Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهور در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اولویت‌های دولت برای سال ۹۸ گفت: دولت بر اساس آنچه که در سال گذشته به مردم قول داد عمل کرد؛ بالاخره بسیاری از مسائل و گرفتاری‌های داخلی ناشی از تحریم‌ها حل شد. 

واعظی با اشاره به روابط ایران با  کشورهای همسایه گفت:  روابط ایران با همسایگان و کشور‌های مختلف خارجی در سال گذشته عادی سازی شد و توانستیم روابط مناسبی را با بسیاری از کشور‌ها برقرار کنیم؛ دولت برنامه گسترده‌ای را برای  حمایت از شرکت‌های داخلی برای توسعه کشور  ترتیب داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

واعظی در ادامه افزود: دولت تاکنون اقداماتی را انجام داده که برخی از آنها در حال نتیجه دهی است. برای سال ۹۸ تعدادی از مراکز استان‌های ما به خطوط ریلی سراسری متصل شده‌اند، اکنون ۱۵ فاز پالایشگاه فارس جنوبی افتتاح شده و همچنین پروژه‌های متعددی در حال اجرا است. یکی از کار‌هایی که باید انجام شود این است که تمام فعالیت‌های بزرگ نیمه تمام دولت به پایان برسد.

رئیس دفتر روحانی در خصوص وضع معیشتی مردم اظهار کرد: موضوعی که بسیار مهم است، وضع معیشتی و رفاه مردم است. باید بتوانیم در شرایط تحریمی نیازمندی‌های مردم را تامین کنیم. نکته دیگر طبقه حقوق بگیر ثابت هستند که ما باید به گونه‌ای رفتار و برنامه ریزی کنیم که دخل و خرج حقوق بگیران ثابت همخوانی داشته باشد و زندگی آن‌ها بگردد. موضوع دیگر اقشار مستمری بگیر هستند؛ کسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و بهزیستی بوده و ما باید از لحاظ گذارندن زندگی به آنان کمک کنیم.

وی تصریح کرد: سال آینده سال انتخابات مجلس است و باید مراقبت کنیم که فضا انتخابات باعث مایوس شدن مردم و اختلافات نباشد، از طرفی یک شوری بیافریم تا مردم در انتخابات مجلس حضور پررنگی داشته باشند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار سیاسی هیات دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه صنعتی شریف، صبح امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ جلسه‌ای با حضور دکتر فراهانی مدیر ارتباط با صنعت و معاونین تحقیقات سازمان اتکا در راستای تفاهم‌نامه منعقد شده میان دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل سالن جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار شد.

تفاهم‌نامه مذکور اسفند سال ۱۴۰۲ با هدف حل مسائل، رفع نیازها و کمک به هوشمندسازی سازمان اتکا منعقد شده بود.

در ابتدای جلسه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بخش‌های مختلف دانشگاه صنعتی شریف از قبیل پارک نوآوری و مجتمع فناوری متناسب با ماموریت و نیازمندی‌های سازمان اتکا معرفی شد.

سپس اقدامات انجام شده از زمان امضای تفاهم‌نامه همکاری در خصوص جلسات و بازدیدهای برگزار شده و نیازمندی‌ها و پیشنهادهای انجام پروژه تهیه شده مطرح شد.

در پایان دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و سازمان اتکا در محل مجتمع فناوری استاد رضا روستا آزاد افتتاح شد.

کد خبر 6087739

دیگر خبرها

  • تجارت ایران با کشور‌های آفریقایی دوبرابر می‌شود/ فردا ۸ اردیبهشت زمان افتتاح بزرگترین نمایشگاه دستاورد‌های ایران
  • تحقق شعار سال نیازمند استفاده از نیروهای دانش بنیان است
  • اورژانس بانوان در قم راه‌اندازی می‌شود
  • اسرائیل در باتلاق غزه/ ایران در حال توسعه‌ روابط دیپلماتیک با آسیا
  • قطب گردشگری، ترمینال خارجی ندارد
  • (ویدیو) کنایه واعظی به آمار‌های غلط دولت رئیسی؛ مردم بهترین قاضی هستند
  • رئیسی در نشست خبری با رئیس جمهور سریلانکا: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • رئیسی: ایران آماده انتقال فناوری به کشورهای دیگر است
  • دفتر همکاری مشترک دانشگاه صنعتی شریف و اتکا افتتاح شد
  • در شرایط تحریمی مهندسان ایرانی در سریلانکا سد ساختند