Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-26@12:12:10 GMT

اظهارات عجیب علم‌الهدی برخلاف تکذیبیه وزارت خارجه

تاریخ انتشار: ۲ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۳۰۸۳

خرداد: طی چند روز گذشته قدرت سایبری کشور توانست اطلاعات گوشی تلفن همراه نامزد نخست وزیری اسرائیل را بیرون بکشد.
امام جمعه مشهد گفت: باید با ایجاد اشتغال، رونق تولید ایجاد شود و مردم نیز در این عرصه کالای خارجی استفاده نکنند.
حجت الاسلام سید احمد علم الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد که در بارگاه منور رضوی برگزار شد با تسلیت سالروز رحلت حضرت زینب (س) اظهار کرد: مقام معظم رهبری امسال هم خط حرکت را در اولین سال گام دوم انقلاب برای ما نشان دادند و وظیفه مردم و مسئولان مشخص شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این فرمایش‌ها تنها یک سخنرانی معمولی و نصیحت نیست و سخنان ایشان تکلیف ساز است، زیرا از زبان حجت امام زمان (عج) بیان شد و باید به نکته‌های خاص بیانات ایشان توجه کرده و در مسیر تحقق آن گام برداریم.
عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: ما باید با استفاده از ظرفیت‌های گذشته و توجه به توانمندی‌ها مشکلات کشور را در حوزه فرهنگی و اقتصادی حل کنیم. دشمن با استفاده از فضای مجازی فرهنگ جوانان ما را به دست گرفته و ما بار‌ها اعلام کردیم مسئولان وزارت ارتباطات پای کار بیایند و با ایجاد شبکه‌های اجتماعی بومی مشکل را حل کنند که به ان توجه نشد.
علم الهدی بیان کرد: طی چند روز گذشته قدرت سایبری کشور توانست اطلاعات گوشی تلفن همراه نامزد نخست وزیری اسرائیل را بیرون بکشد و وقتی ما این قدرت را داریم چگونه نمی‌توانیم شبکه بومی اجتماعی ایجاد کنیم؟
وی گفت: مسئولان و نمایندگان مجلس باید پای کار بیایند و متولیان ارتباطات کشور را قانع کنند تا پای کار بیایند و با تأسیس شبکه‌های بومی در فضای مجازی ما را از اسارت فرهنگی نجات دهند.
نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی اظهار کرد: مشکلات اقتصادی مردم نیز در سال گذشته زیاد بود و ارزش پول ملی کشور نیز کاهش یافت که رهبری نیز به آن اشاره کردند و ریشه این فشار اقتصادی نداشتن کار و درآمد است و جوانان ما شغل داشته باشند می‌توانند زندگی را اداره کنند.
علم الهدی تاکید کرد: در سال ۹۷ در خراسان رضوی ۱۸ هزار کارگر بیکار شده و از بیمه بیکاری استفاده کردند و مسئولان همزمان اعلام می‌کردند ما چند هزار شغل ایجاد کردیم، اما از این طرف به فکر بیکار شدن عده‌ای نبودند.
وی گفت: قدرت کشور به حدی است که بدون نیاز به خارج ۴ فاز پارس جنوبی آغاز به کار کرد و برداشت ما از میدان مشترک گازی با قطر افزایش یافته و این هنر جوانان کشور بود. سال‌ها ما از میدان گازی مشترک عقب افتادیم و حالا تجربه حضور جوانان کشور را داریم و باید از آن استفاده کرده و مشکلات اقتصادی را حل کنیم.
امام جمعه مشهد تاکید کرد: با این قدرت درست نیست بگوییم در توزیع و مدیریت گوشت در کشور مانده ایم. باید با تولید کار رونق تولید ایجاد شود و مردم نیز در این عرصه کالای خارجی را استفاده نکنند و حتی محصولات خود را نیز به خارج صادر کنیم.منبع: انتخاب برچسب ها: علم‌الهدی ، وزارت خارجه ، امام جمعه مشهد

منبع: خرداد

کلیدواژه: علم الهدی وزارت خارجه امام جمعه مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از یورونیوز، تقاضای آرژانتین با تکیه به درخواست این کشور از پلیس بین‌الملل برای بازداشت وحیدی در هر جای جهان، از سوی وزارت خارجه آرژانتین برای مسئولان پاکستان و سریلانکا ارسال شده است.

