Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یعقوب نگهداری رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گتوند با اشار به تشکیل کمیته های ۱۰ گانه ستاد خدمات سفر شهرستان گتوند از هفته های قبل گفت: جلسات متعدد ستاد خدمات سفر از ماه های گذشته در فرمانداری تشکیل شده است. شهرستان گتوند با توجه به ظرفیت های موجود هرساله پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل امسال با تدارک و تمهیدات اندیشیده شده، آمادگی بیشتری برای پذیرایی از گردشگران نوروزی داریم.

وی افزود: با هماهنگی های صورت گرفته بخش خصوصی نیز در کنار دستگاه های اجرایی آمادگی لازم برای میزبانی را دارد که بیش از 9 اقامتگاه بوم گردی، خانه باغ و سفره خانه سنتی برای اسکان و پذیرایی از مسافران مهیا شده است.

نگهداری بیان داشت: شهرداران گتوند، صالح شهر، ترکالکی، سماله و جنت مکان، اقدامات لازم را برای آماده سازی پارک ها و بوستان ها، نصب المان ها، راه اندازی کمپ های سیار و راهنمایان مسافر گردشگری در ورودی شهرها و پاکسازی و زیباسازی شهرها انجام داده اند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گتوند با بیان بسیج شدن امکانات شهرستان گتوند برای میزبانی از مسافران  اظهار کرد: کمیته خدمات اسکان مسافر با محوریت آموزش و پرورش شهرستان گتوند نیز تشکیل شده و مدارسی که شرایط و کیفیت پذیرایی از میهمانان نوروزی را دارند با تجهیز امکانات مورد نیاز برای اسکان مسافران اختصاص داده شده اند.

این مقام مسئول در پایان در خصوص نظم و امنیت، بهداشت و امداد رسانی در ایام نوروز گفت: دستگاه های انتظامی اطلاعاتی، بهداشت و درمان و فوریت های پزشکی، هلال احمر ودیگر دستگاه های ذیربط از ابتدا تا پایان نوروز در کنار مردم هستند.

انتهای پیام/ ن

امکانات گتوند برای میزبانی از مسافران نوروزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نوروز شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۶۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس

فرشید فتوت در مراسم اختتامیه مرحله سوم رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای پیمانکاران شهرستان‌های غرب استان فارس به میزبانی شهرستان کازرون گفت: طی رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیرو‌های پیمانکاری در مرحله نخست در منطقه جنوب استان به میزبانی شهرستان لار تعداد ۲۰۳ نفر، در مرحله دوم در منطقه شرق استان به میزبانی شهرستان فسا تعداد ۳۴۴ نفر و در مرحله سوم در منطقه غرب استان تعداد ۲۷۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری در حوزه‌های دانشی، ایمنی، تخصصی، مهارتی، روان شناختی و طب کار مورد ارزیابی و پایش قرار گرفتند.

او با اشاره به اهمیت بسیار زیاد منابع انسانی در افزایش بهره‌وری و کیفیت خدمات قابل ارائه به مشترکین و سایر ذینفعان گفت: در جهت حفظ سرمایه انسانی و به تبع آن دستیابی به اهداف و فعالیت‌های شرکت، ارتقای مهارت‌های فنی و شغلی و توانمندسازی نیروی انسانی ضرورت دارد.

فتوت بیان کرد: از آنجا که سیمبانان و کارگران صنعت برق مسئولیت خطیری در صنعت برق و تامین برق مطمئن و پایدار دارند، برگزاری چنین رویداد‌هایی می‌تواند در افزایش آگاهی و مهارت آنان و کاهش حوادث حین کار تاثیر بسزایی داشته باشد.

او یادآور شد: این رویداد‌ها با همکاری شرکت توانیر، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه شهید بهشتی برگزار شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • تاکیدامام جمعه خوی براهتمام اعضای شوراهابه توزیع عادلانه امکانات
  • امکانات حوزه سلامت خوشاب فقط برای ۲۵ درصد جمعیت کفایت می‌کند
  • توزیع عادلانه امکانات مدنظر اعضای شوراها باشد
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • ‌ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای بیش از ۸۰۰ نفر از نیرو‌های پیمانکاری شرکت برق فارس
  • هرآنچه باید از مشخصات و امکانات قطار میلاد بدانید
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • آغاز عملیات تعریض جاده کوشکک در گتوند
  • لزوم همکاری بیشتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با تشکل‌های دانشجویی