Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر بدیعی مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین با توجه به بارش برف و باران 28و 29 اسفندماه و روز گذشته در استان نیروهای راهداری با تمام توان امدارسانی به در راه ماندگان را انجام دادند.
وی افزود: در این راستا با توجه به وارد آمدن خسارت به بخش های مختلف شهرستان مانه و سملقان بویژه در بخش روستایی نیروهای راهداری به صورت شبانه روزی وارد میدان کمک به در راه ماندگان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدیعی مقدم گفت: وقوع سیل در این شهرستان خسارات بسیاری به تاسیسات راه وارد کرد که باعث رسوب گذاری و خرابی جاده ها شد.
وی افزود: این در حالی است که یک دستگاه بلدوزر نیز به منظور کمک رسانی به سیل زدگان استان گلستان از استان ارسال شد و آمادگی کامل برای انجام سایر کمک های مورد نیاز به این استان نیز وجود دارد تا بتوانیم از بحران عبور کنیم.
وی یادآور شد: نیروهای راهداری در ایام تعطیلات نوروزی به 110 نفر افراد در راه مانده در گردنه بیو که به دلیل بارش برف بسته شده بود امدادرسانی کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اظهار داشت: همچنین حدود 15 خودرو به منظقه گیفان بجنورد برای کمک رسانی به روستاییان اعزام شد و افراد بسیاری نیز در مجتمع های خدمات رفاهی مسیر جنگل گلستان اسکان داده شدند.
وی افزود: همچنین روز گذشته حدود 60 خودرو گرفتار در برف در گردنه اسدلی کمک های لازم صورت گرفت.
بدیعی مقدم گفت: در حال حاضر نیز وضعیت جاده ها مطلوب بوده و ترافیک روان است و مشکل خاصی در محورها نداریم.
بر اساس این گزارش در چند روز اخیر، با توجه به شدت گرفتن بارندگی ها، 17 روستای استان با بیش از 15 هزار نفر جمعیت درگیر سیلاب شدند.
ط/ 6042
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 بارش برف جنگل خراسان شمالی راهداری و حمل و نقل جاده سیل 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی گفت: به منظور بهبود وضعیت تردد و ارتقای ایمنی عبور و مرور، عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد در شهرستان طبس آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سیدمحمد فرخی با اعلام این خبر اظهار داشت: عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز و این عملیات به طول 10 کیلومتر و با اعتباری بالغ بر150 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری در حال اجرا است.  

وی گفت: قرارداد اجرای روکش آسفالت حفاظتی چیپ سیل به طول 25 کیلومتر و نیز قرارداد اجرای روکش آسفالت گرم به طول 30 کیلومتر در محور مذکور در سال جاری منعقد شده و در دستور کار است که پس از تأمین و تخصیص اعتبار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی بیان کرد: این عملیات با هدف بهبود وضعیت تردد، ارتقای ایمنی عبور و مرور و در راستای بهسازی وروکش آسفالت در این محور انجام می‌شود که با اجرای این عملیات، شاهد کاهش تصادفات و افزایش عمر مفید جاده خواهیم بود.

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی همچنین از انجام عملیات ماسه آسفالت محور روستایی اسلامیه به سرند  شهرستان فردوس نیز خبر داد. در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و توسعه محورهای مواصلاتی فردوس و به منظور رفاه حال کاربران جاده‌ای، ماسه آسفالت راه روستائی اسلامیه - سرند اجرایی  شده است.  این پروژه‌ بصورت امانی در فروردین ماه سال جاری اجرایی شد که برای اجرای این عملیات حدود 18میلیارد ریال هزینه شده است. 

وی درباره پروژه‌های راه روستایی در حال اجرا شهرستان فردوس عنوان کرد: احداث راه روستایی نوق به انارستانک به طول 4.2 کیلومتر توسط این اداره در دست اقدام است..

رئیس اداره نگهداری راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی یادآور شد: فردوس دارای بیش از 745 کیلومتر جاده بین‌ شهری و روستایی است که عملیات روکش آسفالت محورها، همه‌ساله به تناسب اعتبارات و با تأمین قیر در برنامه این اداره قرار می‌گیرد که با توجه به خرابی رویه‌های آسفالتی محورها و نیز اولویت‌بندی آنها نسبت به انجام روکش راههای حوزه استحفاظی اقدام می‌‌شود.

انتهای پیام/ 252

دیگر خبرها

  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • برنامه‌های روز ملی ایمنی حمل و نقل در البرز اعلام شد
  • شناسایی ۸۳۲ خودرو با تخلف حمل اضافه تناژ بار در استان قزوین
  • زنده گیری ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت
  • تردد روان در جاده‌های فارس
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • ۱۶۰۰ دانش آموز بوشهری قوانین عبور و مرور را فرا گرفتند
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • محور ترانزیتی کاشان - بادرود بازگشایی شد