Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:42:34 GMT

4.9میلیون مسافر وارد خراسان رضوی شدند

تاریخ انتشار: ۳ فروردین ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۱۹۵۸۳۳

4.9میلیون مسافر وارد خراسان رضوی شدند

مشهد- ایرنا- سخنگوی ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی از ورود چهار میلیون و 911 هزار و 29 نفر زائر و مسافر به استان از 25 اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین سال 1398 خبر داد.

مهدی فروزان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این میزان ورود زائر و گردشگر در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک درصد کاهش دارد.
وی ادامه داد: 363 هزار و 960 نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به استان وارد شده اند که این میزان در مقایسه با سال قبل 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 درصد کاهش داشته است.
مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: 146 هزار و 63 نفر از این افراد نیز با قطار به استان سفر کرده اند که این رقم، رشدی 2.2 درصدی داشته است.
فروزان آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاهها به استان وارد شده اند را نیز 76 هزار و 938 نفر اعلام کرد و افزود: این آمار در مقایسه با سال گذشته 17,1 درصد کاهش داشته است.
وی اضافه کرد: تعداد زائران و مسافرانی که در این مدت با وسائل نقلیه شخصی خود به استان وارد شده اند هم چهار میلیون و 324 هزار و 68 نفر است که این میزان در مقایسه با سال گذشته کاهش سه درصدی داشته است.
سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: از تاریخ 25 اسفند ماه سال 1397 تا دوم فروردین امسال دو میلیون و 997 هزار و 391 زائر و مسافر هم به کلانشهر مشهد وارد شده اند که این تعداد در مقایسه با سال گذشته 1.9 درصد افزایش دارد.
فروزان افزود: 263 هزار و 73 نفر از این تعداد، از طریق حمل و نقل جاده ای و عمومی به مشهد وارد شده اند که این تعداد در مقایسه با سال قبل 2.6 درصد کاهش داشته است.
وی ادامه داد: 146 هزار و 63 نفر از این افراد نیز با قطار به مشهد سفر کرده اند که این میزان با رشدی 2.2 درصدی همراه بوده است.
مدیرکل امور رفاهی زائران استانداری خراسان رضوی گفت: آمار زائران و مسافرانی که از طریق فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد به مشهد وارد شده اند نیز 76 هزار و 759 نفر است که این آمار در مقایسه با سال گذشته 17 درصد کاهش دارد.
فروزان افزود: تعداد زائران و مسافرانی که با وسائل نقلیه شخصی خود طی روزهای 25 اسفند ماه سال گذشته تا دوم فروردین سال جدید به مشهد وارد شده اند هم دو میلیون و 511 هزار و 496 نفر است که این میزان در مقایسه با سال گذشته رشدی 3.1 درصدی داشته است.
1922/7496

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي زائر و مسافر نوروزي خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در روز پایانی رقابت‌های جهانی تیراندازی در کره جنوبی، تیم ملی کشورمان با ترکیب ساره جوانمردی، محمدرضا میرشفیعی و نسرین شاهی در ماده تپانچه ۵۰ متر خفیف P۴ موفق به کسب نشان طلا شدند.
بانوی تیرانداز خراسان رضوی دو روز قبل نیز در ماده تپانچه بادی ۱۰۰ متر انفرادی نشان طلا را به دست آورده بود.

دیگر خبرها

  • بازدید بیش از ۶۱ هزار مسافر کشتی کروز طی ۳ ماه از ترکیه
  • افزایش ۹۰ درصدی تردد مسافر از پایانه مرزی بیله سوار
  • ۱۵ درصد گوشت قرمز خراسان رضوی توسط عشایر تولید می‌شود
  • ورود مسافران خارجی از مرز بیله‌سوار ۱۰۳ درصد افزایش یافت
  • هوای هشت منطقه کلانشهر مشهد پاک است
  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • افزایش ۵۰ درصدی ساخت کلاس در خراسان رضوی نسبت به سال قبل
  • فلامینگو‌ها بالاخره به تالاب صالحیه رسیدند
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود