Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-26@08:48:07 GMT

هوک: حزب‌الله سازمانی تروریستی است

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۴۹۲۶

هوک: حزب‌الله سازمانی تروریستی است

به گزارش جهان نيوز، «برایان هوک» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در مصاحبه با «نشنال» با طرح ادعایی مضحک مدعی شد: تحریم‌ها به حمایت ۷۰۰ میلیون دلاری ایران از حزب الله لبنان آسیب زده است!

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در این خصوص گفت: این پیامی برای دولت لبنان است مبنی بر اینکه حزب‌الله سازمانی تروریستی است که با تعهد به جنگ با اسرائیل امنیت مردم لبنان را در خطر قرار می‌دهد!

برایان هوک، در ادامه جنگ روانی واشنگتن علیه تهران گفت که آمریکا نمی‌خواهد برای خریداران انرژی از ایران استثنا یا معافیتی قائل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به نمایش ضد ایرانی ورشو مدعی شد که کارگروه‌هایی بین کشورهای عربی، اروپایی‌ها و تل‌آویو برای مقابله با «تهدید ایران» شکل گرفته است!

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران همچنین مدعی شد: خروج از توافق هسته‌ای ابزارهای زیادی برای تغییر رفتار ایران در اختیار ما قرار داده است!

منبع:مهر

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۴۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)



منبع:فرارو

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اگر رژیم صهیونیستی پاسخ بدهد واکنش ما شدیدتر خواهد بود (فیلم) گران ترین رادار آمریکایی چگونه در اسرائیل منهدم شد؟ (فیلم) سخنگوی فارسی زبان وزارت خارجه اسراییل: نمی خواهیم به تنش با ایران ادامه دهیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • دیدار و گفت‌‌وگوی معاون سیاسی وزارت خارجه ایران با نماینده ویژه پوتین
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • نمایش جدید آمریکا درباره غزه: تعیین نماینده ویژه!
  • حزب‌الله لبنان: پاسخ محکم ایران نشان داد اسرائیل بسیار ضعیف است
  • آمریکا فرستاده ویژه جدید برای غزه منصوب می‌کند
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران
  • روسیه از واگذاری کرسی نمایندگی افغانستان در سازمان ملل به طالبان حمایت می‌کند
  • پیام ویژه حزب‌الله به اسرائیل!
  • لحظه ترور یکی از فرماندهان حزب‌الله لبنان توسط رژیم اسراییل (فیلم)
  • نماینده ایران رتبه دوم مسابقات «خیرالتلاوه» لبنان را کسب کرد