Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@22:49:49 GMT

سیل در گلستان؛ سلبریتی ها در خانه!

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۰۸۵۹

سیل در گلستان؛ سلبریتی ها در خانه!

با وجود خسارات گسترده سیل و کمبود چادر، مواد خوراکی و سایر مایحتاج اولیه در این استان، خبری از سلبریتی هایی که در حوادثی از این دست کاسه داغ تر از آش می شوند و با ژست های انسان دوستانه ادای خیرین نیکوکار را در می آورند، نیست و مردم این دیار کماکان روزها و شب های سختی را می گذرانند!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما، سیل چند روز اخیر در استان گلستان، خسارات زیادی به ابنیه، زمین های کشاورزی و زیر ساخت های این استان وارد ساخت و شیرینی ایام نوروز را به کام مردم مهمان نواز گلستان تلخ کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود فروکش کردن باران باز هم خطر مردم برخی از شهرها و روستاهای استان را تهدید می کند و معاون عمرانی استاندار گلستان از مردم شهرستان های آق قلا، ترکمن و گمیشان که منازلشان در مسیر و جوار رودخانه های قره سو و گرگان رود است خواست تا جای ممکن هرچه زودتر منزل خود را تخلیه کنند.

هر چند این سیل و حجم فراوان بارش باران در این استان در سال های اخیر بی سابقه بوده است ، اما با وجود خسارات گسترده سیل و کمبود چادر، مواد خوراکی و سایر مایحتاج  اولیه در این استان، خبری از سلبریتی هایی که در حوادثی از این دست کاسه داغ تر از آش می شوند و با ژست های انسان دوستانه ادای خیرین نیکوکار را در می آورند، نیست و مردم این دیار کماکان روزها و شب های سختی را می گذرانند!

شاید سیل استان گلستان هنوز نتوانسته است احساسات این بزرگواران را جریحه دار کند یا دوستان در ایام نوروز دغدغه های نوروزی دیگری دارند که زمانی برای گرفتن عکس با خانه های محاصره شده با آب در روستاهای سیل زده گلستان ندارند! شاید هم حساب های مسدود شده شان بابت کمک های زلزله کرمانشاه هنوز گشایش نشده اند!

با وجود اینکه معرفی و تبیین سوژه برای گرفتن عکس های اینستاگرامی توسط سلبریتی ها ، زیره به کرمان بردن است و خود این بزرگواران در این امر ید طولایی دارند ولی ذکر این نکته ضروری است انداختن عکس یادگاری درون قایق امدادی و رساندن غذا به روستائیانی که در محاصره سیل قرار دارند، به عنوان یک عکس نوستالژیک و خاطره انگیز می تواند در نوع خودش منحصر به فرد بوده و لایک خور خوبی داشته باشد!

دردمندانه در این بین از نقش منفعل و خنثی رسانه ملی نیز نباید گذشت که در حوادث غیر مترقبه مشابه با اعلام اقلام مورد نیاز و شماره حساب هموطنان را به عزم ملی جهت کمک به مردم سیل دیده فرا می خواند ولی در مخابره سیل گلستان گویی چنین اراده ای در رسانه عریض و طویل صدا و سیما دیده نمی شود و دوستان تنها به اعلام خبر و پخش  مصاحبه  مسئولان استان بسنده کرده اند!

البته این یک روی سکه است و نگرانی بزرگتر نحوه برخورد و حمایت دولت از سیل زدگان و جبران خسارات های وارد شده به مردم بعد از پایان ماجرا است که جا دارد نمایندگان مجلس و مسئولان استانی با تمام قدرت در احقاق حقوق از دست رفته مردم بکوشند و نگذارند حق مردم استان تضییع شود.   

در خاتمه به اطلاع ملت شریف و انسان دوست کشور عزیمان برسانم اوضاع در روستا ها و برخی شهرهای استان گلستان از حالت بحرانی نیز وخیم تر است و مردم به ترک خانه هایشان و رفتن به مکان های امن توصیه شده اند. در حال حاضر نیروهای امدادی هلال احمر، سپاه ، ارتش ، نیروهای بسیجی و برخی نهاد های مردمی در حال امداد رسانی خالصانه به مردم هستند که امید است با حمایت از آنها روند امداد رسانی شتاب و سرعت بیشتری پیدا کند. چادر، مواد خوراکی فاسد نشدنی ، آب معدنی ، پتو ، وسایل روشنایی و گرمایشی مورد نیاز بسیاری از هموطنان است تا از مهلکه جان سالم در ببرند و به روز های آینده امیدوار باشند.

یادداشت: وحیدحاج سعیدی

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۰۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند

رئیس کل دادگستری گلستان در هفدهمین نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی گفت: اقدامات صدا و سیما با پوشش زنده و حضور فعال در ایام این ایام به ویژه روز ۱۱ اسفند به داغ شدن تنور انتخابات کمک کرد.

آسیابی افزود: بخشی از مشارکت مردم به علت همین عملکرد خوب صدا و سیما بود که مردم را برای حضور پای صندوق‌های رای ترغیب کرد.

آسیابی در این جلسه هم چنین با اشاره به بررسی آخرین وضعیت حوزه انتخابیه گنبدکاووس گفت: مهم‌ترین توصیه ما به ۲ نامزد این حوزه انتخابیه، این است که فقط بر تبیین برنامه‌های خود تمرکز کنند و از تخریب نامزد رقیب و دیگر اقداماتی که در قانون انتخابات جرم انگاری شده است، خودداری کنند.

وی گفت: نامزد‌ها بر هواداران خود نیز نظارت داشته باشند و رعایت قانون و اخلاق را مدنظر قرار دهند.

رییس هیات نظارت بر انتخابات استان گلستان هم در این جلسه گفت: انتخابات در حوزه انتخابیه گنبدکاووس هم زمان با سراسر کشور روز جمعه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود.

حمیدرضابهمنی نژاد افزود: بر اساس جدول زمانبندی اجرای انتخابات، نامزد‌های راه یافته به مرحله دوم، می‌توانند از ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته فعالیت‌های تبلیغاتی خود را در چارچوب قانون انجام دهند.

وی همچنین گفت: بر اساس تبصره ۴ ماده ۱۰ قانون انتخابات، همه رای دهندگان مرحله دوم فقط در حوزه انتخابیه‌ای که در مرحله اول رای داده اند می‌تواننددر انتخابات شرکت کنند.

بهمنی نژاد گفت: کسانی که در مرحله اول در هیچ یک از حوزه‌های انتخابیه رای نداده باشند نیز می‌توانند در مرحله دوم انتخابات شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • انتقاد تند یک امام جمعه از واگذاری تیم استقلال به هلدینگ خلیج فارس /چرا سرمایه این هلدینگ خرج یک تعداد سلبریتی پرخرج شود /این خیانت است
  • رها سازی آب سد وشمگیر از امروز؛ مردم به حریم رودخانه گرگانرود نزدیک نشوند
  • تبدیل ۴۶۳ فقره شناسه قدیم به شناسه جدید طی یک روز در گلستان
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌ ناشی از سیل را کاهش داد
  • آمادگی استان برای مواجهه با خطرات احتمالی، خسارات‌های ناشی از سیل را کاهش داد
  • گفتگو با فرماندار راور درباره خسارات سیل به این شهرستان
  • حمایت خانه احزاب استان گلستان از عملیات غرورآفرین «وعده صادق»
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند