Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-05@03:05:48 GMT

بازگشت بی‌ثمر رونالدو به تیم ملی پرتغال

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۲۶۸

مرحله مقدماتی یورو ۲۰۲۰ بامداد شنبه پیگیری شد. در یکی از مهم‌ترین بازی‌ها تیم ملی فوتبال پرتغال برابر اوکراین قرار گرفت که این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

کریستیانو رونالدو که پس از جام جهانی ۲۰۱۸ پیراهن کشورش را بر تن نکرده بود از ابتدا به میدان رفت. او تلاش کرد دروازه مهمان را باز کند. دو ضربه مهاجم پرتغالی را دروازه‌بان اوکراین به خوبی مهار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم مهمان هم فرصت گلزنی داشت اما در نیمه اول توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد.

پرتغال در نیمه دوم بازی بهتری به نمایش گذاشت و مالکیت توپ را در اختیار داشت. رونالدو در این نیمه نیز صاحب فرصت شد اما توپ‌هایش به گل تبدیل نشد از طرفی اوکراین می‌توانست در دقایق آخر گلزنی کند که در این امر ناکام ماند. در نهایت امتیازها تقسیم شد.

فرانسه مدافع عنوان قهرمانی از گروه H به مصاف مولدوای رفت و به راحتی میزبانش را با نتیجه چهار بر یک شکست داد. گل نخست را آنتوان گریزمان در دقیقه ۲۴ به ثمر رساند تا روزهای بد خود را با اتلتیکومادرید فراموش کند. در ادامه رافائل واران با پاس این مهاجم به گل رسید. گل سوم فرانسه را اولیور ژیرو در دقیقه ۳۶ به ثمر رساند. جشنواره گل آبی‌ها در نیمه دوم ادامه داشت و این بار نوبت به کیلیان ام‌باپه رسید. او در دقیقه ۸۷ گلزنی کرد. تنها دو دقیقه بعد دروازه فرانسه باز شد اما این گل تأثیری در نتیجه بازی نداشت.

انگلیس از گروه A نیز برابر چک یک برد آسان به دست آورد. رحیم استرلینگ در این دیدار درخشید و در شب پیروزی پنج بر صفر تیمش هت تریک کرد. او در دقایق ۲۴، ۶۲ و ۶۹ گلزنی کرد. دیگر گل انگلیس توسط هریکین از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۴۵ به ثمر رسید. توماس کالاس در دقیقه ۸۴ به اشتباه دروازه شأن را باز کرد تا شکست تیمشان تکمیل شود. 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال تساوی بدون گل جام جهانی بازی عنوان قهرمانی فرانسه چک انگلیس رونالدو تیم ملی پرتغال یورو ۲۰۲۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ

به گزارش "ورزش سه"، مسابقه نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا از ساعت 17:30 امروز در شهر ایروان ارمنستان برگزار می‌شود که تیم فوتسال پالما با بهره‌مندی از مسلم اولادقباد در فهرست نفراتش به مصاف بنفیکا پرتغال می‌رود.

پالما مایورکا اسپانیا که حسین طیبی را به دلیل آسیب دیدگی و سالار آقاپور را به علت جدایی از این باشگاه در اختیار ندارد، امروز فقط در حضور مسلم اولادقباد به‌عنوان لژیونر ایرانی دیدار برابر بنفیکا را آغاز می‌کند.

مسلم اولادقباد که هفته گذشته قهرمانی در جام ملت‌های آسیا را همراه با تیم ملی ایران جشن گرفت، دور از ترکیب اولیه پالما مایورکا اسپانیا مقابل بنفیکا پرتغال است ولی شانس بازی و درخشش را در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا دارد.

تیم فوتسال پالما اسپانیا سال گذشته در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز به مصاف بنفیکا پرتغال رفت که آن بازی را با درخشش و دو گل حسین طیبی با برتری 4 بر 3 پشت سر گذاشت و به فینال رسید.

دیگر خبرها

  • آتش‌بازی طارمی: من هنوز زنده‌ام!
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • رونالدو رکوردها را در عربستان رنده می‌کند!
  • پوکر هالند: ماشین گلزنی به موقع راه افتاد! (عکس)
  • رئال 3-0 کادیز: یک میلی‌متر فاصله تا قهرمانی
  • دورتموند 5-1 آگزبورگ: پی‌اس‌جی دوباره لرزید!
  • یک ایرانی در نیمه نهایی چمپیونز لیگ
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • چلسی ۲-۰ تاتنهام: حفظ امیدها برای اروپا با بردن دربی
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس