Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-09@02:10:13 GMT

قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۳۹۵

قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران

به گزارش فارس، «شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد» در جلسه امروز (جمعه) خود قطعنامه‌ای را علیه وضعیت حقوق بشر در ایران تصویب کرد. این قطعنامه با ۲۲ رای مثبت، ۱۸ رای ممتنع و ۷ رای منفی به تصویب رسید.

این شورا همچنین حکم گزارشگر ویژه حقوق بشر سازمان ملل در امور ایران را برای مدت یک سال دیگر تمدید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

«ژان ایو لو دریان»، وزیر امور خارجه فرانسه نیز که کشورش به دلیل رفتارهای خشونت‌آمیز پلیس با معترضان موسوم به «جلیقه‌زرد» با انتقادهای گسترده عمومی روبروست، شب گذشته (پنجشنبه) از یک مجرم محکوم‌شده در ایران دفاع کرد.

لو دریان در دفاع از «نسرین ستوده» که به ۷ سال حبس محکوم شده گفته تلاش برای حفظ توافق هسته‌‌ای به ایران در زمینه حقوق بشر چک سفید امضا نمی‌دهد.    

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی اظهار کرد: ۲۳ سال پیش در دزفول قتلی رخ داده که منجر به ایجاد اختلافات شدید و نزاعی بین ۲ طایفه ساکن استان لرستان شده بود.

وی اضافه کرد: با توجه به وظیفه ذاتی شورای حل اختلاف و با ابراز ندامت و پشیمانی قاتل از بزه خود و همچنین درخواست مکرر خانواده قاتل از شعبه ویژه قتل شورای حل اختلاف دزفول برای وساطت برای حل و فصل موضوع، با موافقت رئیس دادگستری این شهرستان، اعضای این شعبه به خرم آباد عازم و با هماهنگی صورت گرفته، چندین جلسه با بزرگان و ریش سفیدان اولیای دم برای اخذ رضایت و اقدامات اولیه را انجام دادند.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان بیان کرد: اولیای دم پس از ۲۳ سال از قاتل فرزند خود گذشت کردند و زندگی دوباره‌ای را به او بخشیدند و این پرونده منتهی به صلح و سازش شد.

کد خبر 6099141

دیگر خبرها

  • طالبان:حضور در «او.آی.سی» آغازی برای تعامل با جهان اسلام است
  • طرح پیش نویس ۵ قطعنامه در زمینه‌ همکاری صلیب سرخ و هلال احمر
  • پیشنهاد اسرائیل به آمریکا برای قطع بودجه سازمان ملل
  • رد ادهاهای رژیم اسرائیل درنامه ایران به شورای امنیت
  • گروه‌های مقاومت در پاسخ مشروع ایران به رژیم اسرائیل دخیل نبودند
  • ایروانی: هیچ یک از گروه‌های مقاومت در اقدام مشروع ایران علیه اسرائیل دخیل نبودند
  • نامه ایران به شورای امنیت در رد ادعاهای بی اساس اسرائیل
  • نقش فعال ایران در ارتقای صلح و امنیت بین‌الملل
  • محکوم به قصاص در دزفول از چوبه‌دار رهایی یافت
  • بلژیک ورود صهیونیست‌های افراطی را ممنوع می‌کند