وزارت خارجه آرژانتین در بیانیه‌ای اعلام کرد: «احمد وحیدی، وزیر کشور ایران عضوی از یک هیات ایرانی است که هم‌اکنون از پاکستان و سریلانکا بازدید می‌کند و اینترپل به درخواست بوئنوس‌آیرس، هشدار قرمز برای بازداشت او صادر کرده است.»

در ۱۲ آوریل، دادگاهی در آرژانتین ایران را در انفجار ساختمان مرکز یهودیان آرژانتین در سال ۱۹۹۴، و حمله به سفارت اسرائیل در بوئنوس‌آیرس در سال ۱۹۹۲ مقصر دانست. این دادگاه، انفجار ساختمان مرکز یهودیان آرژانتین، موسوم به «آمیا» را «جنایت علیه بشریت» توصیف کرد.

در انفجار ساختمان مرکز یهودیان آرژانتین، ۸۵ نفر کشته و حدود ۳۰۰ نفر زخمی شدند و این ساختمان فروریخت. در حمله به سفارت اسرائیل در آرژانتین نیز ۲۹ نفر کشته شدند.

وزارت خارجه آرژانتین در بیانیه خود که روز سه‌شنبه منتشر شده، اعلام کرد که این کشور در تلاش است تا طراحان حمله به آمیا را بازداشت کند.

آرژانتین مدعی است که ایران نقشه بمب‌گذاری در ساختمان آمیا را طراحی و حزب‌الله لبنان آن را اجرا کرده است.

واکنش ایران به حکم صادره از سوی دادگاه آرژانتینی؛ این یک پروژه است رأی جدید دادگاه عالی آرژانتین علیه ایران در پرونده آمیا

در بیانیه وزارت خارجه آرژانتین که به امضای وزارت امنیت این کشور نیز رسیده، آمده است که یکی از طراحان این انفجار، احمد وحیدی است که دادگستری آرژانتین به دنبال او است. در زمان بمب‌گذاری در ساختمان آمیا احمد وحیدی، فرمانده سپاه قدس ایران بود.

ایران قاطعانه هرگونه دخالت در انفجار ساختمان آمیا را رد کرده و حتی گاهی آن را به خود اسرائیل منتسب کرده است.

کد خبر 847020 برچسب‌ها احمد وحیدی ایران و اسرائیل ایران و پاکستان خبر ویژه ایران و آرژانتین

دیگر خبرها

  • موافقت وزارت خارجه با تعطیلی شنبه به جای پنجشنبه
  • دلیل توقف قطار افغانستان _ترکیه / تکذیبیه مسئولین راه آهن از سر بی اطلاعی بود+فیلم
  • آمریکا برای این سه «هکر ایرانی» ۱۰ میلیون دلار پاداش تعیین کرد
  • ترکیه: آمریکا درباره حقوق بشر به استاندارد‌های دوگانه مبتلاست
  • سخنگوی وزارت خارجه: مفاد بیانیه مشترک سفر امیر کویت به اردن در خصوص میدان آرش را مردود است/ این گونه بیانیه‌ها هیچ حقی را برای مدعی ایجاد نمی‌کند/ به کویت توصیه می‌کنیم از مسیر نادرست هیاهوی رسانه‌ای در این موضوع اجتناب کند
  • واکنش وزارت‌خارجه به درخواست بی‌اساس آرژانتین برای استرداد یکی از مقامات ایرانی
  • درخواست این کشور از پاکستان و سریلانکا برای بازداشت وزیر کشور ایران!
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • وزارت خارجه قطر: دلیلی برای تعطیلی دفتر حماس در دوحه وجود ندارد
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد