Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج قزوین در خرمشهر سرهنگ پاسدار محرمعلی والدی ضمن تبریک سال نو گفت: نظارت مکرر بر بهداشت تغذیه و ایمنی زائرین اولویت کاری ماست. تا بتوانیم با امنیت کامل خدمات دهی به مردم عزیز داشته باشیم. نظارت بر بهداشت غذا و آشپزخانه زایرین راهیان نور را به طور مداوم انجام می دهیم و با تمام توان سعی خواهیم کرد که بهترین شرایط را برای استفاده معنوی از سفر تجربه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با تلاش جهادی قرارگاه راهیان نور توزیع وعده غذایی گرم از اهواز تا دورترین نطقه عملیاتی برای زائرین میسر شده و برنامه های متنوعی را برای آنها در نظر گرفتیم. بهداشت غذا و تغذیه سالم را با نظارت مستمر بر طبخ غذا و محصولات غذایی پیگیری می کنیم و شکر خدا تا کنون رضایتمندی از عملکرد قرارگاه در حد خوبی بوده است که از نظر ما کافی نبوده بلکه برای بهتر شدن خدمات و سرویس دهی آماده شنیدن نقد و انتقادات هستیم و بنده با حضور دربین زائرین از نزدیک انتقادات آنها را پاسخ داده تا بتوانیم در راه حل های بعدی نقطه نظرات مردم را در نظر بگیریم.
والدی ضمن اشاره به سرویس دهی به زائرین گفت: سعی شده که کمترین کمک را از نهادهای دولتی بخواهیم و از مردم عزیز در خواست داریم با وسیله شخصی خود برای یک بار هم تشریف بیاورند از مناطق عملیاتی بازدید کنند و زائر سرای سپاه صاحب الامرعج آمادگی اسکان زائرین را در حد ظرفیت خود دارد.
مسئول قرارگاه راهیان نور سپاه صاحب الامرعج در پایان گفت: با استقرار پزشک و آمبولانس همراه زائرین در مناطق عملیاتی کمک های اولیه و درمان تا رساندن به مراکز درمانی برای زائرین مهیا شده است.
۱۰۰۲/ت۳۰/.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۸۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ مهرگان گفت: این حادثه شامگاه گذشته در کیلومتر پنج قیدار به کرسف به ندای امداد گزارش شد.

وی افزود: در این حادثه نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان همچنین به وقوع حادثه دیگر و برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

مهرگان ادامه داد: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات در ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان گفت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.


مهرگان از هموطنان خواست تا در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

دیگر خبرها

  • اهداف فولاد مبارکه در زمینه کاهش حوادث بسیار متعالی است
  • نظارت و کنترل بیش از ۱۸۰۰ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سیستان و بلوچستان
  • فرصت ۲ ماهه دستگاه‌ها برای تهیه برنامه عملیاتی امنیت غذایی
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • تصادف در جاده های زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت
  • برخورد پژو با ستون پل در جاده خدابنده ۲ فوتی داشت
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند