Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@06:07:32 GMT

تشرف ۱۰ هزار مسافر نوروزی به امامزادگان شهرستان خضری

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۷۱۸

تشرف ۱۰ هزار مسافر نوروزی به امامزادگان شهرستان خضری

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خضری گفت: از ابتدای طرح نوروزی آرامش بهاری تاکنون ۱۰ هزار زائر به زیارت امامزادگان و بقاع متبركه شهرستان مشرف شدند.

حجت‌ الاسلام «علی حیدری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند با اشاره به اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری، اظهار داشت: این طرح در دو امامزاده عبدالله کارشک و اسماعیل روستای خشکان از 28 اسفندماه 97 لغایت 14 فروردین‌ماه 98 برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به برپایی 4 خیمه معرفت در امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری، بیان کرد: برگزاری نماز جماعت، مشاوره وقف، پاسخگویی به مسائل شرعی، سخنرانی روزانه، مراسم قرائت ادعیه، برگزاری مسابقات فرهنگی، برپایی غرفه کودک از جمله برنامه‌های خیمه‌های معرفت است.
 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خضری به فعالیت گسترده مبلغان در طول اجرای طرح آرامش بهاری اشاره و تبیین کرد: یک مبلغ اعزامی و سه مبلغ بومی در خیمه‌های معرفت برای خدمت‌رسانی فرهنگی و مشاوره‌ای به‌مدت 15 روز حضور فعال دارند.
 

حجت الاسلام حیدری با بیان اینکه غرفه‌های مشاوره وقف، پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه عفاف و حجاب و غرفه کودک در خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه شهرستان در طول اجرای این طرح فعالیت گسترده ای داشتند، افزود: از ابتدای طرح تاکنون بیش از 800 زائر از مشاوره توسط کارشناسان مذهبی، غرفه پاسخگویی به مسائل شرعی، غرفه کودکان و نوجوانان (قرآن بخوان جایزه بگیر و نقاشی بکش ) در خیمه‌های معرفت بقاع و امامزادگان شهرستان بهره‌مند شدند.
 

وی اعلام کرد: از ابتدای طرح نوروزی آرامش بهاری(از 28 اسفندماه لغایت یکم فروردین‌ماه) تاکنون 10 هزار زائر به زیارت امامزادگان و بقاع متبركه شهرستان مشرف شدند.
 

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خضری ظرفیت اسکان موقت و دائم مسافران نوروزی را در امامزادگان مجری طرح آرامش بهاری بالغ بر 400 نفر اعلام کرد و گفت: همچنین در طول اجرای طرح ارامش بهاری تاکنون یک هزار و 100 نفر در جوار امامزادگان اسکان( دائم و موقت) یافتند.
 

حجت الاسلام حیدری از توزیع بسته‌های فرهنگی شامل معرفی بقاع متبرکه و آشنایی با فرهنگ وقف در بین مسافران و زائران نوروزی خبر داد و خاطرنشان کرد: تقویت باورهای دینی و اعتقادی مردم، خدمت‌رسانی به مسافران نوروزی، تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی، ارتقاء سطح فکری فرهنگی زائران و مسافران نوروزی، احیای تبلیغ و ترویج سنت‌های اصیل اسلامی و ایجاد رضایت و علاقه مندی در زائران و بقاع متبرکه از اهداف طرح آرامش بهاری است.

پایان پیام/375

منبع: شبستان

کلیدواژه: خبرگزاری شبستان مراسم اعتکاف اعتکاف استان بوشهر خسارت سیل اعتکاف ماه رجب بارندگی و سیلاب خسارات سیل گلستان چهارشنبه سوری طرح آرامش بهاری مسافران نوروزی امامزادگان و بقاع متبرکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: بارش‌های بهاری در پاره‌های از نقاط استان تا اوایل هفته آینده در چهارمحال و بختیاری پیش بینی شده است.
قطره با اشاره به اینکه آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از انتظار نیست، افزود: بیشترین فعالیت سامانه بارشی امروز در شهرستان‌های کوهرنگ، اردل، فارسان، کیار، لردگان، خانمیرزا و فلارد است.
وی از کوهنوردان خواست از صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • طراوات باران بهاری در نصف جهان
  • وظیفه جدید وقف کمک به حل مسائل جامعه است
  • سرقت خودرو در پوشش مسافر
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • (تصاویر) شکوفه‌های بهاری در منطقه قره‌داغ
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • برداشت جو قصیل در قم
  • کام شیرینی فروش میبدی تلخ شد