Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-26@22:38:12 GMT

داعش مسئولیت انفجار‌های کابل را برعهده گرفت

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۰۰۴

داعش مسئولیت انفجار‌های کابل را برعهده گرفت

ایلنا: گروه تروریستی داعش مسئولیت حمله‌های روز گذشته در کابل که ۶ کشته برجای گذاشت را برعهده گرفت.

روز گذشته چندین انفجار کابل را لرزاند که این انفجار‌ها در مجموع جان ۶ نفر را گرفته و ۲۳ تن را زخمی کردند.

داعش برای اثبات این ادعای خود مدرکی ارائه نکرد.

حمله های روز گذشته در کابل همزمان با برگزاری جشن نوروز رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

کلیدواژه: داعش نوروز افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند

امام جمعه سمیرم گفت: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، نقش اصلی بر عهده کارگران است و امید می‌رود امسال با همت کارگران سال رونق باشد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت‌الاسلام حسین دیانی ظهر امروز _جمعه، هفتم اردیبهشت_ در خطبه‌های نماز جمعه سمیرم اظهار کرد: خوشا به سعادت مردم ایران که چنین فرزندانی تربیت کردند و با انجام وعده صادق پوزه رژیم منحوس را به خاک مالیدند و امروز در فضای مجازی، خبری و رسانه‌ای چند روز بعد از تحلیل‌های سیاسی و خبری همه خبر از رشادت غیور مردان جمهوری اسلامی می‌دهند.

وی افزود: دیپلماسی التماس جای خود را به دیپلماسی داده که با میدان همسو است و میدان و دیپلماسی کاری کرده‌اند که اسرائیل مستأصل مانده است و نمی‌داند چه کار کند.

امام جمعه سمیرم عنوان کرد: اوج بدبختی اسرائیل این است که روی تعداد موشک‌های اصابت شده و نشده بحث می‌کند در صورتی که موشک‌ها مهم نیست؛ مهم این است که از کجا و چه نقطه‌ای و چه کسی شلیک کرده است و باعث شکست هیمنه شما شده است.

وی تصریح کرد: مهم این است که ما با جرئت اعلام کردیم که می‌زنیم و زدیم؛ چرا ۸ سال پیش ما این قدرت را نداشتیم ولی امروز میدان ما با دیپلماسی و قدرت شما مردم عزیز همسو شد و این اتفاق افتاد و این پیروزی‌ها مستمر خواهد بود.

حجت‌الاسلام دیانی ضمن تبریک روز شورا و با اشاره به مسائل و مشکلات کارخانه آسفالت سمیرم اضافه کرد: شورا نماینده مردم است و باید از حق و حقوق مردم دفاع کند و نباید یک اشتباه را دوباره تکرار کند که اگر چنین شود از همین تریبون از حق مردم دفاع می‌کنم.

وی با تبریک روز کارگر بیان کرد: با توجه به شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم، نقش اصلی بر عهده کارگران است و امید می‌رود امسال با همت کارگران سال رونق باشد و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم حل شود.

امام جمعه سمیرم با تبریک در پیش بودن روز معلم، خطاب به معلمان تأکید کرد: یک نکته در فراز نظام جمهوری اسلامی هست که این معلم سر کلاس به دانش‌آموز من این نکته را بگویید که همانگونه که موشک‌ها به قلب اسرائیل اصابت کرد حجاب هم همین‌گونه اصابت خواهد کرد و با زبان شیرین معلمی به دانش‌آموزان بفهماند که وقتی شما بر سکوی افتخار علمی و ورزشی و..‌. می‌ایستید ۳۰۰ سال غرب را به چالش می‌کشید و این است که غرب از دست ما آسایش ندارد.

وی اذعان کرد: غرب در گوش دنیا خوانده بود که هر زنی می‌خواهد بر سکوی اول بایستد باید روسری از سر خود بردارد و زنان و دختران شیرزن ما ثابت کردند که این چنین نیست و با اصالتی که دارند بر سکوهای دنیا با حجاب ایستادند و اسرائیل و انگلیس از این بابت ناراحت هستند.

حجت‌الاسلام دیانی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی طرح زیبایی را آغاز کرده‌اند و رسانه و مردم باید دست به دست هم بدهند و حمایت کنند؛ نیروی انتظامی همان کسانی هستند که امنیت را برای ما برقرار می‌کنند و اگر مشکلی پیش بیاید به سوی آن‌ها می‌رویم.

وی از مردم خواست تا با همدلی و همکاری طرح عفاف و حجاب نور را حمایت کنیم تا به نتیجه برسد و پوزه غرب را به خاک بمالیم و اسرائیل بداند دلش را به این بی‌حجابی خوش نکند که زنان و دختران ما عفیف و با اصالت هستند و این بی‌حجابی زود گذر است و به زودی جمع خواهد شد.

کد خبر 748106

دیگر خبرها

  • کارگران نقش اصلی در تحقق شعار سال را برعهده دارند
  • شواهد جدید از به گلوله بستن مردم توسط آمریکایی‌ها در کابل
  • وقوع انفجار در غرب کابل
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • آمریکا مهاجم فرودگاه کابل را به افغانستان منتقل کرده بود
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • هینن سرمربی تیم ملی والیبال چین شد
  • متهم شدن ۷ تبعه خارجی در آلمان به ارتباط با داعش خراسان
  • مسئولیت فنی تیم تراکتور موقتا در برعهده دستیار یحیی
  • حمله وزیر نتانیاهو به ارتش رژیم صهیونیستی/ اسموتریچ: فرماندهان مسئولیت شکست را بپذیرند