Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@22:39:58 GMT

بستر اقتصادی را برای رونق تولید آماده کنیم

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۸۷۸۵

بستر اقتصادی را برای رونق تولید آماده کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ عسگر مجیدی در یادمان هفت تپه درباره نام گذاری شعار سال که توسط رهبر معظم انقلاب سال «رونق تولید» نام گرفت، اشاره کرد و گفت: معظم له همانند سال‌های گذشته در واقع یک چشم انداز را برای مردم و مسئولان مشخص کردند و شعار امسال نشان داد ایشان همچنان بر وضع اقتصادی و معیشت مردم توجه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اجرایی سپاه کربلا مازندران با بیان این نکته که از سال‌های گذشته و قبل از تحریم هم رهبر معظم انقلاب به اقتصاد کشور توجه داشتند، اما بعد از تحریم جهت گیری ها بیشتر شد، تاکید کرد: اقتصاد کشور باید جز اولویت‌های مسئولین باشد و در این مسیر گام بردارند.

سرهنگ مجیدی در ادامه با اشاره به شعار سال گذشته که «حمایت از کالای ایرانی» بود، گفت: شعار امسال که «رونق تولید» است در امتداد همان شعار سال گذشته است و باید بستر رونق اقتصادی را برای تولید کالای ملی آماده کرد.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مسئولان همت شأن در این جهت باشد اگر وارداتی داریم یا در داخل اشتغالی صورت می‌گیرد همه در مسیر رونق تولید ملی باشد تا بستر اقتصادی کشور شکوفا بشود و به یک اقتصاد پایدار و مقاوم برسیم.

معاون اجرایی سپاه کربلا دو مؤلفه روحیه جهادی و انقلابی را برای تحقق شعار سال با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب ضروری دانست و گفت: انقلابی و جهادی بودن یعنی تفکر داخلی اعم از خستگی ناپذیری، خلوص و تلاش همه جانبه تا تحقق نتیجه است.

رئیس ستاد راهیان نور مازندران در بخش دیگری از سخنان خود به نقش آفرینی راهیان نور در تحقق شعار سال پرداخت و افزود: یکی از کارهای راهیان نور ترویج تفکر روحیه جهادی و انقلابی است و این تفکر را در جوانان نهادینه خواهد کرد تا در گام دوم انقلاب و آنهایی که در رونق تولید نقش دارند، کمک کند.

وی در پایان یادآور شد: با توجه برنامه‌های خوبی که در استان مازندران در مساله راهیان نور انجام شد، استقبال خوبی از شهرستان‌ها به صورت کاروانی و شخصی صورت گرفت که نکته شاخص آن استقبال چشمگیر جوانان و نوجوانان از این سفر بود بتوانیم از این بستر خوب استفاده کنیم.

کد خبر 4573561

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب سپاه کربلای مازندران ساری سال رونق تولید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد هادی ایمانیه در دیدار با ایرج نادری مدیرکل تأمین اجتماعی فارس و برخی از معاونین سازمان تأمین اجتماعی استان، ضمن قدردانی از مجموعه فعالیت‌های تأمین اجتماعی استان گفت: در دولت فعلی حل مشکل مردم، اولویت اول مسئولین است.

نماینده دولت در استان فارس گفت: فرصت خدمتی که خداوند در اختیار مسؤولین گذاشته به زودی سپری می‌شود اما اجر خدمت به مردم که بهترین و برترین عبادت است، همواره باقی می‌ماند.

استاندار فارس به شعار سال اشاره کرد و گفت: سال جاری به نام رونق تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که نیازمند است تعاونی‌ها و آحاد اقشار مردم در میدان تولید حاضر شوند و طبیعتاً گروه‌های بیشتری از عوائد آن منتفع گردند.

استاندار فارس خواستار تشکیل منظم جلسات شورای هماهنگی مجموعه‌های تعاون کار و رفاه اجتماعی شد و افزود: تعدادی از این جلسات به تبیین نقش سازمان تأمین اجتماعی در تحقق شعار سال اختصاص یابد؛ همچنین حوزه درمان تأمین اجتماعی نیز باید به نقش خود در تحقق رونق تولید با توجه به وظایف و رسالت ذاتی خود عمل کند.

بازدید سرزده از شعب تأمین اجتماعی در دستور کار مدیران قرار گیرد

وی امکان ارتباط مستقیم مردم با مدیران را یکی از نکات قابل توجه در دولت سیزدهم عنوان و خاطرنشان کرد: سیاست دولت مردمی ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم است و طبیعتاً این سیاست باید در بدنه اجرایی دولت در استان‌ها نیز نمود داشته باشد.

ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود دفاتر ارتباط با مردم را پیشانی سازمان‌ها دانست و بر حضور افراد خبره و آگاه در آن دفاتر تاکید کرد و افزود: بازدید سرزده از شعب سازمان در سطح استان و بررسی میزان و چگونگی ارائه خدمت به مردم به صورت میدانی در دستور کار قرار گیرد.

استاندار فارس در بخش پایانی سخنان خود کارگران ساختمانی را مورد توجه قرار داد و گفت: در این حوزه باید اختیارات بیشتری به استان‌ها واگذار شود تا به نسبت ساخت و سازهای موجود در استان و دریافت حق بیمه‌ها، کارگران ساختمانی بیشتری بیمه شوند.

کد خبر 6099812

دیگر خبرها

  • مزیت پروژه محوری در حوزه دریا، رشد اقتصادی، اشتغال و رونق معیشت مردم است
  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • توجه به تولید دانش بنیان کلید حل مشکل اقتصادی کشور است
  • تحقق شعار سال منوط به احیای اصول اقتصادی قانون اساسی است
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • رویای شیرین پریشان و دریاچه‌ای که دیگر نیست
  • بیکاری سینماگران ربطی به رونق اقتصاد و فروش فیلم‌ها ندارد
  • قیمت حبوبات از خرداد کاهشی می‌شود
  • توجه به اقتصاد خلاق یکی از راه‌های جهش تولید است
  • بانوان صنعتگر در تحقق شعار نقش آفرینی کنند