Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@09:05:46 GMT

کشف انبار پاستیل‌های تقلبی با عصاره "خوک"

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۱۸۷

کشف انبار پاستیل‌های تقلبی با عصاره 'خوک'

خبرگزاری میزان- معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، با اشاره به کشف یک انبار پاستیل‌های تقلبی در جنوب تهران، گفت: در بازرسی از این انبار ۲۵۰ کیلوگرم انواع پاستیل‌های تقلبی با عصاره خوک کشف شد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان سرهنگ افرند گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران این یگان مشخص شد که در یک انبار واقع در جنوب تهران، مقادیر زیادی پاستیل‌های تقلبی در حال ساخت و تولید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نتیجه تحقیقات در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و به دنبال آن دستور بازرسی از انبار و بازداشت متهمان این پرونده صادر و بلافاصله تیم‌های عملیاتی برای دستگیری متهمان به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی عنوان داشت: با هماهنگی‌های انجام شده محل مذکور مورد بازرسی قرار گرفت که طی آن ۲۵۰ کیلوگرم انواع پاستیل تقلبی با عصاره خوک کشف و در این زمینه یک متهم دستگیر و برای تحقیقات به مقر انتظامی منتقل شد.

سرهنگ افرند، ادامه داد: برابر نظریه کارشناس اداره بهداشت، مواد مکشوفه از این انبار کاملا غیربهداشتی، تقلبی و فاقد مجوز لازم برای تولید، بسته بندی و عرضه است و به عنوان تهدیدی برای سلامت شهروندان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پاستیل افرند کشف بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱

آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال ۱۴۰۱ و پرونده‌های مربوط به پروانه‌های صادراتی سال ۱۴۰۱ اعلام شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم به نقل از سازمان توسعه تجارت، پیرو ابلاغ بند 2 مصوبات نوزدهمین جلسه کارگروه بازگشت ارز حاصل از صادرات در خصوص رسیدگی به درخواست ایفای تعهدات ارزی حاصل از صادرات سال 1401 در کمیته کارشناسی بازگشت ارز حاصل از صادرات وفق تصمیمات کمیته یاد شده، آخرین مهلت ثبت درخواست در دبیرخانه سازمان توسعه تجارت جهت بررسی درخواستهای ایفای تعهدات ارزی سال 1401 واجدین شرایط "ثبت سفارش تا قبل از پایان دیماه و قبض انبار تا قبل از پایان سال ،1402" تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 31 اردیبهشت ماه 1403 است و پس از آن هیچ‌گونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد.

شایان ذکر است که ارائه تصویر ثبت سفارش و اصل قبض انبار یا تاییدیه مرجع صدور قبض انبار جهت بررسی درخواست کلیه متقاضیان الزامی است.

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی وعده صادق 2 بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • تجهیز ربات‌ها به «هوش طبیعی» ممکن شد
  • گواهینامه‌های‌ تقلبی، قربانیان‌ واقعی!
  • ۲۵ میلیون تومان بدهید گواهینامه تقلبی بگیرید!/ مراقب باشید مرتکب قتل عمد نشوید
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ ا
  • آخرین مهلت رسیدگی به درخواست‌های تعهدات ارزی ۱۴۰۱ اعلام شد
  • ۳۱ اردیبهشت ماه آخرین مهلت رفع تعهد ارزی سال ۱۴۰۱
  • مکمل خارجی و وارداتی نداریم | بیشترین تقلب در این مکمل‌هاست | روش‌ های تشخیص مکمل اصل از تقلبی 
  • مهار آتش‌سوری انبار لاستیک در بلوار رحمت شرقی شیراز
  • انهدام انبار پهپادی اوکراین در خارکوف به دست روس‌ها