Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@11:21:22 GMT

رونق تولید استقلال اقتصادی را به دنبال دارد

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۳۶۵

رونق تولید استقلال اقتصادی را به دنبال دارد

بوشهر- ایرنا- امام جمعه موقت بوشهر گفت: نامگذاری امسال به نام رونق تولید بیانگر توجه رهبر معظم انقلاب به مسائل اقتصادی است و توجه به رونق تولید استقلال اقتصادی را به دنبال دارد.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام یوسف جمالی در جمع نمازگزاران بوشهری افزود: تحمیل جنگ اقتصادی بر علیه ایران از نقشه های دشمن است و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی فروگذار نمی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: تنها با حمایت از تولید و رونق تولید داخلی می توان در برابر توطئه ها و نقشه های دشمن ایستادگی کرد.
جمالی اضافه کرد: هرچند دشمن در جنگ اقتصادی در مقابل عزم و اراده ملت ایران شکست می خورد اما بازدارندگی ما در این بازه زمانی بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی تاکید کرد: رونق تولید با توجه به ظرفیت درونی و جوانان پرتلاش این سرزمین دشمن را در جنگ اقتصادی ناامید و با شکست روبه رو می کند.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: براساس فرمایش رهبر معظم انقلاب مرزهای فرهنگی همانند مرزهای جغرافیایی نیاز به مراقبت دارند و باید نسبت به نقشه های شوم دشمن در این بخش برحذر بود.
وی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان بوشهر گفت: افتتاح پروژه های ملی مایه افتخار و خوشحالی مردم است ولی مهمترین مطالبه مردم در سفر استانی رئیس جمهوری اجرای مصوبه 50 درصدی اشتغال جوانان جویای کار در صنایع نفت و گاز، بهبود معیشت مردم و رعایت پیوست فرهنگی در اجرای پروژه هاست که باید مورد توجه قرار گیرد.
امام جمعه موقت بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: هرچند مردم استان بوشهر مردمی مهمان نواز و با آغوش باز پذیرای مهمانان نوروزی هستند اما باید به حساسیت های فرهنگی توجه شود.
جمالی اضافه کرد: برخی رخدادهای فرهنگی متناسب با پیشینه و سابقه فرهنگی این استان نیست و نباید تمام تلاش هیات های مذهبی در این چند روز خدشه دار شود.
وی ادامه داد: برخی از افراد تصور می کنند وقتی وارد استان دیگری می شوند باید آزاد باشند ولی این قابل قبول نیست و توجه مهمانان نوروزی به ارزشها و اصول هر منطقه ضروری است.
امام جمعه موقت بوشهر گفت: در زمان حاضر شاهد برخی کشف حجاب ها در وسایل نقلیه شخصی هستیم که از نیروی انتظامی می خواهیم در این بخش ورود کند.
وی اضافه کرد: اصناف و دستگاه های نظارتی باید در راستای تنظیم بازار و برخورد با متخلفان و سودجویانی که قصد ایجاد هرج و مرج در بازار را دارند برخورد کنند.
6047/6045

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي امام جمعه رونق توليد بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است

یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکیدات رهبری بر لزوم اطمینان خاطر کارگر نسبت به آینده شغلی خود، گفت: امروز بنگاه‌های اقتصادی کشور باید رونق پیدا کنند تا تکلیف کارگران برای چندین سال متوالی مشخص باشد نه اینکه لحظه به لحظه نگران شغل، درآمد و معیشت خود باشند.

علی بابایی کارنامی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در دیدار کارگران سراسر کشور درباره جهش تولید و وظایف مسئولان در این زمینه گفت: رهبری در بیانات‌شان در این زمینه توصیه‌هایی به کارگران و مسئولان مطرح کردند؛ ایشان در توصیه به کارگران فرمودند که خودشان باید فرهنگ کار اعم از نظم و انضباط و نقش آفرینی برای ارزش دادن به مقام کارگر را مورد توجه قرار دهند و به مسئولان نیز جهت تامین زیرساخت‌های لازم جهت مشارکت بخش خصوصی و بخش تعاون جهت افزایش مشارکت مردم در اقتصاد توصیه‌هایی مطرح نمودند؛ اگر مسئولان کلیدواژه‌های رهبری در جلسه امروز را به کار بردند و دستورالعمل‌های ایشان را به ویژه طرح‌های توسعه ای و افزایش ظرفیت‌های بازار تولیدی با مشارکت مردم را مورد توجه قرار دهند، جهش تولید محقق خواهد شد.

وی با اشاره به تاکیدات رهبری بر لزوم اطمینان خاطر کارگر نسبت به آینده شغلی خود، گفت: مقام معظم رهبری تنها شخصیتی در سطح کشور هستند که به مسائل کارگری اطلاعات جامع دارند و ایشان نسبت به همه وزرای کار و روسای جمهور اشراف کاملی به موضوعات مربوط به کارگری دارند؛ ایشان بر همین اساس نیز در تبیین وظایف قوا و دستگاه‌ها در قبال جامعه کارگران، تضمین امنیت شغلی را از مهمترین مسائل دانستند و تاکید کردند که اولین مشکل جامعه کارگری امنیت شغلی است.

در این زمینه بخوانید: رهبر انقلاب در دیدار هزاران نفر از کارگران: خوب شدن حال کارگر یعنی خوب شدن حال کشور

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر اینکه راه حل اطمینان بخشی در زمینه امنیت شغلی، کار مستمر است، گفت: امروز بنگاه‌های اقتصادی کشور باید رونق پیدا کنند تا تکلیف کارگران برای چندین سال متوالی مشخص باشد نه اینکه لحظه به لحظه نگران شغل، درآمد و معیشت خود باشد؛ همچنین مجلس و دولت باید بدانند که افزایش ظریب امنیت شغلی کارگران کشور نیازمند قوانین جدید است تا بتوانیم ساختارها در این زمینه آماده کنیم.

انتهای پیام

 

دیگر خبرها

  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • نقش کلیدی کارگران در رونق اقتصادی
  • افزایش اعتبار هنرستانهای خراسان شمالی /هنرستان ها باعث رشد اقتصادی منطقه می شود
  • مشکلات ۷ بنگاه اقتصادی استان بوشهر رسیدگی شد
  • بابایی کارنامی: رونق بنگاه‌های اقتصادی متضمن امنیت شغلی کارگران است
  • حضور تولید کنندگان بوشهری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • دانشگاه آزاد دامغان جنبه‌های علمی و فرهنگی شاخصی دارد
  • اقتصاد فوتبال ایران رونق می‌گیرد؟
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • کشور‌های همسایه خراسان رضوی فرصتی برای رونق صادرات هستند