Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@16:43:30 GMT

افزون بر 123 میلیون تردد در راههای لرستان ثبت شد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۷۸۸۷

افزون بر 123 میلیون تردد در راههای لرستان ثبت شد

خرم آباد - ایرنا - معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: 123میلیون و 672 هزار و 85 تردد وسیله نقلیه سال 97 در استان ثبت شد.

به گزارش روز جمعه ایرنا از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان، عارف امرایی افزود: سال گذشته حدود 15 میلیون و 827 هزار و 159 وسیله نقلیه ورودی به استان و 15 میلیون و 178 هزار و 920 وسیله نقلیه خروجی بوده است که در مقایسه با سال 96 با 14 میلیون و 184 هزار و 764 ورودی و 13 میلیون و 455 هزار و 260 وسیله نقلیه خروجی به ترتیب 12 و 13 درصد رشد نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: سهم وسایل نقلیه سبک از تردد سالانه تعداد 95 میلیون و 436 هزار و 186 وسیله بوده که در مقایسه با مدت مشابه سال پیش با تعداد 84 میلیون و 731 هزار و 53 وسیله نقلیه افزایش 13 درصدی داشته است.
امرایی گفت: در سال گذشته 24 میلیون و 513 هزار و 283 وسیله نقلیه سنگین در محورهای استان تردد کرده‌اند که در مقایسه با سال 1396 با 24 میلیون و 575 هزار و 223 وسیله نقلیه تغییر محسوسی نداشت.
وی اضافه کرد: بیشترین تردد سال 97 با تعداد پنج میلیون و 595 هزار و 902 وسیله نقلیه در محور دورود - سه راهی چالانچولان ثبت شده است.
امرایی ادامه داد: این در حالی است که سال 96 بیشترین تردد در خط مقابل این مسیر از سه راهی چالانچولان - دورود به تعداد پنج میلیون و 11 هزار و 821 وسیله نقلیه به ثبت رسیده که 12 درصد افزایش یافته است.
معاون فنی و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: کمترین تردد طی سال 97 مربوط به محور بروجرد- بیرانشهر با تعداد 292 هزار و 326 وسیله نقلیه بود که در سال 96 نیز همین محور با 287 هزار و 953 تردد کمترین تردد سالانه را به خود اختصاص داده است.
طول راههای لرستان حدود هشت هزار کیلومتر است.
7269/6060

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راهداري تردد وسايل نقليه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: در راستای اجرای دستورالعمل ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند توقیف، انتقال نگهداری و ترخیص وسایل‌نقلیه و تأکید ایشان بر لزوم تعیین‌تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ‌های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت‌المال، مزایده فروش یکهزار و ۳۶۶ دستگاه خودرو و موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ‌های استان هرمزگان برگزار می‌شود. 

وی در ادامه افزود: علاوه بر خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی، تعداد قابل توجهی انواع کالاهای دیگر نیز در این مزایده فروخته خواهد شد.

قهرمانی گفت: این مزایده در خصوص وسایل نقلیه موجود در پارکینگ های زرون، نود، قائم، یاسر، دریا و گامبرون شهر بندرعباس،  پارکینگ شهرداری فین،  پارکینگ بندرلنگه، پارکینگ‌های آنامیس و مکران شهرستان میناب، پارکینگ المهدی شهرستان جاسک و پارکینگ طاها شهرستان حاجی آباد به صورت حراج حضوری انجام می شود و عموم مردم می توانند، امروز و فردا، نهم و دهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ با مراجعه به این پارکینگ ها از جزئیات مزایده مطلع شوند و از وسایل نقلیه موجود بازدید کنند.

وی همچنین افزود: در خصوص وسایل نقلیه موضوع این مزایده پس از طی مراحل قانونی، حکم  قطعی قضایی صادر شده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان در پایان با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده برای جلوگیری از تخریب و تضییع اموال توقیفی موجود در پارکینگ های استان تأکید کرد: دستگاه قضایی از هیچ کوششی برای حفاظت از اموال عمومی و خصوصی، فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پرداخت قسطی خلافی خودرو ۱۴۰۳: رهایی از بار سنگین جرایم رانندگی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • خروج تمام وسایل نقلیه رسوبی در پارکینگ‌های تهران
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد خودرو در ورودی و خروجی‌های آذربایجان‌غربی
  • صدور رای از دادگاه انقلاب برای ۲۷ هزار و ۹۰۰ دستگاه وسیله نقلیه
  • تعیین تکلیف ۶۵۷۰۰ وسیله نقلیه توقیفی در تهران
  • اجرای طرح تشدید برخورد با خودروهای هنجارشکن در آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده فروش بیش از یک هزار و سیصد دستگاه وسیله نقلیه توقیفی در استان هرمزگان