربایجان شرقی برای تحقق شعار سال
  • تعطیلی پنجشنبه ها از موانع اصلی عدم تحقق شعار سال است