Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@17:45:17 GMT

ادامه لفاظی‌های وزیر خارجه آمریکا علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۴۷۹

ادامه لفاظی‌های وزیر خارجه آمریکا علیه ایران

وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با یک شبکه خبری این کشور از تداوم فشارهای سیاسی و اقتصادی بر ایران خبر داد.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه آمریکا در ادامه لفاظی‌های خود علیه ایران، پنجشنبه در فلسطین اشغالی طی گفت‌وگو با یک رسانه آمریکایی ضمن تکرار اتهام‌زنی‌های بی سند، گفته است که فشارهای اقتصادی و سیاسی آمریکا علیه ایران ادامه می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تشکر پامپئو از ولی‌عهد سعودی بابتِ یمن نتانیاهو و پامپئو بر تلاش برای مقابله با ایران تأکید کردند

«مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری «فاکس نیوز» گفت: «ملاحظه می‌کنید که ما اکنون شبه نظامیان [تحت حمایت ایران] در داخل عراق را گروه تروریستی اعلام کرده‌ایم. ملاحظه می‌کنید که [سران ارشد سپاه ایران] را شناسایی کرده‌ایم.شاهدید که ما موسسه‌های مالی و عوامل مالی که در انتقال غیرقانونی پول و در حمایت ازحوثی‌ها، حماس و حزب‌الله فعالیت داشتند را شناسایی کرده‌ایم. دولت آمریکا تلاش‌های جدی و گسترده‌ای را برای مقابله با اقدام‌های ایران در منطقه انجام داده است.»

پامپئو روز چهارشنبه برای دیدار با «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و دیگر مقام‌های این رژیم وارد قدس اشغالی شد.

این دیدار همزمان با اعلام حمایت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا از به رسمیت شناختن حاکمیت رژیم صهیونیستی بر بلندی‌های اشغالی جولان صورت گرفت.

وزیر خارجه آمریکا روز گذشته در مصاحبه با شبکه خبری «العربیه» نیز ادعاهایی درباره وابستگی جنبش انصار الله یمن به ایران مطرح کرد و بدون ارائه مستندات لازم مدعی شد که این گروه فقط با دستور ایران عمل می‌کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: عید کجا برویم گام دوم انقلاب وعده های روحانی آمریکا ایران مایک پمپئو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، «استفان سیجورنی» وزیر خارجه فرانسه امروز یکشنبه در لبنان به منظور کاهش تنش میان حزب الله لبنان و اشغالگران قدس در سخنانی اعلام کرد: همه گروه های لبنانی باید به مسئولیت های خود عمل کنند.

وزیر خارجه فرانسه در این ارتباط ادامه داد: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می کنیم. حفظ لبنان یکی از اولویت ها است و باید از آن جلوگیری کرد. باید مانع از جنگ منطقه‌ ای شویم.

«استفان سیجورنی» در ادامه افزود: ما به حمایت از ارتش لبنان ادامه خواهیم داد و بازگشت ثبات مستلزم استقرار مجدد ارتش لبنان در جنوب این کشور است.

وی در ادامه اضافه کرد: پیشنهاداتی درباره آرام شدن اوضاع در جنوب لبنان ارائه داده‌ ایم و نیازمند رسیدن به توافق (در این باره) هستیم.


این در حالیست که وزیر خارجه فرانسه روز گذشته وارد فرودگاه بین‌ المللی رفیق حریری در بیروت شده بود.

کد خبر 6091460

دیگر خبرها

  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را ناقض حقوق بشر اعلام کرد
  • وزیر خارجه انگلیس: ایران منطقه را بی ثبات می کند
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • گفتگوی وزرای خارجه آمریکا و ترکیه درباره آتش‌بس غزه
  • ادعای تکراری وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس : ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • اظهارات جدید وزیر خارجه انگلیس علیه ایران | این راهکار بزرگ‌ترین ضربه به ایران و حماس خواهد بود
  • کامرون: ایران منطقه را بی‌ثبات می‌کند!
  • فرانسه: بدترین سناریو در لبنان یعنی جنگ را رد می‌کنیم
  • کاخ سفید: بلینکن برای برقراری آتش‌بس ۶ هفته‌ای در غزه تلاش می‌کند