Web Analytics Made Easy - Statcounter

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم فوتبال امید ایران مدعی شد تیمش در دیدار مقابل ترکمنستان به برتری رسیده است. ۰۲ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۵ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم, زلاتکو کرانچار بعد از برتری 3 بر یک تیم فوتبال امید ایران در نخستین دیدار مرحله مقدماتی المپیک 2020 توکیو مقابل ترکمنستان اظهار داشت: بازی اول همیشه از سخت‌ترین مسابقات است، اما ما کاملاً مسلط بر حریف بودیم و سزاوارانه به برتری رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ شناختی از حریف نداشتیم و حریف کامل خود را از ما پنهان کرده بود. بازیکنان ما برای پیروزی در ایران مصمم بودند اما در این راه در ابتدا مسابقه عصبی بودند. با این وجود یک ضربه ما به تیرک دروازه برخورد کرد و در مجموع ما تیم بر بازی مسلط بودیم و سزاوار این برد بودیم.

ادامه دارد ...

R7878/P1015145/S3,27/CT12 واژه های کاربردی مرتبط زلاتکو کرانچار

منبع: تسنیم

کلیدواژه: زلاتکو کرانچار زلاتکو کرانچار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!

به گزارش |ورزش سه"، طلسم شکست‌ناپذیری سپاهانی‌ها در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس تمدید شد تا شاگردان اوسمار فرصت صدرنشینی را از دست بدهند و همچنان در تعقیب استقلال در پنج هفته پایانی باشند.

نکته جالب آنکه با این مساوی، عملکرد ضعیف سرخپوشان مقابل سپاهان در ورزشگاه آزادی در یک دهه اخیر ادامه یافت و حالا رکورد شکست‌ناپذیری طلایی پوشان مقابل سرخ‌ها در آزادی به هفت سال رسید.

این آمار زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید پرسپولیس در ده سال گذشته تنها دو مرتبه موفق به شکست دادن سپاهان در بازی‌های خانگی مقابل این تیم شده است.

نتایج بازی‌های پرسپولیس- سپاهان در ورزشگاه آزادی در یک دهه اخیر:

پرسپولیس ۱-۲ سپاهان (۱۳۹۳)
پرسپولیس ۲-۲ سپاهان (۱۳۹۴)
پرسپولیس ۲-۱ سپاهان (۱۳۹۵)
پرسپولیس ۲-۰ سپاهان (۱۳۹۶)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۳۹۷)
پرسپولیس ۰-۲ سپاهان (۱۳۹۸)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۳۹۹)
پرسپولیس ۰-۱ سپاهان (۱۴۰۱)
پرسپولیس ۰-۰ سپاهان (۱۴۰۲)

دیگر خبرها

  • سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • حسینی زیر و بم حریف را می‌شناسد
  • هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال| پرسپولیس مقابل تیم شهر خسته، استقلال میزبان حریف پرنوسان
  • قهرمانی آرسنال در جام حذفی انگلیس با برتری مقابل چلسی (4 می، 2002) / فیلم
  • شاگرد برانکو و کرانچار قشنگ‌ترین گل فوتبال ایران را زد!
  • هجدهمین قهرمانی بارسلونا در لالیگا با برتری مقابل سلتاویگو (3 می، 2006) / فیلم
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • پرسپولیس در ورزشگاه آزادی حریف سپاهان نیست!