Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-03@22:18:57 GMT

مدیران با مسئولیت پذیری شعار رونق تولید را محقق کنند

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۰۴۲

مدیران با مسئولیت پذیری شعار رونق تولید را محقق کنند

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام حسین قدوسی در خطبه های این هفته نماز جمعه ورامین گفت : اقتصاد کماکان مشکل اساسی کشور است بخشی از آن به دلیل مدیریت‌های نارسا و بخشی دیگر ناشی از تحریم های تحمیل شده علیه ایران اسلامی است.
وی تأکید کرد: وقتی فردی سکان هدایت مسائل اجرایی کشور را بر عهده می گیرد موظف است تا با به کار گیری از نیروهای کارآمد و توانمند، مسائل اقتصادی کشور را برطرف کرده و مشکلات مردم را کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


قدوسی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب سال 98 را سال رونق تولید نامیده و بر این امر تأکید کردند که اگر تولید رونق پیدا کند، اقتصاد ما شکوفا می شود، ارزش پول ملی بالا می‌رود و جوانان ما صاحب شغل پایدار خواهند شد.
وی تأکید کرد: مدیران موظفند تا با مسئولیت پذیری در مسیر عملی شدن شعار سال حرکت کرده و خواسته رهبر معظم انقلاب را محقق کنند.
قدوسی گفت: با جلوگیری از ورود کالای قاچاق و مبارزه با این پدیده شوم اقتصادی می توان از تولید ملی حمایت کرد و به رونق تولید داخلی کمک کرد.
امام جمعه موقت ورامین با تأکید بر این که نباید به اروپائیان اعتماد کرد اظهار داشت : ما با اروپا ارتباط برقرار می کنیم ولی به آنان اعتماد نداریم چرا که آن ها همواره از پشت به ما خنجر می زنند و دنباله رو آمریکا هستند.
تهرام/7254
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام جمعه موقت تولید ملی رهبر معظم انقلاب قاچاق مسائل اقتصادی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر حجت الاسلام و المسلمین خلیلی معاون اول قوه قضائیه از شرکت‌های پالایش نفت آفتاب و تولید روی بندرعباس بازدید کرد.

وی در جریان این بازدیدها پس از استماع گزارش مدیران این واحدهای بزرگ تولیدی، ضمن بررسی مشکلات مطرح شده، دستورات لازم را جهت رفع موانع و مشکلات موجود صادر کرد.

حجت الاسلام و المسلمین خلیلی در این بازدید اظهار کرد: به منظور رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا ضمن ایجاد اشتغال پایدار، شرایط مساعد برای کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فراهم شود.

وی تصریح کرد: قوه قضائیه از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای تولید، داشتن اقتصادی پویا و ایجاد رونق اقتصادی حمایت می‌کند.

معاون اول قوه قضائیه خاطر نشان کرد: برای رفع مشکل شرکت روی با دولت تبادل نظر می‌کنیم و در صورت وجود مشکل حقوقی در این زمینه، آن را پیگیری و حل خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت تولید روی بندرعباس نیز در این بازدید با اشاره به تلاش‌های قوه قضائیه برای رفع مشکلات این مجموعه گفت: در نتیجه این حمایت‌ها از ابتدای امسال فعالیت شرکت از سر گرفته شده است اما همچنان مشکل تأمین خاک معدنی برای تولید شمش روی وجود دارد.

وی افزود: تأمین به موقع خوراک شرکت روی بندرعباس نیازمند خریداری خاک از بورس است که به علت دور بودن شرکت از معادن، خاک مورد نیاز با هزینه بالا تأمین می‌شود و این شرکت برای حفظ توان رقابت با دیگر شرکت‌ها نیازمند حل این مشکل می‌باشد.

کد خبر 6095264

دیگر خبرها

  • جهش تولید با کارگران بدون دغدغه معیشتی محقق می‌شود
  • تمایل به ساخت فیلم در عرصه جوانی جمعیت را دارم
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • تقویت بنیه تولید داخلی کشور لازمه توسعه اقتصادی است
  • فرزندآوری باید ضرورت ملی و اولویت زندگی جوانان باشد
  • کاگران فولاد اکسین در ابتدای سال شعار "جهش تولید" را محقق کردند / شروع طوفانی اکسین در سال ۱۴۰۳ آغاز مسیر موفقیت است
  • کارگران ستون فقرات تولید در کشور هستند
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • اعلام اولویتهای تولیدی از سوی رئیس سازمان سینمایی
  • تحقق رونق تولید و رشد اقتصادی با بهبود شرایط کاری کارگران