Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدمهدی شهریاری روز پنجشنبه با صدور پیامی خطاب به میهمانان نوروزی افزود: مردم مهربان و میهمان نواز آذربایجان غربی از هر قوم و مذهبی طی سالیان دور گذشته در کنار یکدیگر با وحدت و همدلی و به شکلی مسالمت آمیز زندگی کرده اند و همین تنوع در زندگی اقوام و فرهنگ‌های مختلف نیز می‌تواند در جذب گردشگر تاثیر بسزایی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شهریاری ضمن تبریک حلول سال نو و آغاز سال 1398 اضافه کرد: مقدم تمامی گردشگران، مسافران و هموطنانی که استان را به عنوان مقصد سفر خود در ایام نوروزی انتخاب کرده اند، گرامی داشته و آرزوی توفیق روزافزون برای ملت بزرگ ایران داریم.
به گزارش ایرنا به نقل از جانشین ستاد تسهیلات سفر آذربایجان غربی نیز روزانه یکهزار و 500 نفر از نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس و راهداری در جاده های استان در حال آماده باش هستند؛ این نیروها از 25 اسفند تا 17 فروردین در پایگاه های ثابت، جاده ای و مراکز امداد و نجات فعالیت می کنند.
به گفته « پیمان آرامون» 85 پایگاه اورژانس، 65 مرکز امداد و نجات هلال احمر و 68 راهدارخانه در سطح جاده ها و شهرهای آذربایجان غربی فعال است.
ستاد تسهیلات خدمات سفر آذربایجان غربی با 10 کمیته از جمله برنامه ریزی و آمار، اطلاع رسانی و تبلیغات، خدمات فرهنگی و اسکان، بهداشت و سلامت، انتظامی و امنیتی، تنظیم بازار و حمل و نقل از ماه های گذشته با تشکیل جلساتی در صدد بوده است تا سفرهای نوروزی ایمن و مطلوبی را برای گردشگران و میهمانان فراهم کند.
بازرسی و نظارت بر اماکن اقامتی و هتل ها، نظارت و بازدید از مراکز عرضه مواد غذایی، رستوران ها، سرویس های بهداشتی و نمازخانه ها، استقرار در جاده ها و برخورد با متخلفان ترافیکی، ارائه خدمات امداد و نجات به مسافران و تدارک استراحتگاه های بین راهی از جمله خدماتی است که این ستاد در طول ایام نوروز به مسافران ارائه می کند.
3072/7125
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امداد و نجات تبلیغات جاده های استان مسالمت آمیز هلال احمر 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،    علی مدقالچی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی با اشاره به اینکه تمام تلاش همکاران راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان و شرکت‌های حمل‌ونقل جاده‌ای استان تأمین مایحتاج اساسی مردم است، افزود: این میزان کالای جابه‌جا شده در سال گذشته در قالب ۴۱ هزار سفر و اعزام ۱۳ هزار و ۱۸۰ دستگاه ناوگان باری به بندر امام خمینی (ره) انجام گرفته که از نظر تعداد سفر انجام شده در سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت زمان سال گذشته خود روند افزایشی بوده؛ اما از نظر تعداد اعزام ناوگان باری روند کاهشی بوده است.

وی در خصوص تخلفات انجام شده در ۱۲ ماهه سال گذشته نیز تصریح‌کرد: در این مدت تعداد ۲۳۸ فقره تخلف طی گشت‌های کنترل دروازه‌ای و بررسی بارنامه‌های صادره به کمیسیون ماده ۱۲ رسیدگی به تخلفات شرکت‌ها و مؤسسات حمل‌ونقل معرفی شد و از این تعداد تخلف ۱۱۷ شرکت مربوط به صدور بارنامه‌های صوری بوده است.

 

این مقام مسئول اظهار کرد: در سال گذشته تعداد ۷۴۱ نفر راننده و ۳۴۷ دستگاه ناوگان باری بنا به تخلفات مختلف از جمله حمل بار بدون اخذ بارنامه توسط همکاران اداره حمل‌ونقل کالا به کمیسیون‌های ماده ۱۱ و۱۴ معرفی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • کاهش تلفات تصادفات رانندگی نیازمند اقدامات فرهنگی است
  • بوکان در سکوی نخست المپیاد آماده آذربایجان غربی
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • امدادرسانی به سه مصدوم در محور شهرکرد به بروجن
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • آخرین جزئیات سیل در کرمان + عکس
  • جابه‌جایی ۵۵۹ هزار تن کالای اساسی توسط ناوگان باری آذربایجان غربی از مبدا بندر امام خمینی (ره)
  • قطعی گاز؛ فردا در ارومیه
  • آیا مشتریان از امداد جاده‌ای نوروزی مدیران خودرو رضایت داشتند؟
  • کابینی برای استراحت در فرودگاه ترکیه!