Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@09:37:05 GMT

۴ کشته در تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۱۶۴۱

۴ کشته در تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سرهنگ محمدرضا قهرمان نژاد معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی گفت: وقوع تصادفات جاده‌ای در استان از ابتدای طرح نوروزی تاکنون چهار قربانی داشته است.
سرهنگ محمدرضا قهرمان نژاد افزود: دیشب بر اثر تصادف یک دستگاه پراید با یک دستگاه سمند، در محدوده رباط قره بیل، یک سرنشین پراید جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی درباره علت این سانحه ترافیکی افزود: سه دهنه پل در محدوده رباط قره بیل به علت بارندگی‌ها نشست کرده بود که این امر سبب ایجاد دست انداز و اخلال در تردد شده بود.
وی تصریح کرد: راننده سمند از سمت جنگل گلستان به آشخانه در حال حرکت بود که به علت دست انداز دچار انحراف به لاین مخالف شده و منجر به تصادف با پراید شده است.
سرهنگ قهرمان نژاد با اشاره به اینکه سرنشین پراید به علت شدت ضربه، در صحنه فوت کرد افزود: در این سانحه ۵۰ درصد عامل تصادف راننده سمند و ۵۰ درصد راه، شناخته شده است.
وی افزود: در سانحه دیگری، برخورد یک دستگاه خودرو دانگ فنگ با پراید، در محور سنخواست-اسفراین سبب کشته شدن دو سرنشین پراید شد.
معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی گفت: این سانحه صبح امروز گزارش شده است
وی افزود: کارشناسان، علت این سانحه را تجاوز به چپ، خستگی و خواب آلودگی راننده خودرو دانگ فنگ اعلام کرده اند.
سرهنگ قهرمان نژاد گفت: در سانحه دیگری برخورد سمند با تراکتور سبب کشته شدن سرنشین سمند شد.
معاون عملیات پلیس راه خراسان شمالی اظهار داشت: این حادثه در محور فرعی جاجرم به روستای اصغر آباد رخ داد و علت آن نقص فنی در سیستم روشنایی تراکتور و عدم توجه به جلو از سوی راننده سمند گزارش شده است.
انتهای پیام / م

۴ کشته در تصادفات جاده‌ای خراسان شمالی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی راهنمایی و رانندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۱۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۴ و بیست و سه دقیقه امروز گزارشی مبنی بر سقوط به دره خودرو دنا در کیلومتر ۴۰ آزاد راه قزوین رشت لاین شمالی به مرکز کنترل و هماهنگی جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

صبوری غیاثوند افزود: بلافاصله ۲ تیم از پایگاه امداد و نجات کوهین جمعیت هلال احمر شهرستان قزوین همراه با خودرو نجات و پایگاه شیرین سو به موقعیت حادثه اعزام شدند.

وی گفت: این حادثه ۲ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت که پس از ارزیابی و رها سازی، حادثه دیدگان به با کمک اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • جاده‌های خراسان شمالی لغزنده است
  • ۱۰ مصدو بر اثر برخورد ۲ سواری در جاده جنگل گلستان
  • یک کشته در سانحه رانندگی طارم سفلی 
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • سانحه رانندگی در جاده شبستر - صوفیان سه کشته و چهار مصدوم بر جا گذاشت
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • سوانح جاده‌ای در خراسان رضوی یک کشته و ۲۱ مصدوم برجا گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین ۳ کشته برجای گذاشت
  • واژگونی پراید در قزوین سه کشته برجای گذاشت