Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@16:15:50 GMT

اجرای طرح آرامش بهاری در ۹ امامزاده شهرستان گلپایگان

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۶۰۸

اجرای طرح آرامش بهاری در ۹ امامزاده شهرستان گلپایگان

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در ۹ امام زاده شهرستان گلپایگان اجرا می شود، از ارائه خدمت به زائران امام زادگان توسط ۳ مبلغ اعزامی از قم و ۶مبلغ بومی در اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد.

حجت الاسلام «عباس نصیرالاسلامی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از گلپایگان، با بیان اینکه آغاز طرح آرامش بهاری از روز میلاد حضرت علی (ع) آغاز شده است و تا پایان ایام نوروز ادامه خواهد داشت و با تاکید بر اینکه  این برنامه ها فرهنگی اجتماعی  توسعه کمی و کیفی در نوروز سال جاری دارند، گفت: مشاوره، پاسخگوئی به مسائل شرعی با حضور مبلغان مجرب و موفق طرح، غرفه های کودک ، آموزش قران و معارف اسلامی از طریق بازی و سرگرمی در قالب خیمه معرفت  از جمله برنامه های متنوع فرهنگی در آستان های امام زادگان شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره اوقاف و امور خیریه گلپایگان با اشاره به اینکه ویژه برنامه تحویل سال در امام زاده ابراهیم (ع) در روستای سعید آباد با نقاره زنی و اهدا تندیس به خدمتگزاران امامزاده همرا بود، بیان کرد: طرح آرامش بهاری در امام زادگان 17 تن و امام زاده سیدالسادات در گلپایگان، امام زاده ابراهیم روستای سعید آباد، امام زاده عمران ابن علی (ع)  در شهر گوگد، امامزاده ابوالفتوح روستای وانشان، امام زاده ابراهیم وانشان و مسجد حجت الاسلام با میزبانی اعتکاف خواهران، برگزار می شود.

وی در پایان  از ارائه خدمت به زائران امام زادگان توسط  ۳ مبلغ اعزامی از قم و ۶مبلغ بومی در اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد./

پایان پیام/563

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان استان بوشهر چهارشنبه سوری مراسم اعتکاف اعتکاف عید نوروز نوروز ۹۸ نوروز شبستان رییس اداره اوقاف و امور خیریه طرح آرامش بهاری گلپایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!

به گزارش همشهری آنلاین، در پی حریق بامداد پنجشنبه، ۱۳ اردیبهشت، در منطقه امام‌زاده ابراهیم شفت، در ۴۸ کیلومتری مرکز استان -رشت- حداقل ۱۵۰ واحد مسکونی، اقامتی و تجاری به‌طور کامل در آتش سوختند. این روستا به دلیل وجود خانه های چوبی رنگی سالانه پذیرای زیادی از گردشگران بود. تصویر هوایی از این روستای زیبا قبل از آتش سوزی را می بینید.

روستای امام زاده ابراهیم شفت کد خبر 849203 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها استان گیلان آتش‌ سوزی خبر مهم رشت- گیلان روستا حوادث ایران

دیگر خبرها

  • تخریب کامل ۳۸۹ واحد مسکونی و تجاری در آتش‌سوزی شفت
  • عکس هوایی از روستای چوبی شفت قبل از اینکه در آتش بسوزد!
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • توزیع اقلام اساسی بین ۱۳۴ خانوار آسیب دیده در امامزاده ابراهیم
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • تصاویر آخرالزمانی از آتش سوزی عظیم گیلان
  • (ویدیو) صحنه‌هایی دردناک از وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت
  • صحنه‌هایی دردناک از ‌وضعیت مردم پس از آتش‌سوزی در امام‌زاده ابراهیم شفت‌ + ویدئو
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم شهرستان شفت پس از آتش سوزی
  • آخرین وضعیت شهرک امام زاده ابراهیم پس از آتش سوزی