Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، سومین روز از مسابقات مرحله انتخابی جام ملت‌های اروپا از ساعت 18:30 امروز با رویارویی گرجستان و سوئیس آغاز خواهد شد. در دو دیدار جذاب امشب تیم ملی اسپانیا میزبان نروژ است و لاجوردی پوشان هم باید برابر فنلاند قرار بگیرند.

در مسابقات دوستانه بین المللی هم تیم ملی فوتبال برزیل برابر پاناما به میدان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه مسابقات امروز را مشاهده می‌کنید:

گروه D

18:30 / گرجستان - سوئیس 

21:30 / جبل الطارق - ایرلند 

گروه F

21:30 / مالت - جزایر فارو 

21:30 / سوئد - رومانی 
بامداد فردا:
00:15 / اسپانیا - نروژ / شبکه ورزش

گروه J
بامداد فردا:

00:15 / بوسنی - ارمنستان 

00:15 / ایتالیا - فنلاند 

00:15 / لیختن اشتاین - یونان 

دوستانه ملی 

21:30 / برزیل - پاناما / پخش زنده از شبکه ورزش

لیگ عربستان 

21:35 / الاحد - الهلال 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال اسپانیا تیم ملی فوتبال ایتالیا مرحله مقدماتی یورو 2020

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۱۹۶۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم گفت: پروژه منوریل از پارک‌سوار شمالی تا مصلی برای تکمیل به هشت هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد که جمع هزینه‌های صرف شده به ۱۲ هزار میلیارد تومان خواهد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، مهرداد توکلی‌مقدم امروز _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم که در ساختمان شهید زین الدین برگزار شد با اشاره به لایحه شهرداری قم به منظور گرفتن مجوز شورای شهر در فعال کردن کارگاه منوریل اظهار کرد: شهرداری قم با سه شرط اجرای این پروژه را پذیرفته که حل شدن مشکلات حقوقی و قراردادی از جمله آن است.

وی افزود: این پروژه برای راه اندازی تا مصلی به ۸ همت اعتبار نیاز دارد که در مجموع هزینه این مقدار از اجرای پروژه به ۱۲ همت خواهد رسید.

محمدرضا انگشت‌باف، مدیرعامل سازمان قطار شهری شهرداری قم نیز در این جلسه با اشاره به اقداماتی مانند برق‌دار کردن پست ۶۳ کیلوولت برق برای این پروژه، اضافه کرد: ارزش ریالی امروز این پست برق ۶۰۰ میلیارد تومان است.

وی با اشاره به جمع بندی مسائل پروژه و ارسال مدارک به شورای عالی فنی کشور تاکید کرد: جلسه شورای عالی فنی کشور ساعت ۱۵ امروز برگزار خواهد شد و پیش بینی ما مصوب شدن پروژه منوریل است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری قم با اشاره به اینکه آخرین توافق شهرداری قم و پیمانکار منوریل مربوط به سال ۱۳۹۶ است، تصریح کرد: در سال ۱۳۸۸ که این پروژه آغاز شده، ۸۳ میلیون یورو ۶۳۰ میلیارد ریال هزینه توافق شده بود که بر این مبنا قیمت هر کیلومتر منوریل ۲۵ میلیون یورو محاسبه شده بود.

انگشت‌باف اضافه کرد: ادعای پیمانکار این بود که قسمت ارزی پروژه به ۲۳۲ میلیون یورو برسد که در نهایت این عدد را به ۱۸۵ میلیون یورو رساندیم.

وی ادامه داد: این اعداد برای تکمیل پروژه منوریل به میزان ۶.۸ کیلومتر تصمیم گیری شده و از پارک سوار شمالی تا مصلی قدس را دربرمی گیرد. بر این مبنا نیاز مالی این پروژه ۱۱۰ میلیون یورو و ۱,۲۰۰ میلیارد تومان است. بر اساس این برآورد منوریل برای قم کیلومتر ۳۴ میلیون یورو تمام خواهد شد.

سیدمرتضی سقائیان‌نژاد، شهردار قم نیز در این جلسه گفت: با مصوبه شورای شهر در واقع مشکلات مبنا و کمیسیون به عنوان کنسرسیوم پیمانکاران را در شورای عالی فنی کشور برای ۶.۸ کیلومتر از پروژه حل می‌کنیم.

وی تاکید کرد: مسئله اصلی این است که باید برای عبور از مقابل حرم مطهر چاره اندیشی کنیم چرا که اگر بعد از این مصوبات نتوانیم این مشکل را حل کنیم، برای بار دوم به مسائل جدی تری برخورد خواهیم کرد.

محسن محرری، رئیس شورای اسلامی شهر قم نیز در این جلسه با بیان اینکه به طور قطع عبور منوریل از مقابل حرم مطهر مشکلات فنی و اجتماعی زیادی خواهد داشت اظهار کرد: مصوبه شورای شهر نباید به حدود اجرای پروژه منحصر شود چرا که حل کردن این مسائل زمان بر است و ممکن است شدنی نباشد.

وی معتقد است حدود اجرای پروژه منوریل باید به گونه‌ای طراحی شود که علاوه بر تعیین تکلیف این پروژه نیمه تمام، احداث خط دوم متروی قم را زیر سوال نبرد.

به گزارش ایمنا، در نهایت شورای اسلامی شهر قم، فعال کردن کارگاه منوریل قم و هزینه کرد مدیریت شهری برای این موضوع را با شروطی مانند اختصاص اراضی ۷۴ هکتاری به عنوان معوض، تصویب کرد.

کد خبر 751114

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۲ هزار میلیارد تومانی منوریل قم / چالش عبور از مقابل حرم حضرت معصومه (س) حل نشد
  • سوت آغاز لیگ فوتبال امید‌های مناطق کشور در محمودآباد به صدا در آمد
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره «هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان» کانون دراصفهان
  • آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان
  • ورود هیئت حماس به قاهره و آغاز مذاکرات فشرده با میانجیگران مصری
  • سبقت تاریخی فوتبال ایتالیا از اسپانیا
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا / واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • رشد ۳۰ درصدی تجارت ایران و اتحادیه اروپا/ واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا