Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از ائمه جمعه سیستان و بلوچستان گفتند: نامگذاری رونق تولید در راستای ترویج و گسترش فرهنگ اقتصاد مقاومتی است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان، در خطبه های نماز جمعه امروز زاهدان، گفت: نام گذاری امسال به نام رونق تولید توسط مقام معظم رهبری، در تداوم ترویج و گسترش اقتصاد مقاومتی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام والمسلمین مصطفی محامی افزود: رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، امسال را سال رونق تولید نامگذاری کردند که می توان فهمید، ایشان همانند سالهای گذشته تاکید بر تهادینه شدن اقتصاد مقاومتی در جامعه را مورد تاکید قرار داده اند.

وی با اشاره به جنگ ها و نزاع هایی که در کشورهای اسلامی وحود دارد، اظهار کرد: در حال حاضربه دلیل دخالت های برخی از کشورهای غربی و از بین بردن اتحاد مسلمانان توسط آنان، در برخی از کشورهای مسلمان دنیا به مقل سوریه، یمن، فلسطین، عراق و غیره شاهد رخنه دشمن و جنگ بین مسلمانان هستیم.

امام جمعه زاهدان اضافه کرد: در هفته گذشته نیز ترور نمازگزاران در کشور نیوزیلند به واسطه تبلیغات سوء دشمن و کشورهای غربی و عوامل این کشورها علیه مسلمانان انجام شد.

وی در ادامه به مسائل روز جامعه اشاره کرد و شهادت حضرت زینب(س) را تسلیت گفت.
 
بیانیه گام دوم ترسیم کننده آینده انقلاب و نظام است

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: بیانیه گام دوم انقلاب ترسیم کننده آینده نظام، انقلاب و مملکت است که باید با همگامی و همراهی ملت و دولت برای رفع مشکلات و معضلات گام برداشته شود.

حجت الاسلام و المسلمین مراد نورایی یار در خطبه های نماز جمعه سراوان با تبریک آغاز سال جدید، اظهار کرد: در طول سال های گذشته فراز و نشیب های فراوانی از جنایات کشورهای غربی و ابر قدرت های جهان را شاهد بوده ایم.

وی با بیان اینکه همه مردم جهان به بدعهدی آمریکا اتفاق نظر دارند، افزود: در 18 خرداد ماه سال گذشته آمریکای جنایت کار از برجام خارج شد.

امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه شاید برخی از افراد هشدارهای مقام معظم رهبری در خصوص خصومت و دشمنی آمریکا را درک نکنند، خاطر نشان کرد: امروز هم پیمانان آمریکا در بحث مذاکره با برجام متوجه بدعهدی و بد پیمانی آمریکا شده اند، اما شاید این موضوع را به صورت آشکار بیان نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین نورایی یار به مردم توصیه کرد تا با دشمن شناسی و بصیرتی که در خود و نسل جوان ایجاد می کنند.

مراسم معنوی اعتکاف به برکت نظام اسلامی نصیب ما شده است
 
امام جمعه موقت دلگان گفت: مراسم باشکوه اعتکاف به برکت نظام اسلامی نصیب ما شده است.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی عبداللهی در خطبه های این هفته دلگان افزود: شروع سال 98مصادف با ماه و بهار و معنویت است، وجود قرآن کریم و اهل بیت (ع) را به عنوان غنیمت و ثروت معنوی نگاه کنیم.

وی در ادامه با اشاره به فضیلت های ماه رجب، گفت: «اعتکاف» از بهترین فرصت هایی است که خداوند به برکت نظام اسلامی نصیب ما کرده است.

امام جمعه موقت دلگان به سالروز حمله ماموران رژیم پهلوی در سال ۴۲ اشاره و بیان کرد: مدرسه فیضیه قم، مرکز علمی جهان تشیع بود که ماموران سفاک رژیم پهلوی با حمله به آن نسبت به این مدرسه هتک حرمت کردند.

حجت الاسلام عبداللهی با اشاره به سالروز وفات حضرت زینب (س)، خاطرنشان کرد: حضرت زینب (س)پیامبر و راوی حادثه کربلا بود و بیشترین غصه های آن حادثه را به جان خرید، فصاحت و بلاغت را در رسوا کردن حکام بنی امیه به نمایش گذاشت.

مبلمان شهری چابهار در شان میزبانی مسافران نیست

امام جمعه موقت چابهار از عدم مناسب بودن مبلمان شهری چابهار برای میزبانی مسافران نوروزی استان های کشور که به این خطه سفر می کنند انتقاد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمد قاسم زاده در خطبه های نماز جمعه چابهار، افزود: گاها دیده می شود که تاخیر در پروازهای رفت و برگشتی پروازهای فرودگاه کنارک برای مسافران مشکل ایجاد می کند که باعث می شود خاطره خوشی برای میهمانان نوروزی به یادگار نماند.

وی شهرداری چابهار را به توجه بیشتر منظر شهری توصیه و افزود: مبلمان شهری چابهار شامل جداول، پیاده روها و خیابان ها شایسته شهر استراتژیک چابهار نیست و کادر اجرایی شهرداری باید هر چه سریعتر کمبودات موجود را برطرف کنند.

امام جمعه موقت چابهار با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم تاکید کرد بیداری و هوشیاری ملت ایران همیشه مشهود بودت، مردم انقلابی و ولایی ایران اسلامی هیچگاه اجازه نمی دهند کشور به دست نااهلان بیفتد و با توجه علمی پیشرفت های کشور را دوچندان می کنند.

حجت الاسلام قاسم زاده زیاده خواهی های آمریکا در مقابل ملت و دولت ایران را محکوم کرد و گفت: آمریکا دشمن واقعی ملت های مسلمان به ویژه ایران است و هیچگاه نمی خواهد این کشور مردمی پیشرفت کند.

وی سخنان رهبری را رهروی واقعی و راستین برای ملت دانست و تشریح کرد: در چهل سالگی این انقلاب فراز و نشیب های زیادی را گذرانده ایم مشکلاتی که دشمنان برای کشور ایجاد کردند همچنانکه امروز و درسال گذشته از تحریم های ظالمانه خصم زمانه با اراده عبور کردیم.

وی توجه به شعار امسال را هدف اصلی توسعه کشور دانسته و عنوان کرد: توجه به رونق تولید در کشور فصل الخطاب سخنان مقام معظم رهبری باعث پیشرفت وحل شدن مشکلات کشور خواهد شد و مسئولین باید شانه به شانه مردم در ارتقای تولید بکوشند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ایمان از خصایص اصلی مومن به شمار می آید خلوص قلبی در کنار عمل باعث تعالی انسان می شود اینکه مومن دستگیر هم نوع خود شود رضایت خداوند را در بردارد و از بالاترین برکات و حسنات در  نزد خداوند خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، در حکمی از سوی حجت الاسلام و المسلمین جواد فاطمی نسب؛ مدیر مرکز اسلامی استان کرمانشاه، ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد.
 
در مراسم معرفی ماموستا ملاصباح یاری به عنوان امام جمعه شهر شروینه، ماموستا سیدمحمد محمدی؛ امام جمعه جوانرود، حجت الاسلام میرعباس سالمیان؛ معاون آموزش و پژوهش مرکز اسلامی استان کرمانشاه، حق پناه؛ بخشدار شروینه و جمعی از معتمدین این شهر حضور داشتند.
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امام جمعه شهر «شروینه» منصوب شد
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • راحت می‌گویند از افزایش نرخ ارز سود نمی‌بریم و نقشی در آن نداریم!
  • بهره‌برداری از گلخانه ۳ هزار متری دهکده اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی ظرف ۶ ماه آینده
  • بزرگداشت شهیدان برای آینده نظام ضروری است
  • درمان اقتصاد نفتی جز با مشارکت مردم امکان‌پذیر نیست
  • خوش چهره: در جمع روحانیون برجسته سخنرانی می کردم، سوال شان این بود که مگر مملکت ما کمونیستی است که اینقدر بر اقتصاد تکیه می شود؟!
  • کارگران رکن اصلی جهش تولید و رونق اقتصادی هستند
  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح