Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در بارندگی ها و سیلاب روزهای اخیر حدود یکهزار واحد مسکونی خسارت دیده است.

علی محمدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خسارت ها تا 100 درصد بوده و از شهرستان های بجنورد، راز و جرگلان و مانه و سملقان گزارش شده است.
وی افزود: این آمار بر اساس اطلاعات اولیه است و برآورد می شود شمار واحدهای مسکونی خسارت دیده به بیش از یکهزار و 400 واحد برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: با توجه به جاری شدن سیلاب و قطع شدن راه روستاها، ارزیاب ها هنوز نتوانسته اند در تمام روستاها حضور پیدا کنند و نسبت به کارشناسی خسارت ها مبادرت داشته باشند.
محمدی گفت: بیشتر خانه های تخریب شده، خانه های خشتی و گلی است که به صورت اصولی و با مصالح مرغوب ساخته نشده است.
وی اظهار داشت: در شهر بجنورد یک واحد مسکونی دچار خسارت شده، در روستای باغچق هم سه واحد مسکونی خسارت دیده است.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: در روستای گلی هم چند واحد مسکونی دچار رانش زمین شده است که برخی از آنان تخلیه شدند.
بر اساس این گزارش در چند روز اخیر، بر اثر بارندگی ها، 17 روستای استان با بیش از 15 هزار نفر جمعیت درگیر سیلاب شدند.
7185/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي بنياد مسكن خسارت به منزل خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است

خلیل منبتی مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی گفت: هم اکنون در حاشیه شهر مشهد بیش از هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین و افراد کم‎ درآمد مانند مددجویان کمیته امداد امام (ره) و بهزیستی درحال ساخت است.

او افزود: علاوه بر این عملیات عمرانی سه هزار و ۵۰۰ واحد دیگر نیز در سراسر استان در دستور کار قرار دارد که در تلاش هستیم تا با حداقل آورده، سرپرستان خانوار، خانه و سرپناهی برای آنان فراهم آید.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی ادامه داد: بنیاد مسکن در بحث کلانشهر مشهد طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی بسیاری را در شهرستان‌های زیر ۵۰ هزار نفر، روستا‌ها و بخشداری‌ها در دست اجرا دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بارش باران سیل آسا به زمین‌های کشاورزی روستای عباس آباد خسارت زد + تصاویر
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • ریزش و تخریب یک واحد مسکونی فرسوده در شهر یزد بر اثر بارندگی
  • میزان خسارت بارش شدید باران و رانش در رامیان چقدر بود؟
  • درحال ساختن بودن۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ساخت هزار واحد مسکونی برای محرومان قم
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • سیل به ۱۰ واحد مسکونی در سوادکوه خسارت وارد کرد
  • اجرای سند توسعه اشتغال در ۵۰۰ روستای خراسان شمالی
  • آسیب بارندگی‌ها به ۷۰ واحد مسکونی در کاشان