Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-26@03:38:37 GMT

واکنش پلیس مازندران در خصوص پخش یک کلیپ در فضای مجازی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۸۹۶۴۱

به گزارش فارس،‌ سرهنگ مسعود تقدیسی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به انتشار کلیپی در فضای مجازی و درگیری یک شهروند با عوامل انتظامی شهرستان قائم شهر، گفت ؛ این فیلم مربوط به سال ۱۳۹۶ و حواشی برگزاری مسابقات لیگ دسته اول کشور بین تیم نساجی با یکی از تیم های حاضر در لیگ بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، اظهار کرد؛ در این فیلم فردی که با ماموران انتظامی درگیر می شود، قصد عبور از خیابان جویبار - کوچه خزر ۶ را داشته که این خیابان به دلایل انتظامی و ترافیکی در زمان برگزاری مسابقه از سوی پلیس یک طرفه شد و فقط خودروهای تیم میزبان و میهمان مجاز به تردد از این مسیر بودند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران، افزود؛ این شهروند بدون توجه به محدودیت های ترافیکی و انتظامی اقدام به حرکت در مسیر فوق نموده که با ممانعت مامور پلیس راهور مستقر در محل مواجه و با وی درگیر می شود .
سرهنگ تقدیسی، افزود: این فرد در ادامه قصد بر هم زدن نظم عمومی و تشویش اذهان عمومی را داشته که عوامل راهور به منظور پیشگیری از وقایع بعدی از عوامل انتظامی و یگان امداد شهرستان درخواست کمک می کند.
وی افزود: با حضور عوامل انتظامی فرد مهاجم که همواره بر عمل خود اصرار داشته به دستور ماموران پلیس تمکین نکرده و مجددا با ماموران درگیر می شود و در نهایت کنترل و به کلانتری مرکزی شهرستان هدایت شد .
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با بیان اینکه این فرد پس از انتقال به کلانتری و توجیه و ارشاد با اخذ تعهد آزاد شد، افزود؛ برابر تحقیقات به عمل آمده این فرد با توجه به اطلاع از تعطیلی سالن ورزشی بر اساس هماهنگی بین نیروی انتظامی و هیئت فوتبال که سالن ها ورزشی ۴ ساعت قبل از بازی و یک ساعت بعد از بازی تعطیل و درب آن قفل است، اصرار بر حضور در سالن ورزشی را داشت که با ممانعت پلیس مواجه شد .
سرهنگ تقدیسی با اشاره به اینکه اجرای طرح های ویژه ترافیکی و انتظامی در زمان برگزاری مسابقات لیگ فوتبال صرفا برای استفاده و بهره مندی هم ورزش دوستان و ورزشکاران در محیطی با نظم ، امنیت و آرامش است، از شهروندان و علاقمندان به مسابقات فوتبال و ورزشکاران خواست ؛ با رعایت نظم و قانون پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حسن هاشم نیا اظهار کرد: پیرو خبر مردمی واصله در اجرای طرح ایست و بازرسی موقت مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم در عوارضی کاشان – قم به یک دستگاه کامیون بار تره بار هندوانه با شماره پلاک معلوم مشکوک و آن را متوقف کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: پس از انتقال و تخلیه بار در بازرسی صورت گرفته از کامیون موصوف، " در ۲۲ هنداونه، ۲۸۷ بسته کوچک مواد مخدر تریاک به وزن کلی ۸۷ کیلو و ۹۰۰ گرم "کشف و در نهایت متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

کد خبر 6087093

دیگر خبرها

  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی
  • تقدیر فرماندار دشت آزادگان از فرماندهی انتظامی شهرستان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • انتقام‌جویی زن جوان از یک بلاگر معروف