Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان‌غربی، محمدمهدی شهریاری روز جمعه با بیان اینکه رفاه حال خبرنگاران در سفرهای نوروزی باید مدنظر قرار گیرد، افزود: معرفی جاذبه‌های آذربایجان‌غربی توسط خبرنگاران به عنوان سفیران گردشگری و فرهنگی از دیگر اهداف رایگان‌سازی بازدید این قشر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: طرح بازدید رایگان خبرنگاران شامل موزه‌ها و اماکن تاریخی تحت نظر اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان است.
استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: خبرنگاران می‌توانند با ارائه کارت خبرنگاری خود از این اماکن بازدید کنند و در صورتی که کارت خبرنگاری همراه نداشته و یا مشکل خاصی داشتند، مراتب را به استانداری یا دبیرخانه ستاد سفر استان اطلاع دهند تا در اسرع وقت زمینه بازدید آنها فراهم شود.
وی موزه باستان شناسی ارومیه، موزه سنگ سه گنبد ارومیه، موزه باستان شناسی تپه حسنلو نقده، کاخ موزه باغچه‌جوق ماکو، مجموعه جهانی تخت سلیمان تکاب، موزه مردم شناسی ارومیه و مهاباد و میاندوآب را از جمله موزه‌های تاریخی آماده میزبانی از مسافران نوروزی و خبرنگاران سراسر کشور نام برد.
به گزارش ایرنا آذربایجان‌غربی بیش از یک هزار و 600 اثر تاریخی ثبت شده ملی و دو اثر ثبت شده جهانی دارد و کاخ موزه باغچه‌جوق، تخت سلیمان تکاب، مقبره شیخ صدرالدین چالدران، غار سهولان مهاباد، تالاب کانی برازان مهاباد، سه گنبد، مسجد جامع و مسجد سردار ارومیه، بازار تاریخی ارومیه و خوی، کوه زندان تکاب، قلعه بسطام، تپه تاریخی حسنلو، آبشار شلماش، جنگل های پردانان، خانه انصاری، خانه هدایت و غار تمتتان ارومیه، قره کلیسای چالدران، کلیسای حضرت مریم ارومیه از جمله مهمترین اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری آذربایجان‌غربی هستند.
7125/2093
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آثار تاریخی آذربایجان غربی تالاب زندان صنایع دستی و گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۲۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، این جلسه با حضور معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی، مدیران امور آب و فاضلاب های تکاب و سلماس و مدیران دفاتر معاونت آب به منظور رسیدگی به مشکلات و بررسی و راهبری پروژه برگزار و در آن موارد بخش های اجرایی و بهره برداری  مطرح و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

در این جلسه همچنین موارد مهم در خصوص گذر ایمن از تابستان 1403مطرح و ضمن اتخاذ تصمصیمات لازم، مقرر شد با عنایت به اعتبارات تخصیصی، پروژه ها با تسریع لازم پیشرفت داشته و اهداف تعیین شده تحقق یابند.

دیگر خبرها

  • هفتاد اثر موزه شوش، مرمت شد
  • انهدام باند حفاران غیرمجاز در ارومیه
  • بررسی طرحهای اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهر های تکاب و سلماس
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • سعدآباد پر حاشیه
  • سعدآباد پرحاشیه
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • ۷۰ اثر موزه شوش مرمت شد
  • اجرای ۸۰ پروژه مرمتی و عمرانی در آذربایجان‌غربی
  • اختصاص ۸۰۰ میلیاردریال برای اجرای طرح‌های مرمتی در آذربایجان غربی