Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان از ورود سامانه جدید بارشی به سیستان و بلوچستان خبر داد. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

علی ملاشاهی در گفت و گو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: براساس نقشه های پیش یابی و آینده نگری هواشناسی، سامانه جدید بارشی که از امروز وارد سیستان و بلوچستان می‌شود شرایط را برای رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش تند باد فراهم می‌کند و فعالیت آن تا اواسط هفته آینده در استان ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: برای امروز بارش‌ها در ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان به صورت خفیف پیش بینی می‌شود  اما از روز شنبه تا دو شنبه در سطح استان، بارش ها از شدت بیشتری برخوردار خواهد بود.

وی از جاری شدن موقتی روان آب و سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه های فصلی در ارتفاعات مرکزی استان خبر داد و افزود: برای امروز در زاهدان و سایر نقاط نواحی مرکزی، نوار غربی و جنوب استان وزش باد شدید 60تا80گاهی بیش از 90کیلومتر بر ساعت همراه با گرد و خاک انتظار می رود.

بهار 98| ورود سامانه بارشی جدید؛ برف و باران لرستان را فرا می‌گیردورود سامانه بارشی جدید به کشور/ برف و باران کشور را فرا می گیردبهار 98|بارش برف و باران نوروزی در خراسان رضوی ادامه داردرئیس گروه پیش بینی و هشدار هواشناسی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: در محورهای واصلاتی بم-زاهدان و ایرانشهر-بم، توفان شن سبب کاهش دید خواهد شد و احتمال اختلال در تردد های ریلی و هوایی وجود دارد و پیش بینی می‌شود برای روز شنبه از سرعت باد به طور موقت کاسته شود  و مجددا از یک شنبه هفته آینده شده وزش باد شدید و گرد و خاک را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ ع R7843/P/S6,65/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، سرگزی از شهروندان خواست از تردد‌های غیرضروری در مسیر‌های ارتباطی، اسکان در مسیل‌ها، حاشیه رودخانه‌ها و پایین دست سد‌ها خودداری کنند.
مدیرکل هواشناسی استان هم گفت: میزان بارش در کوشه از توابع شهرستان تفتان به ۴۰ میلی متر رسید که بیشترین میزان بارندگی استان در روز جاری بوده است.
حیدری افزود: از ۵۶ ایستگاه هواشناسی و باران سنجی سیستان و بلوچستان از جمله از زاهدان ۳، چاه رحمان از توابع زاهدان ۳۰، زهک ۴.۶، میرجاوه و سنگان۱۲ میلی متر بارش باران گزارش شد.
وی بیان کرد: بارش‌های بهاری تا جمعه در سیستان و بلوچستان تداوم دارد.

دیگر خبرها

  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • ارتفاع بارش در ایستگاه فرودگاهی زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • ارتفاع بارش در زاهدان به ۳۱ میلی متر رسید
  • بارش پراکنده باران در ارتفاعات قم
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • شنبه و یکشنبه در این مناطق کشور باران می بارد | سامانه بارشی جدید از روز سه‌شنبه وارد می شود
  • ورود سامانه‌ بارشی جدید به کشور از روز سه‌شنبه
  • بسته شدن مسیر فرعی مهرستان به ایرانشهر
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۵ و ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران