Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس سازمان دامپزشکی گفت: تا ۱۵ فروردین بیش از ۲۶۰ گروه بازرسی به شکل روزانه بر مراکز عرضه اقلام غذایی سراسر کشور نظارت می‌کنند. به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری میزان به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، علیرضا رفیعی پور رئیس سازمان دامپزشکی به واردات بیش از ۱۸۰ هزار تن گوشت قرمز منجمد به کشور اشاره و بر نظارت کامل بازرسان بر گوشت‌های وارداتی تاکید کرد و گفت: مردم دغدغه‌ای برای مصرف این محصولات نداشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سال ۹۷ بیش از ۳۰۰ هزار تن ثبت سفارش گوشت قرمز منجمد داشتیم.

رفیعی پور گفت: در ایام نوروز بیش از ۲۶۰ گروه بازرسی به شکل روزانه بر مراکز عرضه سراسر کشور نظارت می‌کنند.

رئیس سازمان دامپزشکی کشور افزود: طرح نظارت بر مراکز عرضه و توزیع اقلام غذایی از ۲۰ اسفند آغاز شده و تا ۱۵ فروردین ادامه دارد.

وی از پیش بینی بیش از ۲ میلیون بازدید از مراکز عرضه و تولید در ایام نوروز خبر داد و تصریح کرد: مردم می‌توانند با اطمینان کامل از محصولاتی که برچسب تاییدیه دامپزشکی کشور را دارند و در مراکز مجاز عرضه می‌شوند استفاده کنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نظارت عرضه اقلام اساسی واردات گوشت مراکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۹۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد

در حکمی از سوی رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به عنوان مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد

به گزارش ایسنا، با حکمی از سوی علی جاویدانه، رئیس سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی به‌عنوان مدیر کل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری کشور منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «انتظار می‌رود در گام دوم انقلاب اسلامی و متناسب با جایگاه حاکمیتی و شرح وظایف مصوب سازمان، با رویکرد فناورانه و تحول‌آفرینی، به افزایش بهره‌وری و کارآمدی فعالیت‌های آن مجموعه در راستای تحقق اهداف سازمان علی‌الخصوص حوزه استانداردسازی و نظارت عالیه بر فعالیت‌های نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی کشور، اهتمام داشته باشید.»

به نقل از روابط عمومی سازمان نقشه‌برداری کشور، علی صفایی پیش از این، مسئولیت‌هایی چون رئیس اداره نظارت و کنترل سیستم اطلاعات جغرافیایی، معاون اداره کل نظارت و کنترل فنی، سرپرست اداره کل نظارت و کنترل فنی، رئیس اداره سفارش‌ها و قراردادها و مدیر خدمات فنی سازمان نقشه‌برداری کشور را بر عهده داشت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز طرح هوشمندسازی تامین و توزیع گوشت در چهارمحال وبختیاری
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • اثربخشی مراتع در تولید گوشت قرمز
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • ذخیره‌سازی ۱۵۰۰ تن مرغ منجمد در لرستان
  • ذخیره سازی ۱۵۲۰ تن گوشت و مرغ منجمد در لرستان
  • قیمت جدید دام زنده؛ گوشت قرمز چند است؟
  • مدیرکل نظارت، کنترل فنی و استاندارد سازمان نقشه‌برداری معرفی شد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول